Author Topic: Odp: Battlefield 3  (Read 18657 times)

anonim.pl

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #15 on: 08 December 2011, 16:29:06 »
Quote
Tylko taki sam efekt można było uzyskać innymi nagrodami a nie statystykami broni. Jakoś nie przypominam sobie żeby częstsze używanie przezemnie broni podnosiło jej statystyki - strzelam sobie na strzelnicy a tu ups - mam bagnet
 
Statystyki broni to twoje umiejętności w jej obsłudze. Szybkość przeładowania to szybkość w jakiej jesteś w stanie wymienić magazynek. Redukcja odrzutu zależy od tego jak broń trzymasz i konrolujesz. To nie broń się zmienia tylko twoje umiejętności. Nie wmówisz mi że teraz tak samo strzelasz jak na samym początku zabawy z bronią, bo z twoim doświadczeniem to powinieneś znacznie lepiej obsługiwać broń w tej chwili. Trochę głupio porównywać strzelnice do wojny. Broń na froncie cały czas się zmieniała.

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3136
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Battlefield 3
« Reply #16 on: 08 December 2011, 18:07:31 »
Jakoś nie przypominam sobie żeby częstsze używanie przezemnie broni podnosiło jej statystyki - strzelam sobie na strzelnicy a tu ups - mam bagnet  ;D
Prędzej chyba "strzelam sobie na strzelnicy a tu ups - mam wakat na pozycji prezesa klubu" chie chie chie  ;)

Shock

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #17 on: 08 December 2011, 18:13:51 »
 
Statystyki broni to twoje umiejętności w jej obsłudze. Szybkość przeładowania to szybkość w jakiej jesteś w stanie wymienić magazynek.


No to spróbuj po roku strzelania przeładować czterotaktowy zamek w Mosinie. Zawsze jest jakiś zgrzyt z tą konstrukcją czy w pepeszy i to w zminie i rękawicach zimowych. Fakt rozłoże jedno i drugie z opaską na oczach.

Redukcja odrzutu zależy od tego jak broń trzymasz i konrolujesz.


O really !

Dziwne, bo od kilku lat moje karabiny kopią tak samo. Widocznie nie strzelam na rankongowych strzelnicach  ;D

To nie broń się zmienia tylko twoje umiejętności. Nie wmówisz mi że teraz tak samo strzelasz jak na samym początku zabawy z bronią, bo z twoim doświadczeniem to powinieneś znacznie lepiej obsługiwać broń w tej chwili.


No jasne. To jest to o czym pisałem wyżej. Rozwój żołnierza a nie klasy broni a w RO2 masz jedno i drugie.


Trochę głupio porównywać strzelnice do wojny. Broń na froncie cały czas się zmieniała.

Serio ?


« Last Edit: 08 December 2011, 19:21:59 by Shock »

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Battlefield 3
« Reply #18 on: 08 December 2011, 19:05:05 »
mam wakat na pozycji prezesa klubu

prezesa klubu tęcza

Shock

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #19 on: 08 December 2011, 19:20:44 »
Klub Tęcza
Prezes: Bart Bear

http://klubtecza.republika.pl/

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Battlefield 3
« Reply #20 on: 09 December 2011, 21:51:38 »
prezes ochucki bart :D

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Battlefield 3
« Reply #21 on: 09 December 2011, 22:03:25 »
anonim.pl :

- gra się wypieprza jeśli w czasie gry zmienisz stronę,                             Nie mam

naprawili w ostatnim paczu

- avt nie zbiera statystyk prawidłowo,                                                      Nie wnikam dokładnie w to jak powinien zbierać statystyki, dla mnie jest w porządku.


nie wiem jak tobie zbiera, ale mnie zalicza fragi z avt na svt po czym je resetuje - lol


- spadasz pod mapę na respie,                                                                 Nie mam

zdarza się to najczęściej na spawnach, a w szczególności na apartamentach ostatnio nie więc chyba coś z tym w końcu zrobili :)

- nie da się zabić leżącego bagnetem i kolbą,                                           Nie sprawdzałem

nie da się :)

- can not prone here - na połowie mapy - każdej - z niewiadomych powodów nie możesz się położyć na płaskim terenie,     

Po prostu system sprawdza czy w miejscu gdzie się kładziesz nie ma jakiejś nierówności.

no właśnie w tym sęk że system działa jak to określiłeś "Za dobrze" czyli nie działa właściwie. a to powoduje ze np gdy na płaskim terenie leży cegła już masz cannot prone here ... ojej cegła gniecie mnie w leve jayo i cannot prone here ... do poprawy...


