Problem z czarnym ekranem juz byl wyjasniony i wynika z wersji jezykowej gry a nie sprzetu (angielska wersja nie ma problemow).
e5800 to jest wykastrowany z pamieci L2 2-rdzeniowy wolfdale z roku 2008, wiec nie ma sie co dziwic ze padaka.
gts 450 podobnie w skali kart grafiki.
"Kosmiczna grafika" to jest zupelnie subiektywna ocena, ktora sie ma nijak do tego co sprzet musi przetrawic.
Gra moze wygladac slicznie (np. Crysis 2) i chodzic na sprzecie sprzed pol dekady (konsole...).
Utozsamianie tego jak gra wyglada z tym jak obciaza sprzet to nic innego jak dyletanctwo.
Mozna do gry nawalic przepieknych bitmapow/tekstur + jakies efekty ktore robia wrazenie, ale nie obciazaja szczegolnie grafiki.
A mozna, jak w RO2, dodac troche szczegolow na mapach do renderowania, typu bzdurne cegly albo meble i sie pojawia problem, bo sprzet sie dlawi.
Glupia cegla nikt sie zachwycal nie bedzie, a obciaza system bardziej niz wiekszosc pierdol z super-produkcji ostatnich lat.
Juz pomijam ze RO2 robilo 25 osob (razem- czyli kod + modele + tekstury + mapy + marketing + cala reszta), a super-produkcje maja do dyspozycji setki ludzi na etacie i te 25 osob siedzi nad jednym wybraym tematem.