Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 237083 times)

Insanity

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #360 on: 07 December 2013, 17:24:17 »
To doczytywanie tekstur to już uroki silnika Unreal Engine 3. Gry na tym silniku potrafią wyglądać bosko, ale często właśnie tekstury przeistaczają się z plamy w szczegółowy obraz. Nie wiem czy od czegoś to zależy, ale nawet na super mocnym komputerze jaki kiedyś miałem, w większości gier na Unreal Engine 3, niektóre tekstury doczytywały się po załadowaniu misji lub mapy w multiplayer

Offline Rozumny(PL)

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 393
  • Honor: +10/-0
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #361 on: 07 December 2013, 18:59:10 »
Mi z graficznych błędów zdarza się tylko że znikają moje ręce. Dość ciekawie wygląda wtedy trzymanie, albo przeładowywanie karabinu powtarzalnego.
"Każdy pocisk jeden Niemiec!"

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #362 on: 07 December 2013, 20:57:43 »
Mi dla odmiany zdarza się, że znika broń :) Ale to rzadkość

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #363 on: 06 January 2014, 23:35:48 »
One of our favorite things about the new year is Brewing! No, not that one (with a special shout out to Putz with his King Tiger home brew). What I am talking about is a new system (which we are calling "Brewing") that replaces the cooking system of Unreal Engine 3.

Like cooking, it will optimize game content, but without any of the random non deterministic aspects that the old system used. In short, this should allow us to do smaller updates to the game, may reduce custom map size, and best of all, should allow custom content to continue working between game patches.

Maps should only need to be brewed and then they should work for the life of the game. Even some older maps (from previous builds) may work, but we can't guarantee it.

We feel that Brewing has now matured enough that it is ready for a public test. That is why later this week (or possibly early next week) we will be updating the Rising Storm beta to be a Brewed build with the new map Maggot Hill also making its debut for public testing!
___________

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #364 on: 07 January 2014, 13:31:38 »
+ 10 nowych bugów... nie wierzę już w ani jedno ich słowo, są jak Tusk, tylko obiecują :)

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #365 on: 07 January 2014, 16:02:35 »
bullshit-u ze strony TWI ciag dalszy

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #366 on: 07 January 2014, 17:22:54 »
Z tego co pamiętam, to z cooking issue walczą od co najmniej roku, może coś z tego będzie wreszcie. Wierzę, że było ciężko, gdyż Epic po prostu w ten sposób stworzył swój silnik (tyle tylko, że Unreal Tournament 3 miał aż 5 patchy, więc nie było problemu z ciągłym recooking). Choć tak na prawdę interesują mnie przede wszystkim czołgi i transportery oraz wszystkie problemy z nimi związane. Pożyjemy zobaczymy...

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #367 on: 11 January 2014, 19:23:45 »
Steam nie kłamie:

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #368 on: 11 January 2014, 20:56:10 »
Ro2 jest na starym silniku Unreal Engine 3, przenoszą go na nowszy. Po to aby przeportowac  grę na linuxa. :)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #369 on: 28 January 2014, 23:12:15 »
Along with Russian and German troop transports and the new Rising Storm siege map Maggot Hill, we are taking the (often requested) Search and Destroy game type official!

After the Custom Game Type team created the S&D game mode for RO 2/RS, many of us at the office found ourselves having a great time with it. We also found that it helped fill a niche of a game type that works well with players who want to play a few rounds without having to commit to the transitionally larger rounds of a territory match (not to mention good for competitive/clan matches!).

We will be adding Search and Destroy to the Rising Storm beta later this week (the snowpocalypse has started again here in Georgia and many in our office have headed home for today) for further testing and gameplay feedback! Like with the last round of testing (with Maggot Hill) we will be playing everyday for the rest of the week as we watch how it plays and gather community feedback.

In the near future (likely early February) we will add the troop transports to the beta and continue to work on polish and feedback on all the items in this update until they are ready for the main game.


I znowu pierdoły

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #370 on: 29 January 2014, 15:41:03 »
Bez komentarza

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #371 on: 01 February 2014, 18:12:10 »

In the near future (likely early February) we will add the troop transports to the beta and continue to work on polish and feedback on all the items in this update until they are ready for the main game. [/i]


w takim tempie do wakacji wyjadą na pole walki :)

Warto podsumować w tym miejscu, że obecnie na różnym etapie produkcji znajduje się już naprawdę pokaźna liczba wozów:

ruskie - su 76, t 34/85, kw 1 s, universal carrier z DP
hitlerowskie - sdkfz 251 w trzech wersjach, Pz III, stug III, Pz IV w dwóch wersjach

poza tym sporo rzeczy jak np " hura szturm " rosyjskiej piechoty (ludzka fala-implementacja banzai z RSa), nowe role, ładunki wybuchowe, p-pance PaK i Zis, wiele nowego umundurowania itp.
Większość o ile nie wszystkie z tych rzeczy to produkcja własna społeczności. TWI z tego co mi wiadomo wspiera ekipy modderskie pomocą przy programowaniu, które jest piętą achillesową wszystkich teamów modujących.

CO z tego wyniknie czas pokaże, w każdym razie jest wiele osób zdeterminowanych do pracy przy nowym contencie więc pewnie później niż wcześniej nowości zaczną się pojawiać.

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #372 on: 01 February 2014, 21:39:54 »
za €

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #373 on: 04 March 2014, 16:22:24 »
gdyby ktoś był zainteresowany to :

Late last night we pushed live and update that bring updated maps (including the new map Maggot Hill and updated Search and Destroy maps) to the beta build. We are expecting this to be the last pass on several of the maps and we will shift the betas focus to vehicle and transports play in the near-ish future (The three maps we have added the transports to are Arad, Rakowice and Barashka and we will need to gameplay test them heavily over the coming days).

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #374 on: 04 March 2014, 17:09:41 »
nikogo  :)