- nie da się wymienić drugiego magazynka w double cliped mp40            Nie sprawdzałem

nie da się albo inaczej - da się ale TWI nie raczyło nigdzie napisać jak :D

- pełno kamp z których można strzelać będąc schowanym za ścianą w 100% - niewidocznym na zewnątrz    To nie jest błąd, Strzelec może być cały zasłonięty a mimo to widzieć ciebie przez np. okno czy jakąś szparę. Walczymy w mieście więc takich kryjówek jest sporo.

nie o to chodzi - chodzi o gości którzy strzelają zza ściany będąc w całości za nią schowanym - bardzo popularne na grain elevator rżnięcie z ruskiej mg-ty na szwabski spawn zza ściany na 3 piętrze - ściana jest dla niego przezroczysta i przepuszczająca a dla strzelającej weń już nie...

- pełno błędów w teksturach - można patrzeć "pod mapę" - wzrok supermana             Zdarzają się czasami

oj tak - szczególnie przezroczyste są murki na fallen heroes - tam można ładnie oglądać mapkę przez murki samemu będąc doskonale schowanym :)

- samolot rozpoznawczy nie zawsze przylatuje choć zegar wezwania się zresetował i batalion go potwierdził  nie sprawdzałem

no niestety, czasem zapiją i nie przylecą :)

Wrona

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #22 on: 09 December 2011, 23:08:24 »
A ja mam powyższe babole, za wyjątkiem możliwości wymiany jednego z dwóch magazynków MP40.
Suuuper było sobie zaliczyć free fall pod 'Stacją' wybiegając na "dziedziniec" ze spawnu Ruskich na przykład...

Bohun

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #23 on: 09 December 2011, 23:15:00 »
Z tym samolotem rozpoznawczym to trzeba siedzieć przy radiu, aby był efekt, ale chyba pisze oczywistości jak nie to tak do wiadomości dla niektórych.
Co do strzelania przez ściane - ja się z tym nigdy nie zetknełem. Widziałeś to na własne oczy czy to tylko twoje domysły?
Nigdy nie wyrzucało mnie przy zmianie strony, ani nie spadałem pod mape na respie. Z can not prone here czasami mi sie zdarza i wydaje mi się, że było to uzasadnione w tych konkretnych przypadkach, ale żeby od razu na połowie mapy? Wygląda na to, że na twoim pc ta gra jakoś wyjątkowo źle działa.
Co do statystyk - wszyscy narzekają na te statystyki że są, a jak co to narzekają, że źle nalicza. Poważnie ktoś to śledzi co mu tam nalicza?

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Battlefield 3
« Reply #24 on: 10 December 2011, 00:05:15 »
Ta gra zawsze dobrze u mnie działała . Aż do dziś mam prawie wszystkie z wymienionych problemów. Chociaż wyszukiwarka zaczeła mi nagle działać, bo wczoraj nie dawała rady. Problemy przy respawnie, zacinanie przy zmianie mapy to od wczoraj chleb powszedni. Powiem wam jednak że i tak gram, bo naprawdę jest spoko. Trochę wkurza mnie ograniczenie automatów , teraz trudno sie dopchać (wiem że tak jest realistycznie , tylko że granie szturmem daje mi niezły fun) , ale i tak jak mawia UFO_HAS_LANDED " Królowa jest tylko jedna "
pozdrawiam i zapraszam na headshota
« Last Edit: 10 December 2011, 00:16:52 by ryszka »


Koller

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #25 on: 10 December 2011, 05:23:26 »
generalnie wszystkie bugi, które wymienił ufo niestety istnieją....:(
spadanie w nicość i samobój szczególnie u ruskich na apartamentach,  w parkach za fontannami widzisz dużo, bardzo duże będąc schowanym za murkami, leżenie też nawala;
nie wiem jak jest z 2 magazynkiem w mp40 i naliczaniem w avt, bo tego nie mam odblokowanego:), ale pozostaje mi wierzyć...
dużo wody w Wiśle upłynie zanim wszystko poprawią...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Battlefield 3
« Reply #26 on: 10 December 2011, 09:13:45 »
Z tym samolotem rozpoznawczym to trzeba siedzieć przy radiu, aby był efekt, ale chyba pisze oczywistości jak nie to tak do wiadomości dla niektórych.

oczywista oczywistość - nie czytasz dokładnie co piszę - bug jest taki, że pomimo wezwania i zaakceptowania rozpoznania przez batalion i zresetowania zegara odliczającego czas do następnego, samolot w ogóle nie przylatuje :) nie ważne czy stoisz przy radiu czy nie ... chyba że to też element realizmu i symuluje, że go zestrzelono po drodze !

Co do strzelania przez ściane - ja się z tym nigdy nie zetknełem. Widziałeś to na własne oczy czy to tylko twoje domysły?

oj niestety widziałem to nie raz, mogę Ci nawet pokazać "palcem" jeśli masz chęć...


