Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 233828 times)

Daazzz

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #210 on: 10 September 2012, 13:28:53 »
Prosta sprawa RS pobierzesz za darmo i będziesz mógł testować do woli z tym że będziesz miał ograniczony dostęp do niektórych klas/broni.
Jak się spodoba to zapłacisz i będziesz miał dostęp do całej gry. W sumie nic odkrywczego bo dostaniemy taka wersje "demo" z możliwością upgrade do wersji "full".

Shock

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #211 on: 10 September 2012, 13:38:37 »
Prosta sprawa RS pobierzesz za darmo i będziesz mógł testować do woli z tym że będziesz miał ograniczony dostęp do niektórych klas/broni.
Jak się spodoba to zapłacisz i będziesz miał dostęp do całej gry. W sumie nic odkrywczego bo dostaniemy taka wersje "demo" z możliwością upgrade do wersji "full".

Jasne. Tylko takie zabiegi powoli stają się normą. Ja osobiście nie zapłacę dwa razy za ten sam produkt.
Jeżeli RS przypadnie mi do gustu to kupię, bo traktuję go jako oddzielną grę.

PS. Płaciliście za Mare Nostrum czy Darkest Hour ? Nie sądzę.

Jak nie widzisz różnicy to nie ma o czym dyskutować.

Oczywiście że nie widzę. Takie zabiegi są tylko po to by wyciągnąć od Ciebie dodatkowe pieniądze za grę, za którą już zapłaciłeś. Jeżeli ktoś lubi płacić za tą samą grę dodatkowe 170 PLN - jego sprawa.

Tutaj można wymienić conajmniej trzy gry lepsze od BF3 za które nie zapłacisz ani grosza. Oczywiście według mojej skromnej opinii.

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #212 on: 10 September 2012, 14:46:06 »
za co te 170 zł ?

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #213 on: 10 September 2012, 15:21:18 »
170 zł to premium do BF 3

A dla mnie deal z Rising Stormem wydaje się całkiem ok, możliwość testowania za darmo bez herosów, unlocków i jakichś pierdoł wszystkich elementów rozgrywki to dobre rozwiązanie. A jeśli gra mi się spodoba, to kupię full

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #214 on: 10 September 2012, 16:20:31 »
Quote
Takie zabiegi są tylko po to by wyciągnąć od Ciebie dodatkowe pieniądze za grę, za którą już zapłaciłeś

Nie pamiętam bym płacił za Rising Storm, nawet nie przypominam sobie by w pakiecie z RO2:HoS były potyczki na Pacyfiku jako DLC ;]

Quote
Jeżeli RS przypadnie mi do gustu to kupię, bo traktuję go jako oddzielną grę.

Dokładnie - jak Bad Company 2 i Bad Company 2: Vietnam. Kto chce ten kupuje, kto nie ten gra Spartanovkę do końca życia - ewentualnie nie gra wcale ;]

Twórcy mają prawo oczekiwać kasy za swoje dzieło (nawet jeśli to tylko mod) a sprzedaż pokarze czy słusznie. W każdym razie fajnie, że można to sprawdzić nie wydając ani grosza - wielu posiadaczy RO2 byłoby zadowolonych gdyby mieli taką opcje przed zakupem :P
« Last Edit: 10 September 2012, 17:26:17 by Jeffrey Hammond »

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #215 on: 29 September 2012, 07:37:51 »
Nie wiem czy ktokolwiek z Was jeszcze gra w HoS, ale jeśli ktoś taki jest to informuję, że uruchomiono na becie nowy pacz, który zapewne nie długo zasili grę. Lista dodatków/zmian:

New Content

    Added TE-Barashka for testing and player feedback
    Added ROPickupFactory which lets designers place a weapon anywhere in the level, that the player can then pick up and use


Countdown Changes (work in progress)

    Streamlined the victory conditions by modifying tie breaking criteria and time constraints. Removed "Objective to beat/Time to Beat".
    Moving from one objective to the next is no longer so abrupt. Now it’s easier to get your bearings and see what happened.
    New objective status HUD. Press tactical view to bring it up at any time.
    Added Total Round Points and Total Objective Captures to scoreboard
    The defenders can no longer see the manpower of the attackers
    Only the attacking team can see the message "Attackers Got Reinforced"


General Gameplay

    Vehicles now spawn on a separate timer from infantry. The default respawn time is 30 seconds.


Interface

    Chat system refinements including grid location and team colors (Special thanks to Ducky)
    Increased tip cycle time on the loading screen from 5 to 10 seconds
    The closest 2 ammo supply points are now displayed on the tactical view
    VOIP talk widgets now show up during round/match won screens. Also, increased the duration of round/match won.
    The team select menu now indicates attackers/defenders and team ‘Full’ if no more players can join that team due to team balancing.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #216 on: 29 September 2012, 08:00:04 »
Nie wiem czy ktokolwiek z Was jeszcze gra w HoS, ale jeśli ktoś taki jest to informuję, że uruchomiono na becie nowy pacz, który zapewne nie długo zasili grę. Lista dodatków/zmian:

...
    Added ROPickupFactory which lets designers place a weapon anywhere in the level, that the player can then pick up and use


Czekam na Panzerfausta :D Całość brzmi cudnie

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #217 on: 20 October 2012, 19:58:28 »
[ Invalid YouTube link ]

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #218 on: 02 November 2012, 16:26:13 »
Wie ktoś co wypuścili do ro2?

Koller

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #219 on: 02 November 2012, 16:30:57 »
też chciałem o to spytać.
Na oficjalnej nie ma newsa, a patch zajmuje ok. 2,5gb, więc czymś nowym nas gra powinna uraczyć.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #220 on: 02 November 2012, 16:43:39 »
też chciałem o to spytać.
Na oficjalnej nie ma newsa, a patch zajmuje ok. 2,5gb, więc czymś nowym nas gra powinna uraczyć.

może to mapki zwycięzcy z pierwszego etapu ? choć z drugiej strony 2,6GB na 6 map to chyba za mało.. za 15 minut będę wiedział :)

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3135
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #221 on: 02 November 2012, 17:32:50 »
To jest patch techniczny i dotyczy Steam-workshopa do RO2 (tak jak to miało miejsce w KillingFlorze), nie wiem czy coś wrzucą "przy okazji", ale w każdym razie serwery "z ręki" też muszą być apdejtowane - czytaj jak nie maja administracji 24/7 to będą niegrywalne dopóki jakiś admin nie przeprowadzi tego procesu.

hubtus

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #222 on: 02 November 2012, 18:27:23 »
Na steam work-shopie już są dostępne modyfikacje do RO2. Jak na razie są tylko tutoriale do UDK oraz jedna mapa, a mianowicie Ogledow, lecz do jutra pewnie dojdą jeszcze inne mapy, tak więc nie trzeba będzie ich już szukać w internecie lub pobierać w trakce gry w Red Orchestre ;)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #223 on: 06 November 2012, 08:02:01 »
jest pewnie spora grupa ludzi którzy z rozrzewnieniem wspomniają czasy servera z FUN MAPS. Mam dla Was wiadomość - właśnie powstała pierwsza taka mapka w RO2 :


http://vimeo.com/21946426

kuniu

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #224 on: 06 November 2012, 08:28:31 »
- właśnie powstała pierwsza taka mapka w RO2 :
http://vimeo.com/21946426

oglądając ten film nasuwa się pytanie co trzeba zrobić by taką giwerę odblokować :P