Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 233995 times)

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #150 on: 26 May 2012, 14:04:14 »
To było do przewidzenia.

"Action" mode, GOTY od pc gamera (ciekawe ile ich to kosztowało), wielki sale i free weekend? Typowy scam, gdyż taki natłok atrakcji zapewnia dosyć wysoką sprzedaż (każda gra przeceniona na steamie sprzedaje się jak świeże bułeczki). Nachapią się, gra pożyje parę tygodni max, i wrócimy do 200 graczy online, jak było powiedziane. Przecież w dniu premiery też było kilka tys. na raz. Nawet nie mogę odsprzedać gry używanej, ani zwrócić - "no refunds".

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #151 on: 26 May 2012, 19:56:42 »
Free Weekend ? Chyba "Weekend Nienawiści" ;) Przecież w próbie reaktywacji tej gry lub w "nabijaniu Kasy" (jeśli ktoś chce koniecznie użyć słowa na "K") nikt na siłę uczestniczyć nie musi.  Ja uczestniczę i dobrze się bawię, a tak samo jak wielu kupiłem RO2 przedpremierowo, w ciemno i się przejechałem. W "Action" mode grać nie trzeba, na szczęście w "Classic" również - są ludzie którym ta gra w obecnym stadium zaczyna odpowiadać i czerpią z niej przyjemność, a jak komuś nie odpowiada to niech gra w coś innego. Przez te 8 miesięcy chyba zostały wymienione wszystkie wady zarówno gry jak i producentów - brakowało tylko obrażania matek. Czy naprawdę z okazji free weekendu trzeba znów to powtarzać? Zabawne, rozpacz jak by dziewczyna Was zostawiła. Rozumiem, że okradli Was, oszukali...ale życia nie macie poza RO? Tak sobie czasem tu zerkam i nie kminie po co te forum, i tak większość już w to nie gra, a newsy podajecie z prędkością z jaką Tripwire łata RO2 :) 90% nowego kontentu to narzekania i to tak łudząco do siebie podobne, że zakrawają na spam.
- Pozdrawiam

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #152 on: 26 May 2012, 20:23:50 »
Tak sobie czasem tu zerkam i nie kminie po co te forum

Żeby sobie odpocząć po strzelaniu i obolałe kości na słońcu pogrzać.

A jeżeli chodzi o prędkość podawania newsów , to spójrz na zdjęcie powyżej, nie jest łatwo ;)
« Last Edit: 26 May 2012, 20:28:48 by ryszka »


Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #153 on: 26 May 2012, 20:38:34 »
Quote
Żeby sobie odpocząć po strzelaniu i obolałe kości na słońcu pogrzać.

Dobre :D. A więc to takie miejsce gdzie zbolały weteran, zostawiony sam sobie i oszukany przez państwo może przycupnąć na słońcu i uświadomić sobie i innym, że nie o taki porządek świata walczył ;)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #154 on: 27 May 2012, 21:17:50 »
Aleście się rozgadali przez ten tydzień  ;)

Zdanie nowicjusza w świecie RO, weterana sieciowych walk w UT3, FEAR, Painkillera (ładny rozrzut)
W RO:Ost nie grałem, HoS kupiłem w ciemno preorder  bo uwielbiam shootery o DWŚ a w temacie posucha. Spodziewałem się, że gra będzie dla mnie zbyt ciężka i te sprawy, ale jak się chce to moszna. Zgodnie  z obietnicami TWI gra miała mieć 2 tryby:
-relaxed: coś takiego co gra prezentowała sobą do tej pory, dobre dla mnie :)
-realizm, czyli kontynuację Ostfronta dla was

Hmm, dostaliśmy coś innego, jeszcze fatalnie wykonane, ale dałem grze szansę. 171 H (i z 10 w betę) nabitych głownie w weekendy było fajne, dla mnie core gameplay tej gry jest ok. Ale obiektywnie muszę nazwać RO2 fajną grą  z ogromnie zmarnowanym potencjałem i za pewne rzeczy tez wieszałbym chętnie psy na twórcach. Jednak zamierzam grać dalej, wprawiać się do Classic modei nie gdakać co kawałek. Pożyjemy zobaczymy :)
« Last Edit: 27 May 2012, 21:21:40 by morticore »

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #155 on: 08 June 2012, 16:35:41 »
Najnowsze info z Twarzoksiążki:

With the success of the recent free weekend on Steam and lots of new players enjoying the Red Orchestra 2 Game of the Year Edition, we’ve decided to do a couple of things to make it even easier to get into the game. First, we have decided to cut the price in half to $19.99 (14.99 GBP/17.99 EUR/299 RUB) for the game. Second, we’re giving everyone that owns Red Orchestra 2 a guest pass that they can hand off to a friend for them to check out the game free of charge.

