Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 237948 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Garść informacji z TWI
« on: 14 January 2012, 19:13:13 »
wczoraj Yoshiro rozpoczął nowy wątek w którym pisze :

Witam wszystkich

Zaczęliśmy ten tydzień z grubej rury, dając wam często wspominane, trochę spóźnione SDK dostępne dla każdego gracza. Wraz z naprawionym przekierowaniem serwerów oznacza to, że gracze mogą tworzyć samodzielnie nowe mapy a administratorzy serwerów umieszczać je na swoich serwerach.Graliśmy już trochę w dwie świetne customowe mapki które już powstały - Butowo i Ogędow.

Pamiętajcie, że jest to pełna wersja SDK. Oznacza to, że możecie wykonać wszystko począwszy od map, broni, pojazdów, małych mutatorów które zmieniają grę w jakiś sposób, a skończywszy na kompletnej konwersji zmieniającej wszystko !
Aby pobrać własną kopię, zajrzyjcie do listy Narzędzi w Steamie i pobierzcie ją już dzisiaj ! Jeśli chciałbyś pomóc innym w ich pracy przy rozbudowie gry, zaglądaj często na sekcje modów i mappingu na forum TWI aby dawać twórcom konwersji, modów i map konstruktywne wsparcie w ich pracy!

Niektórzy z Was na pewno zauważyli, że rozsyłamy przez steam informacje o tym, że prowadzimy testy na naszych serwerach, aby sprawdzać najróżniejsze informacje przesyłane nam przez graczy odnośnie problemów z pingiem przy dużej ilości graczy na serwerach. Testy te będziemy powtarzać
jeszcze w najbliższym czasie, a na razie bierzemy się do pracy na podstawie tego co do tej pory udało nam się ustalić.

Co do przyszłości. Mamy zaplanowany bardzo duży update zawartości do RO2. Będziemy informować na bieżąco o postępach prac przy tym pakiecie oraz opublikujemy datę jego wypuszczenia kiedy uznamy, że jest ona dla nas realna do dotrzymania.

Zakończyliśmy też testy mapy do Rising Storm i wygląda to bardzo dobrze. Przypuszczam, że ekipa pracująca przy RS będzie was o wszystkim informować w najbliższej przyszłości.

Organizujemy tez bardzo wiele spotkań wewnętrznych odnośnie zmian w grze w kierunku "RO klasycznego" . Dotyczy to zarówno zmian zasadniczej części gry (game core), update-u UI oraz innych ulepszeń zgodnie z tym o co prosi społeczność RO2. Wydaje nam się, że wiemy jakich zmian społeczność jako całość oczekuje, wiemy jednak również, że każdy ma inne zdanie na ten temat (u nas w biurze debaty są bardzo burzliwe !!).

W zawiązku z powyższym chcielibyśmy zobaczyć sensowną i kulturalną dyskusję społeczości RO2 na temat tego co "Tryb Klasycznego RO" dla Was znaczy. Wiemy, że jest to temat kótry dla wielu z was jest bardzo emocjonujący, ale bardzo prosimy o zachowanie poziomu dyskusju lub będziemy narwańców wypraszać z forum (po tym zdaniu umieszczono dwa czołgi)

Na końcu było parę mało istotnych informacji.

Zapraszam każdego z Was Pani i Panowie do wypowiadania się na forum TWI jakich zmian oczekujecie od twórców gry. W tej chwili już jest tam sporo postów z propozycjami. Pamiętajcie, że tylko my jako gracze możemy licznymi postami pokazać co nas gniecie w nowym RO. A jeśli TWI jest chętne do zmian pokażmy im co powinni zmienić.

Adres do wątku:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=74436

Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #1 on: 14 January 2012, 20:31:31 »


Pamiętajcie, że jest to pełna wersja SDK. Oznacza to, że możecie wykonać wszystko począwszy od map, broni, pojazdów, małych mutatorów które zmieniają grę w jakiś sposób, a skończywszy na kompletnej konwersji zmieniającej wszystko !...

I poprawcie za nas to co spapraliśmy.

U mnie SDK zalicza crash za crashem.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #2 on: 14 January 2012, 22:43:03 »
osobiście z tego nie korzystam, ale powiem szczerze, że nie wierzyłem za bardzo w to, że SDK jest faktycznie skończona ... no i masz..

Koller

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #3 on: 15 January 2012, 06:20:56 »
eeee szkoda gadać, po tym upie znowu mam losowe crashe "błąd.redogame2",
gdybym tak tej gry nie lubił to bym ich do sądu oddał:)

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #4 on: 15 January 2012, 10:31:03 »
Dziwi mnie trochę polityka tripwire. Przecież wiedzą ile egzemplarzy gry sprzedali a ilu ludzi tak naprawdę w nią gra. Serwery nie są przecież jakoś szczególnie przepełnione. Wielu graczy porzuciła RO2 przez niedoróbki i następnym razem, nie kupią już produkcji tej firmy. Rzeczy takie jak przeglądarka, słaba optymalizacja, powracające crashe, powinny być oczkiem w głowie, a mija parę miesięcy od wydania i pacze tego nie naprawiają. RO2 wydaje się byc czasem bardziej hardcorowa, nie przez gameplay , tylko przez samo jej użytkowanie. Nowe mapy i pojazdy na pewno uatrakcyjnią grę, ale ci którzy przestali w nią grać, już pewnie nie powrócą. Moderzy  wiele naprawią, nie naprawią jednak wizerunku firmy i następnym razem sprzedaż, może nie być tak zadowalająca. No nic, ja i tak będę grał bo lubię, ale ilu jest takich ludzi, coraz mniej, za to wzrasta liczba botów, im błędy nie przeszkadzają.

