Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 233811 times)

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #195 on: 15 July 2012, 13:24:04 »

Nadal pracujemy nad nową zawartością dla RO2, ale niestety zostaliśmy w naszych staraniach mocno przyhamowani ponieważ dużo trudniej jest teraz robić coś na nowych silnikach (jak UE3 UE4 i podobne) niż na wcześniejszych generacjach. Jest to jednak jeden z tematów który chcemy poprawić i gdzie poszukujemy rozwiązań mogących wspomóc rozwój gry np poprzez konkurs dla maperów oraz pomoc dla grup pracujących nad modami.


Podepnę się do dyskusji, ale najpierw pokażę dwa obrazki.



Kaminski, bo tak nazywa się autor tych projektów, próbuje zrobić do gry skiny i modele SS. Ma pewne problemy i chodzi oczywiście o podatność RO2 na modyfikacje . Na tym silniku trudno jest nawet porobić nowe skórki dla żołnierzy. A nowe jednostki piechotne w grze, która głównie oferuje taki model rozgrywki, to zawsze jakieś urozmaicenie. Dawno nie grałem, ale powiem jedno, w obecnej fazie rozgrywka jest nawet przyjemna i tak powinna wyglądać gra od początku. Tylko dlaczego w momencie kiedy osiągnęła już ten poziom, stał on się kresem możliwości :o. Konkurencja nie śpi co widać po postach csMKJP. Śledzę na bieżąco postępy w modyfikacjach do HoS co znaczy że na grze mi zależy. Tylko ile można grać w to samo. Konkurs na nowe mapy nie jest zbyt popularny, tak więc może niech sami się wezmą do roboty i zrobią coś nowego. Mapy robić przecież potrafią. Miejmy nadzieję że nie pozostanie nam czekać na RO3, żeby zobaczyć zmiany. Zresztą TWI będzie wtedy musiało budować swoją markę od początku. Trochę mi to wszystko wygląda na przypudrowanego i wypachnionego trupa, który udaje że jeszcze wstanie i pobiegnie. W dodatku cziterstwo jak słyszę nie poprawia sytuacji. Tak czy inaczej spędziłem wiele miłych godzin w tej grze i może jeszcze spędzę.

Edit: Ostatnio zauważyłem , że jedyne co mnie trzyma przy tej produkcji to społeczność tego forum, @Siwy kupuj słuchawki, właź na mumbla i jedziemy ;)
« Last Edit: 15 July 2012, 13:29:38 by Ryszka »


kazmirzk

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #196 on: 15 July 2012, 14:26:13 »

Edit: Ostatnio zauważyłem , że jedyne co mnie trzyma przy tej produkcji to społeczność tego forum, @Siwy kupuj słuchawki, właź na mumbla i jedziemy ;)

Myślę, że nie jesteś sam. Wiele ludzi, zagląda tu z tego samego powodu co Ty.. Ja sam ostatnie 2 lata w Ostfronta grałem już jedynie by posiedzieć na mumblu / TS-ie z ludźmi z klanu i częścią tu obecnych forumowiczów. Pomimo iż początkowo postanowiłem nie kupować RO2 to i tak tu czasem zaglądałem, by poczytać co się na tej małej scenie ciekawego dzieje.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #197 on: 15 July 2012, 17:28:55 »
Same here. Ostfront był pod względem sceny może i mały ale bardzo prężny. Setki świetnych ludzi którzy przewinęli się przez tą grę sprawili, że bardzo dobrze wspominam cały okres gdy gra żyła. Gra była łatwa w modowaniu,  bez przerwy powstawały nowe mody, mapy, sprzęt, gra się ciągle rozwijała no i była liga. jaka była taka była ale była. RO2 jest nudna, nic się nie dzieje, sceny prawie nie ma, zawartość gry prawie w ogóle się nie zwiększa i tak już najpewniej zostanie do końca. Pogodziłem się  z tym, że w RO2  nie będzie raczej takiej atmosfery, nawet jej namiastki, jak w RO1. pozostaje czekać na jakieś inne gry które sprawią, że znowu z przyjemnością będziemy się spotykać na mumblach teesach i innych veltrinach nie tylko po to żeby się napić, ale i po to żeby z przyjemnością pograć...
« Last Edit: 15 July 2012, 17:32:50 by ufo_has_landed_! »

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #198 on: 15 August 2012, 22:35:17 »
 Welcome back to the latest edition of the What We Are Up To post. For those just joining us, these are designed to tell you the community what is going on behind the closed doors here at Tripwire. Today is the first in a series that will be touching on our immediate and long term plans for RO 2. This post will focus on the map, multiplayer campaign and player requested refinements.

As some of the players have noticed, like before the Game Of The Year update, the RO 2 beta (the stand alone beta, NOT the opt in beta) has been updated. This has brought the beta to the same version as the live game. As the weeks and months go on we will be continuing to introduce things to the beta for player feedback before it all eventually ends up in the next RO 2 patch.

