Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 237929 times)

Ark

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #15 on: 27 February 2012, 22:21:17 »
TWI ponownie udostępnia Betę dla wszystkich posiadających RO2, nie tylko dla officialnych beta testerów. Wkrótce zostanie wydany nowy build z trybem RO-Classic, a może nawet nową mapą.

Ściągam tą bete, ale to działanie TWI uważam troche za ..... dziwne. Czy nowości, które mają być dodane- są aż tak niedopracowane, że TWI zdecydowało się na powtórne beta testy ?.
Pozostaje kwestia ogólnodostępnych beta testów....... zresztą średnia graczy w godzinach szczytu w RO2 to około 800 "wojaków" ..... w tej grze już mnie nic nie zdziwi  :-\

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #16 on: 27 February 2012, 22:32:59 »
A dla mnie to czysty cyrk. Zamiast wydać porządnego pacza to ściemniają jak mogą. Fakt udostępnienia bety dla wszystkich, żeby sprawdzić zmiany, świadczy że sami się już w tym wszystkim pogubili. No chyba że podpisali jakiś kontrakt z producentami twardych dysków, i teraz każda gra będzie miała klona w postaci bety do testów. Kup se panie dysk dwa tera, to pograsz i sprawdzisz nowe pomysły.


Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #17 on: 28 February 2012, 07:01:51 »
Ten model wydawniczy jest od lat stosowany w Team Fortress 2 - każdy może pobrać sobie Bete i sprawdzić proponowane zmiany, następnie zgłosić ewentualne wątpliwości. Dzięki temu do gry nie trafiają buble których w RO2 jest niestety pełno...Inna sprawa, że taki proces trwa a zmiany w RO2 przydałyby się już dziś :)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #18 on: 28 February 2012, 07:06:06 »
Jeśli każdy niemal pacz kończy się naprawieniem jednej rzeczy a spieprzeniem kolejnej, to jak dla mnie lepiej żeby sobie to przetestowali najpierw na becie. po ostatnim paczu znowu spartolili dymy (u mnie znikają z wyposażenia SL i TL razem z lornetką oraz przy rzucaniu crashują grę). poza tym pojawił się na kolejnej mapie bug z wpadaniem pod mapę na respawnie...

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #19 on: 28 February 2012, 08:38:18 »
I miała być kooperacja, którego do dziś nie ma.

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #20 on: 28 February 2012, 18:53:24 »
Szarik marzyciel.
P.S
I miała być kooperacja, którego do dziś nie ma.

"...kooperacja , KTÓREJ do dziś nie ma"

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #21 on: 01 March 2012, 16:48:44 »
W becie dostępnej za friko dla każdego testuje się następujące rzeczy:

Nowa zawartość

    Nowa mapa Mamayev Kurgen przedstawiająca bitwę o wielokrotnie przechodzące z rąk do rąk wzgóże Mamajew, górujące nad Stalingradem. Mapka w trakcie budowy i testów, przeznaczona do pojedynków strzeleckich na duże odległości, jak i walki wręcz w okopach

Gameplay

    Ulepszony lockdown system. Lockdown staruje jeśli atakująca drużyna nie zacznie atakować cap zone w ciągu 5 minut od rozpoczęcia gry lub nie zdobyła żadnego celu w ciągu 7 minut. Dodano nowe dzwięki oraz wizualne znaczniki kiedy  Lockdown zostaje aktywowany.
    Ulepszony overtime system. Overtime został dodany do  map territory. Jeśli atakujący przejmują cel runda nie skończy się w trakcie przejmowania.
    Ulepszony system ochrony na spawnie. Bardziej wyraźne ostrzeżenie podczas wchodzenia do strefy chronionej spawna oraz opuszczania pola bitwy.
    Usprawnienia w systemie spawn on squad leader. Bardziej czytelna pozycja SL-a byś lepiej wiedział gdzie się odrodzisz.Jeśli nie uda się odrodzić koło SL-a (bo np SL zginął w między czasie), ty i dowódca dostaniecie info o tym fakcie.
    W trybie realism, postrzał w nogę spowoduje zwolnienie ruchu postaci na jakiś czas
    Efekt śmigających koło uszu kul został znacznie wzmocniony
    Ulepszony system trafień postaci. Teraz w trybie realizm ranna część może nadal być trafiana i pogarszczać stan danej strfy trafienia. Wcześniej strefy trafień o nie natychmiastowym zgodnie (serce, głowa, genitalia) po trafieniu stawały się nietykalne i nie można było w nie znów trafić ze skutkiem zranienia.W trybie standardowym bandażowanie "naprawi" ranę ale nie podniesie poziomu "zdrowia". w ten sposób jeśli gracz zostanie trafiony w to samo miejsce dozna ponownie zranienia. do tej pory po zranieniu danej strefy trafienia i jej zabandażowaniu nie dało się drugi raz zranić gracza w to miejsce
    W trybie realizm bandażowanie trwa teraz dwa razy dłużej

Broń

    Usprawniony system zderzeń z przeszkodami dla MG. Najbardziej zauważalne w oknach.
    MG34 ma teraz większe pole manewru w konkretnym miejscu niż  DP28 rozstawione tak samo
    Promień w jakim gracz dozna przygniecenia ogniem oraz będzie słyszał kule został znacząco zwiększony. Mocno podniesiono głośność przelatujących kul oraz trafień.

