Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 233813 times)

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #180 on: 15 June 2012, 08:30:16 »
Quote
ps: znowu kasa - taniej wychodzi zrobić konkurs, dać ludziom po 10 tys $ niż męczyć się samemu przez pół roku nad jedną mapą... twi=fail

Tak na pewno chodzi o koszty...brawo  :)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #181 on: 15 June 2012, 09:40:47 »
Weź kalkulator Kolego i sobie policz ... ostatnią mapkę - Kurhan Mamajewa robili około 3 miesięcy. Masz tu dwie osoby - grafika i programistę, zawody opłacane w okolicach 2-3 tys dolarów miesięcznie. policz 2,5x2x3=15 tys dolców. A teraz wydaj 30 tys dolców - w konkursie weźmie udział przynajmniej kilka map:
jedna mapa by twi 15 tys
powiedzmy 5 map by community 30 tys

oplaca sie?

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #182 on: 15 June 2012, 09:54:55 »
I o co ci chodzi? Bo nie wiem. Zazdrościsz komuś że zgarnie tą kasę.

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #183 on: 15 June 2012, 11:03:09 »
I o co ci chodzi? Bo nie wiem. Zazdrościsz komuś że zgarnie tą kasę.
A po co ten lekko hejterski post w kierunku UFO  ? , bo nie wiem ;)

 Myślę że to dobry ruch ze strony TWI. Ktoś w końcu tam pomyślał z głową.  Community moderskie może znowu odżyje, więc pomysł niezły. (jak się nie narobić a zrobić, właśnie tak). A i może kasę oszczędzą, TWI będzie zadowolone, gracze dostaną nowe mapy i fajnie.

PS: Ja zacznę znowu pisać  na tematy związane z grą, której poświęcone jest to forum , a nie jakieś obrazki malować ;). Tak na marginesie autor Eagle Nest powrócił do projektu.
« Last Edit: 15 June 2012, 11:09:58 by ryszka »


Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #184 on: 15 June 2012, 14:40:19 »
Quote
oplaca sie?

Może i się opłaca - nie znam się na kosztach pracy przy takich projektach - tyle że jestem podobnego zdania jak Kolega wyżej:

Quote
Myślę że to dobry ruch ze strony TWI. Ktoś w końcu tam pomyślał z głową.  Community moderskie może znowu odżyje, więc pomysł niezły.

i uważam, że ożywienie sceny moderskiej jest głównym powodem powstania tego konkursu (czy to wypali? - czas pokarze). Może jestem naiwny ale nie sądzę, że twórcy promują swoje narzędzia moderskie tylko w celu oszczędzania na roboczogodzinach - jak by taki model biznesowy się sprawdzał to uwierz, że EA już by dawno go wdrożyło :D
« Last Edit: 15 June 2012, 16:20:53 by Jeffrey Hammond »

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #185 on: 15 June 2012, 16:29:02 »
A pomysł owszem jest bardzo, bardzo dobry - dwie pieczenie na jednym ogniu - ożywienie społeczności i nowe mapy = większa sprzedaż. Pewnie po tym zrobią konkurs na czołg, transporter itd :)

a co do EA i TWI, modeli biznesowych itd.. nie ma co porównywać. EA to potentat, tam czarną robotę robią ludzie którzy pracują na tzw "stażach" aby mieć co wpisać w CV itp więc finansowo są do przodu. TWI to mała firemka która praktycznie wszystko robi własnym sumptem , np kodowanie RO HOS w 90% zrobione jest przez Ramm Jaegera , prezesa firmy :) Zapewniam Cię, że prezes EA nie zajmuje się wykonaniem nawet 1% kodu jakiejkolwiek gry :)

A swoją drogą ciekawe jaki będzie odzew, miejmy nadzieję, że nie zerowy...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #186 on: 16 June 2012, 10:30:54 »
link do info o konkursie:

http://www.heroesofstalingrad.com/counterattack-map-making-competition/

konkurs jest podzielony na dwie części:

- część pierwsza do 15 sierpnia br - nagroda główna 2,5k baksów i super hiper karta od NVidia - część celowana w ludzi którzy już zaczęli robić mapy żeby je w końcu skończyli ;)

- część druga do 15 października - nagroda główna 10k baksów i super hiper wypasiony laptop od Origina dodatkowo z super hiper jedynym i wyjątkowym malowaniem RO HoS ! - część celowana w ludzi zdolnych, którzy do tej pory dla własnego zdrowia psychicznego woleli się nie dotykać SDK.
dodatkowo TWI proszą, żeby nie wysyłać po pięćdziesiąt razy zgłoszenia tej samej mapy tylko w innej wersji (B1, B2....Bn).

