Różności > Hyde Park

Iron Front: Liberation 44

<< < (3/7) > >>

Apos:

--- Quote from: Bohun on 09 October 2011, 13:40:04 ---Trailer niewiele mówi - ta gra może być wszystkim. Nigdzie nie widać wnetrz czołgów - pewnie jeden gracz = jeden czołg i pewnie sterowany jak w WoT. Nie wiadomo czy piechurzy będą mieli celowniki po środku ekranu jak w codach i battlefiledach czy będzie to coś jak RO. Chciałbym wiązać z tą grą duże nadzieje, ale wątpie czy będzie to coś dla fanów RO.

--- End quote ---

Gra bazuje na ArmA 2 - symulatorze pola walki czyli mamy same plusy:
- czołg musi być operowany przez całą załogę,
- celowniki w ArmA 2 są tak samo realistyczne jak w RO, tyle że jest więcej opcji.
- "widać nogi" ponieważ jest free look

nie rozumiem tego "piechurzy będą mieli celowniki po środku ekranu" ponieważ w RL gdy celujesz też masz celownik przed okiem.

Shock:


Iron Front: Liberation 1944 to osadzona w realiach II wojny światowej taktyczna strzelanina studia X1 Software. Gracze mają okazję wcielić się w rolę niemieckich oraz sowieckich żołnierzy walczących na terenach Polski w 1944 roku.


"Niemieckie studio X1 Software specjalizuje się głównie w produkcji dodatków do gier tematycznie nawiązujących do okresu II wojny światowej (np. Silent Hunter III: Seawolves, Pacific Fighters: Banzai! czy U-Boat: Battle in the Mediterranean). Iron Front - Liberation 1944 to jednak pełnowymiarowa produkcja, łącząca elementy strategii taktycznej i strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPS).
 
Akcja gry osadzona została latem roku 1944, a więc w okresie, gdy zgodnie z historycznymi faktami Armia Czerwona prowadziła ofensywę na terenie Polski. Niemieckie wojska próbują spowolnić marsz sowietów na zachód. Dochodzi do wielu krwawych starć z użyciem broni pancernej oraz lotnictwa.
 
W dwóch kampaniach trybu solowego gracze mają okazję wcielić się zarówno w żołnierzy Wehrmachtu jak i Czerwonogwardzistów. Na polach bitew mogą przejąć rolę dowódców czołgów, w tym słynnych Panzerkampfwagen VI i JS-2, a także usiąść na fotelu pilota w myśliwcach pokroju Focke Wulf 190 lub bombowcach jak Petlakow PE-2.
 
Zarówno pojazdy jak i broń oraz umundurowanie w grze odwzorowane zostały z dużą dbałością o szczegóły. Rozgrywka w Iron Front - Liberation 1944 łączy elementy pierwszoosobowej strzelaniny i strategii taktycznej. Poza trybem kampanii solowych twórcy gry zadbali także o funkcjonalny multiplayer z opcjami starć w kooperacji i rywalizacji.
 
Oprawa graficzna Iron Front - Liberation 1944 bazuje na możliwościach silnika graficznego Real Virtuality 3, znanego chociażby z ARMA II Operation Arrowhead. Do atutów gry zaliczyć można edytor scenariuszy, umożliwiający graczom tworzenie własnych misji i dzielenie się nimi za pośrednictwem sieci Internet."

Źródło: GryOnline

Bohun:
Chodziło mi o krzyżyk, gdy strzela sie z biodra. Jakoś tak mam, że dla mnie to dyskwalifikuje gre z pola zainteresowań. :)

Radzisław:
Ja odnośnie gry mam same miłe odczucia( a to dopiero zapowiedzi)! Wreszcie , może się szykuje jakiś dobry historyczny produkt.Gdzie nie będzie jakiś "prototypów" w wersji full(statystyk, łączenia arkadu z tzw. Naciąganym realizmem), a myślę że nie będzie ich w ogóle. Zapowiada się solidna konkurencja dla zbugowanej i nie historycznej Ro2.
 
   Jestem zdania że jest potrzebny taki symulator z pola walki osadzony w II WŚ,którego jeszcze nikt nie stworzył. No może CM i CC ,ale te gry to inny gatunek, a mi chodzi raczej o FPP.
    Niby gier o tej tematyce jest full, jednak to czysto arkadowe produkcje, często zahaczające o żenadę, że tak napiszę "pseudo-realistyczno-historyczną". Więc pozostaje Ro, które w jakimś stopniu daje tą "inną" przyjemność (w jakimś..). Gra taka też(to moja opinia oczywiście) ,może skupić w swoich kręgach, inteligentniejszych i bardziej wymagających graczy, prawdziwych pasjonatów, których na całym świecie nie brakuje. A może też czegoś nauczyć laików, którzy sięgną po taki produkt  :D 

 Fajnie że robią to Niemcy bo z hameryką to bywa różnie ;) , po filmikach widzę (jak na razie ) podstawowe uzbrojenie wojaków z tamtego okresu i dużo detali, po obydwu stronach. Cóż ja deklaruję kupno, choćby nawet gra okazała się klapą, to i tak  mnie to w większym stopniu nie rozczaruje. Jak Ro2.... Pozdrawiam

Apos:
w ArmA 2 nie ma "krzyżyka" na normalnych ustawieniach trudności i wyższych, jest free aim (taki sam jak w RO) oraz free look.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version