UI

    Rozdzielono role  ‘Assault’ (szturmowiec) na Assault i Elite Assault (elitarny szturmowiec). Tylko Elite Assault dostanie teraz możliwość walki MkB/AVT. Podczas pierwszej rozgrywki w nowym systemie doświadczenie gracza z roli Assault zostanie automatycznie przerzucone do Elite Assault.
    Usunięto mini podgląd celów z HUDa w trybie realism
    Broń wroga w menu wyboże broni została przeniesiona na dół listy. Do tej pory była na górze
    HUD trafienia i ran gracza będzie pokazywał prawidłowo rany z krwawieniem. Naprawiono kilka stref trafienia które do tej pory nie działy (dolna część lewej nogi, lewa stopa, krocze)
    Wsakźnik zranienia strefy trafienia oznacza : żółty (0-33% damaged), pomarańczony  (33-66% damaged), czerwony (więcej niż 66% damaged)
    Dodano północ na kompasie.
    naprawiono bug nieprawidłowo zliczający celność trafień w dane części ciała.

Inne zmiany

    Optymalizacja dynamicznego cieniowania
    Naprawione czarne niebo na starych NVidia cards
    Naprawiono drganie kamery jeśli gracz zabity został leżąć
    Wprowadzono zmiany do spawnów na TE-CommissarsHouse aby  bardziej zbalansować mapę

Bzdety

    Niektóre unlocki z veterana będą dostępne w  raw recruit.


i jeszcze ostatnia nowość w becie

mapy - Commissars House

    Pushed the German initial spawn back after 20 seconds
    Made all field ammo resupplies infantry only and put tank resupplies back in the initial tank spawning area
    Removed 1 tank per team (1 tank max per team)

Gameplay

    Players are now invincible for 3 seconds after spawning in a spawn protected area. Other conditions such as leaving the area or firing a weapon immediately make them vulnerable again.
    Weapon should now unlock under the appropriate requirements
    The killed from location camera has been removed from realism mode.

UI

    Satchel objectives are now shown as that on the minimap, tactical view, and overhead map
    Added a visual cue for player that spotted an enemy and also for teammates of that player.
    Fixed viewing servers in the in game server browser (for beta)

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3137
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #22 on: 01 March 2012, 18:29:12 »
ufo...może news na stronę?

EDIT:
No dobrze że spojrzałem w oczekujące, następnym razem proszę o PW o wpisie bo nie ma tutaj automatycznego o tym powiadamiania a nie mamy rutyny zaglądać we wszystkie zakamarki strony  ;)
« Last Edit: 01 March 2012, 18:33:30 by BartBear_[PL] »

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #23 on: 17 March 2012, 06:05:35 »
NIe mam niestety czasu przetłumaczyć :

RO Classic -
A new game mode has been added which has been modified to play more similar to the original Red Orchestra: Ostfront 41-45. Not all RO Classic functionality is complete yet, and we will be looking for community feedback on changes they would like to see made.

General Changes:

    Players can still gain experience and level up, but when playing in classic mode these levels do not grant any bonuses for class or weapon.
    Role and weapon loadouts are modified to closely match Red Orchestra 1 loadouts. This means fewer MkBs, AVTs, and SMGs are available
    Interface changes - added an RO1 style compass to the HUD. No peripheral action indicators.
    Uses standard realism mode as a base, and adds additional functionality on top of that
    Most Classic mode settings have been added to webadmin and can be toggled on/off for Custom mode
    Removed spawn on squad leader
    No lockdown
    No Killcam


Weapons use historically accurate load outs and upgrades are disabled. The following weapon versions are used:

    PPSH w/drum mag and select fire
    Kar98 w/bayonet
    Kar98 Sniper w/4X scope
    Mosin Nagant Sniper w/3.5X scope
    G41 Sniper w/4X Scope
    SVT40 Sniper w/3.5X scope
    MP40 with single 32 round mag
    MkB42 with bayonet (no scope)
    P38 Pistol
    C96 w/10 round mag
    MG34 w/50 round drum
    MG34 Tripod
    PTRS
    Pzb 784 (r)
    MN 9130 w/bayonet
    G41 (W) w/bayonet
    SVT40 w/bayo
    AVT40 w/bayo
    TT33
    M1895 without silencer
    DP28
    Maxim 1910
    All other weapons and equipment as normally given (binocs, satchels, smoke nades, etc)

Infantry Changes:

