Lord Gleedo pokazuje efekty pracy nad swoją mapą Volkhovsky Forest. (niewidzę żeby zmienił jej nazwę, jak miał to w zamiarze). Mapa prezentuje się okazale, no i pewnie niedługo premiera, co widać na zamieszczonych obrazkach.



Wielkości map nam wzrastają, nowych pojazdów jak nie było, tak nie ma. Shreder od Turula zrobił czołg, nawet pojeździł nim na Ogledowie, ale cisza w temacie. Ja osobiście myślę że moderzy , choć mogą, to nie powinni wyręczać w tym względzie tripwire. Kolesie powinni się ogarnąć , bo gdyby gracze wiedzieli od początku, że będą tylko dwa czołgi, pewnie by tej gry nie kupili w takiej ilości. Yoshiro na forum tripwire ciągle gada, jak bardzo ciężko pracują, tylko głównie nad nowym trybem classic ro (też pięknie

). O pojazdach i nowych mapach mówi mętnie. A brak pojazdów ze względu na balans gry ,moim zdaniem bardzo ogranicza maperów.
PS: Mapa Eagles Nest niestety stoi w miejscu , autorowi komp padł na amen.
ooooo! Nie zauważyłem że to mój 100 post był. 100 postów spamu, oftopu i trollingu hahaha (jak ten czas szybko leci).