Socom chłopie, olej wakacje, bierz się za mapy, kasa czeka ! :D

« Last Edit: 16 June 2012, 10:34:54 by ufo_has_landed_! »

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #187 on: 16 June 2012, 12:13:14 »
Niech zrobi battle in house pod RO2.

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #188 on: 16 June 2012, 12:53:21 »
I dla Ciebie budę najlepiej.  :P

EvilGucio

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #189 on: 17 June 2012, 10:50:47 »
Panowie spytam już w tym temacie tak z ciekawości. Uwielbiałem RO1 i oczywiście po premierze kupiłem RO2 ale niestety byłem zawiedziony bo gra wyglądała jak beta i co chwilę ją patchowali ale po doświadczeniach z RO1 byłem pewien, że za jakiś czas gra będzie doskonała i wszystko się rozwinie.  Na jakiś czas sobie odpuściłem i po paru miesiącach wróciłem sprawdzić czy coś jest lepiej no i było ale nie do tego stopnia żeby wciągnąć mnie na dłużej. Teraz po długim czasie znowu zaglądam na strony RO i widzę, że coś się ruszyło i to w sporym stopniu dlatego chce się od was dowiedzieć czy gra wróciła na właściwe tory? I daje tyle przyjemności co RO1?

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #190 on: 20 June 2012, 21:22:34 »
Parafrazując klasyka internetu pytam : co się ściąga się dziś ? tylko nie piszczcie że większy celownik, autoaim, apteczki i jetpacki ...bo gra była ZA TRUDNA ..:)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #191 on: 13 July 2012, 22:55:59 »
Kilka dni temu naczelna tuba twi mr YOSHIRO zapodał przygnębiającego w swej szczerości posta który wydaje się być ostatnim gwoździem do trumny wszelkich nadziei na to, że RO2 kiedykolwiek dorówna zawartością RO1 :

The release of RO 2 helped Tripwire learn many things. Among those was what areas Tripwire was lacking in terms of development staff. We have been aggressive looking to fill those positions to help the team have less things on their plate to juggle (wearing multiple hats) and bringing in new expertise as the company has grown.

Game development is very different when it is 4 to 6 people working out of the same room and everybody knows what everybody else is doing, and then going to 25+ employees working out of multiple offices (as you have kept taking over other rooms as part of your eminent domain!) and multiple projects and trying to keep a handle on everything.

We are working towards new content for RO 2, but sadly one reality that has hit us hard is that it is much harder now to produce content on modern engines (UE 3, UE 4 and similar engines) then it was in previous generations. But that is one of the areas we are looking to improve as well as looking for innovation solutions to help offset the problem (such as mapping contest and helping mod teams).

Dla nieumiejących po angielsku tłumaczenie sedna sprawy :

Nadal pracujemy nad nową zawartością dla RO2, ale niestety zostaliśmy w naszych staraniach mocno przyhamowani ponieważ dużo trudniej jest teraz robić coś na nowych silnikach (jak UE3 UE4 i podobne) niż na wcześniejszych generacjach. Jest to jednak jeden z tematów który chcemy poprawić i gdzie poszukujemy rozwiązań mogących wspomóc rozwój gry np poprzez konkurs dla maperów oraz pomoc dla grup pracujących nad modami.

dla mnie osobiście wydźwięk jest jasny. na obiecane dwa czołgi przyjdzie jeszcze długo poczekać, o następnych można raczej zapomnieć na dłuższy czas, a o transporterach nie warto nawet wspominać. podobnie z mapami... przeliczyli się chłopcy.


MJ

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #192 on: 13 July 2012, 23:17:25 »
Jak dla mnie gra mogłaby być ale bardzo szybko schodzi na psy bo ilość cheaterów ich przyrost, bezczelność jest porażająca. No cheatują prawie, że jawnie. Mam ponad 800 h tej gry za sobą i niech nikt mi nie opowiada, że to nie tak tylko poziom się podniósł itd. Najgorsze jest to, że nikt nie robi z tym porządku i na niektórych serwerach po prostu gra jest katorgą a nie chce mi się wystawiać tylko po to aby sprawdzić czy cheaterowi akurat skończyły się naboje w magazynku czy jakimś trafem zakłuwać go od tyłu choć on i tak mnie od dawna widzi.

marcinz

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #193 on: 14 July 2012, 10:36:05 »
Ja grywam mało ale cheaterów widuje właściwie tylko na ruskich serwerach (tyczy się to wszystkich gier, nie tylko RO  :P taka 'kultura grania' najwidoczniej)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #194 on: 14 July 2012, 16:32:10 »
Wczoraj skusiłem się na grę u Rusków. Raz nawet zajęliśmy capzone B na elewatorze zbożowym. Bo nie dało się wyjść poza budynki przy bramie...