    Stamina usage and regeneration are modified to closely match RO1 functionality
    Player movement speed has been modified to match Red Orchestra 1 player movement speed. The sprinting speed is considerably slower to closely match the speed based on RO1 maps scale.
    Sprinting is modified to closely match RO1 functionality. The player sprints at a constant speed until running out of stamina, then stops sprinting until regaining some stamina
    The FOV zoom while using focus/controlled breathing is disabled
    Movement speed penalty when shot in the legs or feet (same as new realism mode)
    The player damage model is much more hardcore to match RO1 functionality. Players take damage instantly instead of bleeding some of the damage out over time. There is no bandaging or bleeding (although slow deaths from wounds are still possible).
    Stamina has a much greater effect on weapon sway and recoil (same as new realism mode)
    The FOV zoom while using focus/controlled breathing is disabled

Weapon Changes:

    Iron sight breathing and sway are greatly increased
    Weapons take longer to go into iron sights and match exactly the iron sight zoom in speed of RO1
    You cannot interrupt sprint by going into iron sights
    Weapons transitioning out of sprinting takes twice as long to more closely match RO1's sprinting transitions
    The weapon is unable to fire until the transition from sprinting is mostly complete. This more closely matches RO1 functionality and should encourage less "run and gun" play.

Non Classic Changes

Gameplay

    Fixed overtime activating without contested objective
    Added new exclusive key bindings to split up the 'Interaction' key for 'Use', 'Bandage', and 'Cover'. Holding the 'Cover (Hold)' key will automatically attach to the first available cover.
    Bots no longer effect auto team balancing

UI

    The server browser is now more responsive. This is especially true on routers that enforce a low number of connections.
    Fixed overhead map problem after changing roles from Commander
    Fixed text showing that both teams are attacking on ready up screen for Countdown Gumrak
    New key bindings added to the options menu (see gameplay above)
    The ammo resupply icon is now greyed out during the resupply cooldown
    Added a list of current squad members to the tactical view
    Fixed overhead player names wrapping at the edge of the screen
    Scoreboard - modified color highlighting, own player name is always visible
    Fixed enemy spotted bugs relating to tanks such as the icon appearing outside of the map boundaries.

Stability

    Potential fix the game being stuck on the splash screen or having very long initial load time

Additional Changes that were in the last patch

    Stamina has a greater effect on weapon sway/breathing in all game modes
    Added RO Classic mode settings to webadmin
    Cleaned up many unused/unimplemented webadmin settings that were cluttering the system.
    Added tooltips to many webadmin settings to make them easier to understand
    Added a setting to disable lockdown to webadmin
    Setup realism mode to not allow killcam


Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #24 on: 17 March 2012, 21:12:34 »

Nie można było tak gry od początku zrobić... ja pie......

Bohun

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #25 on: 18 March 2012, 08:36:18 »
Ten tryb jest dodany do bety? A jak nie to jak rozpoznać serwery z tym trybem.

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #26 on: 18 March 2012, 09:04:23 »
Wydaje mi sie że tylko beta ma ro classic. A tak ogólnie to pograłem wczoraj chwilę i twierdzę pomimo komentarzy na forum tripwire typu "Thanks Tripwire. The classic mode is everything I wanted in RO2.", że zmiany są , ale moje życie się przez to nie zmieniło ;). Żołnierze wolniej biegają, szybciej się męczą, nie ma zoom i przygniecenie ogniem jest mocniejsze. Kompas zamiast mapy dodali (Nie wiem po co, bo jak wcisnę T to i tak pokazuje mi cele szybciej i wygodniej. Powinni to usunąć skoro już dodali kompas dla większego realizmu). Poprawka ważyła 4 giga, więc myślałem że jakiś wóz bojowy będzie, albo tryb zombi  ;). Ogólnie dupy nie urywa.

ps: po raz pierwszy odkryłem że pod Z można spotować wrogów. I zauważyłem buga. Koleś z mojej drużyny poruszał się jakby jeździł na nartach, z patykiem sterczącym między nogami. Kurcze czyli może jednak dodali tryb zombi, a ja głupi się nie domyśliłem.
« Last Edit: 18 March 2012, 10:16:26 by ryszka »


Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #27 on: 18 March 2012, 12:55:27 »
Ja niestety muszę powiedzieć, że RO classic jest nie dla mnie  :( Beta zostaje na dysku, bo wciąż czekam na nowe czołgi

Duqq

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #28 on: 18 March 2012, 16:05:53 »
RO2 to chyba jedyna gra z jaką się spotkałem, w której twórcy pół roku po premierze zamiast pełnej gry, nadal uptade'ują betę, załamka.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #29 on: 19 March 2012, 06:42:47 »
Mnie już się w ogóle nie chce w to grać. To całe Ro classic nic nie zmieni, na serwerach dalej będzie pusto. Sześc tych samych map na okrągło przez pół roku....ile można?
Może gdyby dodali wreszcie nowy sprzęt m.in. transportery, rozruszały by się mapy mieszane, rozszerzyła rotacja na serwerach i przybyło ludzi... ale zamiast tego zajmują się pierdołami jak zmiana mapy na kompas...