do zrobienia przyzwoitej Prochorowki przydałby się system respawnowania jak w DH, dzięki temu można by zrobić rozległą bitwę pancerną z licznymi umocnieniami piechoty. Dzięki "drzwiom" z DH piechota mogłaby szybko trafiać na front do okopów czy obsługi dział, dzięki czemu mapka mogła by wierniej odzwierciedlać realia bitwy. Pamiętać trzeba, że grubo ponad 85% czołgów niemieckich zniszczonych zostało przez artylerie p-panc - i tą piechoty i samobieżną. Reszta padła łupem lotnictwa i czołgów. Dlatego wg mnie aby nie powtórzyć BDJ-ta któy był super, ale średnio historyczny, w nowej Prochorowce trzeba koniecznie dodać piechotę
Pomysł jest super, też o tym myślałem - ale z drugiej strony .... ja mogę się wypowiadać od strony historycznej w tej kwestii. Rzeczywiście piechota by się tu przydała, dodatkowo działa, przeszkody przeciwczołgowe.
Z drugiej strony jestem realistą - jesli dałoby się stworzyć mapę przez polaków ( na tą chwilę rozmawiałem tylko z jednym) na której jeździłyby czołgi - to już to uważałbym za pełen sukces.
Nie znam możliwości silnika Unreal 3 - nie znam możliwości SDK do RO2 (ponoć łatwy w obsłudze nie jest). Na tą chwile możemy tylko snuć plany.
Pomysł mapy oparłem o wiedzę jaką posiadam w tym temacie. Myślałem o piechocie jako Botach przy działach przeciwpancernych - losowo rozmieszczanych na gotowych pozycjach strzeleckich, zawsze rozmieszczanych w innym miejscu, co dałoby rozgrywce smaczku - sztywne ustawianie dział bez botów - jest moim zdaniem co najmniej dyskusyjne - kto wytrzyma przy dziale od początku do końca rozgrywki, nie mając pewności że odda w strone czołgu nawet jeden strzał.
W edytorze map do Cod UO była możliwość aby powiedzmy jeepa przerobić na coś innego- powiedzmy motocykl - zmieniając teksturę oraz parametry opisujące dany pojazd. Nie wiem czy w SDK do RO2 w ten sam sposób dałoby się przerobić powiedzmy czołg na stacjonarne działo przeciwpancerne.
A tworzenie od nowa takich rzeczy to już cały mod, na który myślę że nie ma szans realizacji.
Sądzę że trzeba by się skupić na najprostszej formie mapy - bo to akurat jest do zrealizowania. A mapę zawsze można przerobić do postaci, którą omawiamy - jeśli znajdą się osoby chętnę do tej tytanicznej pracy
pozdrawiam