The first change, which has already been introduced in the beta, has been to turn on Multiplayer Campaign. Stay tuned to the RO 2 beta forum in the future as we schedule tests to gather feedback from players and identify what needs work.

Coming shortly we will have player requested refinements entering the beta as well. Increased stamina capacity in classic, a change to player movement while players are firing machine guns, as well as some tweaks to countdown and UI functionality to help players understand what is expected of them and what is happening during the game.

Also on the way will be our next official map. While we aren't ready to give out many details just yet (including the name), what we do want to do is let players know what our goal is with this map. It has been designed to bring back one of the combined arms style of experiences from RO 1 that has not been represented in an official map so far. Multiple tanks on both sides engaging each other over large tracks of land while infantry move up and capture the objectives. If the tanks try and get up close and personal in the objectives without friendly infantry support they will soon find themselves dodging infantry exposing themselves only long enough to damage or destroy the tank. We think it will be an great addition to to the gameplay of RO 2.

We'll be looking for feedback from the community on all these things and more as the beta advances. In the coming days I'll also be touching on major system changes, the upcoming Rising Storm and more. Speaking of Rising Storm, some of the Tripwire team is on the ground in Germany at Gamescom with Tony from Rising Storm, so keep your eyes out for new information and media!



http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=82695

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #199 on: 16 August 2012, 10:17:21 »
a change to player movement while players are firing machine guns
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=82695
Wreszcie... Steam właśnie chce mi wcisnąć 7 GB bety, ale nie ma mowy :P

gustavo

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #200 on: 16 August 2012, 12:58:54 »
Czy ja przeczytałem "nowa mapa" ??? przed świętami się nie spodziewałem ;D

Rabus71

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #201 on: 16 August 2012, 21:54:25 »
Nie wiem o co chodzi w beta pobrałem prawie 7 gb a w przeglądarce brak  servera    :(     .

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #202 on: 18 August 2012, 15:16:42 »
Wgl na czym polegać ma ta kampania online? Taki coop?

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #203 on: 08 September 2012, 13:49:42 »
"We've also heard the murmuring in the community with speculation about how Rising Storm will be priced. While we aren't yet ready to release the exact pricing, we will clarify something right now. We will not be throwing the current RO2 community under the bus!!! Our current plan is to allow existing RO2 owners to upgrade to Rising Storm at a significant discount compared to someone that just buys Rising Storm outright. Additionally, we will not be splintering the community by keeping players separated. Servers will be able to run RO2 and Rising Storm maps back to back on the same server. Finally, while we're not quite ready to release the details of exactly how it will work, RO2 players that don't own Rising Storm won't just get booted off the server when a Rising Storm map comes up. Rather RO2 owners will be able to play Rising Storm even if they haven't purchased the add-on, likely with some limitations on weapon/class selection. So to summarize, RO2 owners will get a discount on Rising Storm, and everybody will be able to play together on the same servers!" - Yoshiro

Interesujące...

marcinz

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #204 on: 09 September 2012, 20:21:19 »
Czyli będzie można przenosić się ze Spartanovki wprost na Iwo Jimę, IMO bardzo dobre rozwiązanie  ;)

Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #205 on: 09 September 2012, 22:45:26 »
IMO czytajcie dokładnie. Się zrobi z tego Pay To Win.

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #206 on: 10 September 2012, 08:33:33 »
Quote
IMO czytajcie dokładnie. Się zrobi z tego Pay To Win.

Zadziwiacie mnie :D Gdzie jest tak napisane? Raczej mowa jest o jednorazowej opłacie za dodatek -"pay to play full version" - No tak, nieuczciwe! Trzeba za coś płacić...




Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #207 on: 10 September 2012, 10:38:45 »
Zadziwiacie mnie :D Gdzie jest tak napisane? Raczej mowa jest o jednorazowej opłacie za dodatek -"pay to play full version" - No tak, nieuczciwe! Trzeba za coś płacić...

"Rather RO2 owners will be able to play Rising Storm even if they haven't purchased the add-on, likely with some limitations on weapon/class selection."

Sytuacja znana z BF3 w postaci pakietu PREMIUM.

gustavo

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #208 on: 10 September 2012, 11:53:53 »
Jeśli ma być to płatny dodatek to cóż nie można narzekać, ale fakt uczciwiej by było gdyby to działało w dwie strony i posiadacze RS musieli mieć osobno "pełną" RO2. Inaczej będzie to strzał w stopę TWI, banda jankesów pewnie kupi kolejną szansę bochterskiej walki na pacyfiku, a część może dokupiła by RO.

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #209 on: 10 September 2012, 12:05:25 »
Quote
Sytuacja znana z BF3 w postaci pakietu PREMIUM.

Jak nie widzisz różnicy to nie ma o czym dyskutować.

Quote
fakt uczciwiej by było gdyby to działało w dwie strony i posiadacze RS musieli mieć osobno "pełną" RO2

Zgadzam się. Mam nadzieje, że zniżka dla posiadaczy "podstawki" będzie na tyle satysfakcjonująca, że pozwoli nam zapomnieć o tym braku symetrii :]