Nigdy nie wyrzucało mnie przy zmianie strony, ani nie spadałem pod mape na respie.

ten bug był bardzo popularny po przedostatnim paczu - wystarczy wejść na forum TWI by się o tym przekonać. Miałeś fart, że akurat na Ciebie nie trafiło. Ja z kolei do przedostatniego pacza miałem wszystko cacy, a inni notoryczne problemy. Niestety, ostatnio tak bywało, że jak jednym naprawili to innym coś zepsuli :)

.
Co do statystyk - wszyscy narzekają na te statystyki że są, a jak co to narzekają, że źle nalicza. Poważnie ktoś to śledzi co mu tam nalicza?

mnie się statystyki bardzo podobają, walczę o apgrejdy i uważam, że jest to fajny dodatek do realizmu tej gry. na froncie też było tak, że im ktoś był lepszy i starszy stażem na froncie, dostawał lepszą broń. Część z nich jest bez sensu jak np bagnet po 25 levelu - bo bagnet to miał każdy, ale np mniejszy odrzut, lepsza kontrola broni czy np właśnie pojemniejsze magazynki wg. mnie super sprawa. Z tego co zauważyłem to większość działa już prawidłowo, jedyne co to mausera mam na 50 levelu chociaż oddałem z niego może 10 strzałów no i ten avt mi nie działa, a chciałbym bagnet do niego :D

ogólnie nie zrozumcie mnie źle. ta gra jest genialna, co nie zmienia faktu, że ciągle nie jest w pełni sprawna. fajne jest to, że TWI słucha graczy i poprawia to o co ludzie proszą (najczęściej)

Bohun

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #27 on: 10 December 2011, 09:54:59 »
To dziwne bo TL to moja najczęściej grywana funkcja i jakoś nigdy mi się nie przytrafiło, że samolot nie przyleciał. Często też grywam jako mg i z elewatora ostrzeliwuje place i też jakoś nigdy nie zaważyłem graczy strzelających przez ściany. Nie przekonałeś mnie.

Shock

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #28 on: 10 December 2011, 10:35:29 »
...mnie się statystyki bardzo podobają, walczę o apgrejdy i uważam, że jest to fajny dodatek do realizmu tej gry. na froncie też było tak, że im ktoś był lepszy i starszy stażem na froncie, dostawał lepszą broń...

Błąd. Upg broni jako dodatek do realizmu - chyba inaczej rozumiemy realizm.

Nie, na froncie tak nie było, począwszy od Aleksandra Wielkiego po bitwę o Stalingrad. Żołnierz uzyskiwał specjalność drogą szkolenia i był operatorem danej broni. Radzę przestudiowac historię wojskowości wogóle.

Co do "lepszej" broni dla "lepszego" żołnierza hmm... czy Mauser z numerem OB224913 jest lepszy od Mausera z numerem RE562365 ? Szczerze w to wątpie.

Część z nich jest bez sensu jak np bagnet po 25 levelu - bo bagnet to miał każdy, ale np mniejszy odrzut, lepsza kontrola broni czy np właśnie pojemniejsze magazynki wg. mnie super sprawa...

Jak już pisałem wcześniej strzelając lata z mojego Mosina, SMLE czy M1 odrzut do barku mam ten sam, a pojemność magazynków mi się nie zwiększyła - chyba że zrobię przeróblę mechaniczną  ;)

Kontrola broni owszem, z czasem człowiek staje się bardzije obyty z danym typem broni.

A co do lepszej broni to odbywa się to w ten sposób (i tak samo było podczas II WŚ) ja dostałem na początku Beryl wz.96, pózniej Beryl wz.96/04 i dalej 96/08 czy najpierw biegałem z SWD a dopiero później dostałem Alexa.

I tak samo sprawa miała się kilkadziesiąt lat temu.

Pisałem wcześniej, ze najlepszym wyjście było by zostawienie doświadczenia żołnierza (XP) w sesnie stopni, medali i odznaczeń. Bo to żołnierz się rozwija a nie jego broń.

Wiec albo wiesz co jest nie tak z tą grą i próbujesz to usprawiedliwić albo kompletnie nie wiesz o czym mówisz.

marcinz

  • Guest
Odp: Battlefield 3
« Reply #29 on: 10 December 2011, 11:53:55 »
Quote
Jak już pisałem wcześniej strzelając lata z mojego Mosina, SMLE czy M1 odrzut do barku mam ten sam, a pojemność magazynków mi się nie zwiększyła - chyba że zrobię przeróblę mechaniczną 

Nie wiem jak to jest przetłumaczone w polskiej wersji gry ale w oryginalnej jest "Recoil Control" - broń kopie tak samo tylko nasza postać jako bardziej obyta w posługiwaniu danym typem broni potrafi lepiej kontrolować odrzut.  ;)
http://steamcommunity.com/id/marcinz/screenshot/595830595888255738?tab=public
Pojemność magazynków też się nie zwiększa, dostajemy po prostu jeden czy 2 więcej  8)

O ile 'rozwój' broni jest w miarę OK to już same apgrejdy są idiotyczne: bagnet do snajperki, mp40 z podwójny magazynkiem, bezużyteczna optyka 1.5x do mkb i g41...