Oj w Ro 2 nie jesteś w stanie paść przed gościem zabić go powstać biec dalej na pałę i zabić z 10 gości
Chyba Macieju nie widziałeś UFO w akcji
.
Zgadzam się z Tobą Gustavo, jednak RO 2 to trochę inna bajka. Tripwire przed wydaniem tej gry, miało przecież rzesze fanów grających w jedynkę. Co piętek słyszę jak chłopaki mówią, że pełny serwer jest na Fightnighcie. Niestety weterani odsuwają się od dwójki, nie przez Coda (fakt psuje on rynek, ale tak będzie zawsze), tylko przez zje....ny silnik gry. Kiedyś bardzo interesowałem się nowinkami w RO2. Dzisiaj już wiem że oprócz map nie ma na co liczyć. Siłą tej serii była podatność na modyfikacje. Twórcy jednak z tej siły teraz skorzystać nie mogą. Activision nie jest tu winne moim zdaniem
. A jeżeli pan Gibson narzeka, że nie może odnieść wielkiego sukcesu komercyjnego, tworząc zaawansowane i wymagające multi, to już inna sprawa. Jeszcze nikt nie wymyślił gry dla wszystkich. Trzeba wybierać albo realizm albo fpeesik. Tripwire jak widać nie miało ostatecznej koncepcji i pewnie dlatego RO2 nie powtórzy sukcesu poprzedniczki.
PS: A tak swoja drogą, to chyba spaczuję niedługo żeby sobie pograć
. Co by nie mówić to właśnie RO2 zawdzięczam to że jestem na tym forum. Poznałem super kolegów, dzięki którym mam dziurawą wątrobę i kaca co sobotę. Chociaż nie, to nie przez RO tylko przez Coda