http://www.heroesofstalingrad.com/2012/06/08/red-orchestra-2-price-drop-and-guest-passes-for-your-friends/

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #156 on: 08 June 2012, 17:39:02 »
Najnowsze info z Twarzoksiążki:

With the success of the recent free weekend on Steam and lots of new players enjoying the Red Orchestra 2 Game of the Year Edition, we’ve decided to do a couple of things to make it even easier to get into the game. First, we have decided to cut the price in half to $19.99 (14.99 GBP/17.99 EUR/299 RUB) for the game. Second, we’re giving everyone that owns Red Orchestra 2 a guest pass that they can hand off to a friend for them to check out the game free of charge.

http://www.heroesofstalingrad.com/2012/06/08/red-orchestra-2-price-drop-and-guest-passes-for-your-friends/


Widzę że chłopaki z TWI nadal są zdesperowani. Wystarczył tydzień aby liczba graczy online spadła ponownie do 1000-1500. RO2 nie utrzymuje stałej wysokiej liczby graczy jak gry jak np. Warband, Total War, Terraria czy ArmA 2.

Na forum TWI wyczytałem również że zaczyna już brakować graczy i serwerów pod tryb Classic.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #157 on: 08 June 2012, 19:58:27 »
Na forum TWI wyczytałem również że zaczyna już brakować graczy i serwerów pod tryb Classic.

bo jest denny, więc się nie dziwię...

marcinz

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #158 on: 08 June 2012, 21:40:07 »
Tryb Classic był zrobiony specjalnie dla małej grupki forumowych krzykaczy i chyba tylko oni w to grają  :P

anonim.pl

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #159 on: 08 June 2012, 22:29:44 »
Quote
RO2 nie utrzymuje stałej wysokiej liczby graczy jak gry jak np. Warband, Total War, Terraria czy ArmA 2.
Śmieszy mnie ciągłe porównywanie ilości graczy w RO2 do Warbanda i ARMY II.  Warband zawdzięca swój sukces modyfikacjom, samych dużych modów singlowych (nowa mapa, przedmioty, funkcje) jest że 100. W każdej z trzech najbardziej popularnych modyfikacji multipleyerowych (jedna awansowała do płatnego dodatku) gra więcej ludzi niż w czyste multi. Zapewniam ciebie że gdyby tą grę obedrzeć że wszystkich dodatków to faktyczna ilość graczy zmalała by do tysiąca tak jak to jest z Mount & Blade: With Fire & Sword.
ARMA II ma niewielką ale dobrze zorganizowaną społeczność a ten gigantyczny skok popularności zawdzięcza modowi DayZ. Wiele osób które w niego gra nigdy nie zagra w czystą Army. A tu statystyki, ile faktycznie ludzi grało w Army przed wydaniem moda. http://www.steamgraph.net/index.php?action=graph&appid=35450q33930&from=0
Quote
Tryb Classic był zrobiony specjalnie dla małej grupki forumowych krzykaczy i chyba tylko oni w to grają
Jedyny pożytek z tego trybu  to taki że ci krzykacze przestali się wydzierać na forum. Za to zmarnowany czas na ten tryb można było przeznaczyć na zrobienie dobrych narzędzi do modowania.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #160 on: 08 June 2012, 22:46:42 »
Śmieszy mnie ciągłe porównywanie ilości graczy w RO2 do Warbanda i ARMY II.  Warband zawdzięca swój sukces modyfikacjom,

A dlaczego Cię to śmieszy ? to właśnie świadczy o dnie jakie osiągnęło HoS i tym jak fatalną drogę rozwoju dla tej gry obrało TWI. tej gry nie da się modować klasycznym, "popołudniowym" trybem (przez amatorów), ta gra  pół roku od premiery nie ma ani jednej customowej mapy w rotacji, nie mówiąc o jakimkolwiek sprzęcie, którego w powyższych grach, jak sam napisałeś jest ponad setka.HoS jest nudny, sześć map w rotacji od pół roku. Brak perspektyw na rozwój. Brak perspektyw na nową zawartość. Ciągła obecność błędów w grze...

Porównanie jest słuszne, bo pokazuje czym mogłaby być Ro2 gdyby była choć w połowie tak "modolubna" jak RO1. RO2 jest moim zdaniem świetną grą z równie "świetnie" zmarnowanym potencjałem. I warto porównywać w ten właśnie sposób, aby pokazać jak fatalną decyzją była ta odnośnie wyboru kształtu nowej RO...

Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #161 on: 08 June 2012, 23:12:24 »
Śmieszy mnie ciągłe porównywanie ilości graczy w RO2 do Warbanda i ARMY II.  Warband zawdzięca swój sukces modyfikacjom, samych dużych modów singlowych (nowa mapa, przedmioty, funkcje) jest że 100. W każdej z trzech najbardziej popularnych modyfikacji multipleyerowych (jedna awansowała do płatnego dodatku) gra więcej ludzi niż w czyste multi. Zapewniam ciebie że gdyby tą grę obedrzeć że wszystkich dodatków to faktyczna ilość graczy zmalała by do tysiąca tak jak to jest z Mount & Blade: With Fire & Sword.

To samo tyczyło się RO1 i dzięki temu gra ma dalej (6 lat) duże community. Sam podałes przyklad.
A na resztę Ufok Ci powyżej odpowiedział.

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #162 on: 09 June 2012, 01:44:39 »
Wyjaśnienie: Warband, ArmA 2 są przykładami gier oryginalnych, zrobionych z pomysłem, dbałością o szczegóły i dla swojego community (Warband dla community pierwszego M&B, a ArmA 2 dla ArmA 1/OPF).
Darkest Hour ma podobną historię co Napoleonic Wars pod Mount and Blade. W moda grało tyle samo osób co w RO:O, które było wybitną grą. NW skończył jako DLC, a Festung Europe (DH2) nie chce mieć nic wspólnego z RO2 i wydają osobną grę.

RO2 jest...przeciętnym shooterem w stylu "wanna be like CoD". Modów nie ma, ROLadder po 7 latach działalności zamknięty, a TWI świętuje "sukcesy".
Homefront, Brink i kilka innych FPS'ów poszło tą samą drogą i skończyły poza listą Steam.

ps. ArmA 2 nie jest produktem Steam only. Około 10-15% community ArmA 2 używa wersji Steam (może 25-35% po wprowadzeniu DayZ i możliwości zakupu wersji aktywowalnej na Steam ze sklepiku Bohemia). Twój argument nie jest trafny.
« Last Edit: 09 June 2012, 01:48:45 by Apos »

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #163 on: 09 June 2012, 11:54:08 »
Nie znam się, to się wypowiem :) :
Quote
Tryb Classic był zrobiony specjalnie dla małej grupki forumowych krzykaczy i chyba tylko oni w to grają

Jest chyba z 20 serwerów postawionych z trybem klasycznym i cześć z nich bywa pełna, na serwer 40-1 trzeba często czekać by się miejsce zwolniło ;) Problem z tym trybem jest taki że został doczepiony na siłę i są pewne problemy z balansem - bywa, że walki ciągną się bez końca.

Quote
RO2 jest...przeciętnym shooterem w stylu "wanna be like CoD"

Nie rozumiem. Gameplay ma niby być wzorowany na COD ? Czy podejście do społeczności (brak modów itp. jak rozumiem?)
Zresztą oba zarzuty się bez sensu :) pierwszego szkoda komentować a drugi, cóż TWI na pewno w swoim planie wydawniczym na pierwszym miejscu umieściło rozwalenie całego community poprzez wydanie dziurawej gry w która po 2 miesiącach nikt nie będzie chciał na poważnie grać - co w efekcie ma doprowadzić do zamknięcia ROladder-a. Następnie postanowili wydać równie spaprane SDK by dobić tych co żyli złudzeniami :)

Prawda jest taka, że są po prostu nieudolni a sprawa ich przerosła - wątpię w celowe działanie typu "wanna be like CoD".

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #164 on: 09 June 2012, 13:53:03 »
Nie znam się, to się wypowiem :) :
Jest chyba z 20 serwerów postawionych z trybem klasycznym i cześć z nich bywa pełna, na serwer 40-1 trzeba często czekać by się miejsce zwolniło ;) Problem z tym trybem jest taki że został doczepiony na siłę i są pewne problemy z balansem - bywa, że walki ciągną się bez końca.

Nie rozumiem. Gameplay ma niby być wzorowany na COD ? Czy podejście do społeczności (brak modów itp. jak rozumiem?)
Zresztą oba zarzuty się bez sensu :) pierwszego szkoda komentować a drugi, cóż TWI na pewno w swoim planie wydawniczym na pierwszym miejscu umieściło rozwalenie całego community poprzez wydanie dziurawej gry w która po 2 miesiącach nikt nie będzie chciał na poważnie grać - co w efekcie ma doprowadzić do zamknięcia ROladder-a. Następnie postanowili wydać równie spaprane SDK by dobić tych co żyli złudzeniami :)

Prawda jest taka, że są po prostu nieudolni a sprawa ich przerosła - wątpię w celowe działanie typu "wanna be like CoD".

Miałem na myśli:
- unlocki
- levele
- dodany tryb TDM
- countdown
- przyspieszenie i uproszczenie gameplaya
- spawn na SL'u
- malutkie mapy CQB only
- futurystyczne i prototypowe bronie
- tylko 2 kiepsko zrobione czołgi, brak transporterów (nacisk na walki piechotne)
itp.