Sorry za przydługie wynurzenie, ale jak już się przyzwyczaję do jednego błędu w grze, to kolejny pacz wprowadza następne a ja nie lubię zmieniać przyzwyczajeń.
« Last Edit: 15 January 2012, 10:42:44 by ryszka »


Klimas

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #5 on: 15 January 2012, 10:37:14 »
U mnie też sdk się wysypuje wtedy kiedy chcę wybrać materials by pokryć teren.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #6 on: 14 February 2012, 20:21:52 »
Nowego nie będę zakładał bo w sumie można to tu wrzucić.

Wczoraj w okolicach 00:00 naszego czasu odbył się na serwerze TWI test nowego mutatora, określonego jako ANTI-LAG MUTATOR. TWI nie podało oficjalnego raportu na temat tego testu, ale można przeczytać komentarze graczy biorących udział w wydażeniu, że mutator jest bardzo dobry. Przykładowa opinia :

Playin on a 200 ping server with this mutator was better than a 50 ping server without

dla niewładnych angielskim:

granie na serwerze z pingiem 200 (server TWI jest w USA więc zapewne pisał to gracz z Europy) z tym mutatorem było lepsze niż granie na serwerze z pingiem 50 bez niego.

Wiele opinii domaga się natychmiastowego dodatnia mutatora do gry jako oficjalnego. Niektórzy sugerują, że to ostatnia rzecz która może uratować tą grę. Więcej można poczytać tutaj :

http://steamcommunity.com/games/RO2/events/1119379930497682793

pozostaje mieć nadzieję, że to na prawdę działa przynajmniej w połowie tak dobrze jak ludzie piszą :)

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #7 on: 14 February 2012, 22:14:10 »
Niech powiedzą kiedy wydadzą DLC.

Apos

  • Guest

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #9 on: 15 February 2012, 00:30:31 »
No i mapka może być miodzio. Swoją droga dobrze,że Tripwire wrzuca wszystkie zapowiedzi na Twarzoksiażkę :D

Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #10 on: 15 February 2012, 03:47:36 »
Kurhan Mamaja - w końcu. Po RO2 Tripware jakoś nie ufam. Pozyjemy i zobaczymy co czas Valve przyniesie.

Wrona

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #11 on: 15 February 2012, 07:59:29 »
Cudownie, rewelacyjnie, tylko dlaczego wybrano właśnie 'infantry only'? Jak to, dlaczego? Bo wciąż nie ma obiecanych pojazdów! Czyli gracze dostali czekadełko, jak w restauracji... Na jakiś czas zamknie to usta graczy głodnych nowych map i zajmie wołających o spełnienie obietnicy dot. pojazdów.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #12 on: 15 February 2012, 08:23:32 »
Well Wrona, chyba masz rację. Jeśli połączyć to z informacją którą słyszałem z "nieoficjalnych kanałów", że czołgi i nowe wozy są gotowe PRAWIE (Prawie - bo mocno zbugowane i intensywnie testowane) wygląda na to, że nie ma co liczyć na obiecany od dawna wielki update z taką zawartością jaką deklarowali a jedynie na porcjowany.

Nie wiem czy zauważyliście ale TWI dorobiło automatyczny crash report system. Wczoraj gra mi padła do zera, pokazało się jakieś małe okienko z tekstem " transfering crash report to TWI office " czy coś w tym stylu. Wg mnie dobry pomysł. Dzięki temu dostaną crash logi z każdego komputera, a nie tylko z tych które gracze musieli wysyłać ręcznie na forum TWI.

Koller

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #13 on: 26 February 2012, 13:38:03 »
nie wiedziałem pod który temat się podpiąć...
W bibliotece Steama pojawiło mi się Red Orchestra 2 Heroes Beta? Zajmuje ponad 5GB. Coś to zmienia? Jakieś nowości tam testują, bo nie wiem czy ściągać?

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #14 on: 26 February 2012, 15:48:34 »
nie wiedziałem pod który temat się podpiąć...
W bibliotece Steama pojawiło mi się Red Orchestra 2 Heroes Beta? Zajmuje ponad 5GB. Coś to zmienia? Jakieś nowości tam testują, bo nie wiem czy ściągać?

TWI ponownie udostępnia Betę dla wszystkich posiadających RO2, nie tylko dla officialnych beta testerów. Wkrótce zostanie wydany nowy build z trybem RO-Classic, a może nawet nową mapą.