Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 232105 times)

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #255 on: 05 January 2013, 12:37:53 »
a tam kraczesz  ;) w jedynce też się blokowały nawet na krzakach :)
skoro w RS usunęli wszelkie pojazdy bo się blokowały i nie ma sensu to po co robią je do Ro 2 skoro wiedzą że jest z nimi problem ?

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #256 on: 05 January 2013, 18:26:43 »
Specyfika teatru działań. Bitwy na Pacyfiku odbywały się albo na morzu albo na pokrytych buszem/dżunglą wyspach, zatem i mapy w RS są upstrzone wszelkiego rodzaju kamolami i krzaczorami. Jak widać ludzie robiący mapy do RS nie bardzo dają sobie radę z ustawieniami "mocy blokowania" na obiektach skoro posunęli się do usunięcia pojazdów z gry. W HoS bitwy pancerne będziesz pewnie miał na takich mapkach jak Gumrak czy wspominane już mapki z RO1 o powierzchniach gładkich jak stół :)

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #257 on: 07 January 2013, 12:46:35 »
Specyfika teatru działań. Bitwy na Pacyfiku odbywały się albo na morzu albo na pokrytych buszem/dżunglą wyspach, zatem i mapy w RS są upstrzone wszelkiego rodzaju kamolami i krzaczorami. Jak widać ludzie robiący mapy do RS nie bardzo dają sobie radę z ustawieniami "mocy blokowania" na obiektach skoro posunęli się do usunięcia pojazdów z gry. W HoS bitwy pancerne będziesz pewnie miał na takich mapkach jak Gumrak czy wspominane już mapki z RO1 o powierzchniach gładkich jak stół :)
Na Iwo Jimie były czołgi

Zaytsev

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #258 on: 22 February 2013, 12:43:01 »
Dzień dobry. Można zauważyć, że Steam pobiera nam 382mb do RO2. Otóż wyszedł patch, a o to lista zmian zaczerpnięta z forum TWI:
  • Menu wyboru drużyny pokazuje że drużyna jest pełna
  • Poprawiono wybaczanie w przypadku Teamkilli
  • Fixed single player maps auto completing (szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi, nie grałem w "SP")
  • Poprawianie mylącej wiadomości o ataku/obronie w widoku taktycznym. "atakowanie" własnego celu będzie wyświetlane jako "obrona"
  • Poprawiona animacja w G41
  • Poprawienie poziomu 2/3 w snajperskiej wersji G41, teraz celownik snajperski będzie miał dobry zoom.
Zmiany obejmują również Workshopa:
  • Pobieranie z Workshop'a będzie pokazywane w procentach
  • Dodany filtr dla customowych map w menu Workshopa w grze
  • Stockowe mapy również będą pokazywane w workshopie w grze
  • SDK: poprawka przy uploadingu plików, dotyczy złych wersji tych plików
Są jeszcze zmiany dla adminów serwerów. Jak coś źle przetłumaczyłem to krzyczeć, poprawię. Miłego dnia.

Offline Rozumny(PL)

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 393
  • Honor: +10/-0
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #259 on: 22 February 2013, 13:44:09 »
  • Fixed single player maps auto completing (szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi, nie grałem w "SP")

Czyli "Naprawiono automatyczne zaliczanie map w trybie dla jednego gracza". Chodzi o to że wcześniej nie musiałeś wygrać rozdziału by odblokować następny, wystarczyło trochę pograć nie patrząc na wynik. Dzięki temu ktoś kto nie miał ochoty grać niemczurami mógł od razu przejść do kampanii radzieckiej.
« Last Edit: 22 February 2013, 13:47:45 by Rozumny(PL) »
"Każdy pocisk jeden Niemiec!"

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #260 on: 22 February 2013, 16:24:40 »
a trupy dalej podskakuję hoho pod niebo i płoty na spartanowce przenika się niczym duch :)

Offline Martin

  • Towarzysz broni
  • Posts: 115
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
    • FG Community
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #261 on: 23 February 2013, 08:51:40 »
Ten "podskakujący trup", to chyba tylko, kiedy się ustrzeli "kaemistę" (wylatuje niczym na "bundżi" ;)  ale nieważne.
O wiele bardziej irytujące są te małe strzałki, pojawiające się w rogach monitora, które wskazują, że przeciwnik jest blisko i przemieszczas się  :-X
Dziwne, że zamiast wziąć się za coś takiego (co wyraźnie wypacza rozgrywkę) to naprawiają jakieś błędy z singla, w którego i tak nikt nie gra.
Eeeehhh

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #262 on: 23 February 2013, 17:05:05 »
Chodzi ci o screen indicator? Oko ludzkie ma zdolność wychwytywania ruchu na granicy pola widzenia. Nie widzisz dokładnie co, ale wiesz że coś się poruszyło, np kot przeleciał ci pod nogami. To taka ewolucyjna pozostałość z czasów neardentalczyka i tygrysów szablozębnych :) W grze działa to moim zdaniem dobrze, bo zaznacza nie tylko wroga ale i swoich. Chyba można to wyłączyć w którymś z plików .ini

Bohun

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #263 on: 24 February 2013, 12:41:21 »
A mi się wyjątkowo często gra crashy po tym ostatnim patchu. Odechciewa mi się grać, a był już taki okres, że było wszystko ok.

Offline Martin

  • Towarzysz broni
  • Posts: 115
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
    • FG Community
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #264 on: 24 February 2013, 14:14:56 »
Chodzi ci o screen indicator?

Jak zwał, tak zwał, ale w mojej opinii czegoś takiego nie powinno być. Aaaaa i żadne "zwierzątka mi nie "smigają" pod nogami, kiedy gram  ;D Czasami, po trzecim porterze, ale wtedy wyłączam komupter i idę spać...
Crash mi się zdarza, kiedy wcisnę jednocześnie Shift + Alt (może nie crash, ale gra się wiesza i pomaga jedynie restart komputera)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #265 on: 24 February 2013, 15:45:33 »
Po trzech porterach to ja nawet w czołgi nie podejmowałbym się grać :P

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #266 on: 25 February 2013, 07:59:49 »
Po ostatnim paczu, standardowo jak to u TWI, po naprawieniu dwóch pierdół, doprawiono grę kolejnymi pięknymi bugami, np grając dowódcą, bez przerwy słychać zgłoszenie odwołania napadu artyleryjskiego, a posiłki na mapach urosły do 400 :) Ponadto gra zaczęła ponownie "czkać", nawet na najszybszych serwerach.

Słyszałem też, że TWI rozpoczyna pracę nad nowym projektem, prawdopodobnie KF2 zatem to chyba definitywny koniec zmian i contentu w RO HoS... game over man
« Last Edit: 25 February 2013, 08:11:41 by ufo_has_landed_! »

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #267 on: 25 February 2013, 10:54:18 »
Po ostatnim paczu, standardowo jak to u TWI, po naprawieniu dwóch pierdół, doprawiono grę kolejnymi pięknymi bugami, np grając dowódcą, bez przerwy słychać zgłoszenie odwołania napadu artyleryjskiego, a posiłki na mapach urosły do 400 :) Ponadto gra zaczęła ponownie "czkać", nawet na najszybszych serwerach.

Słyszałem też, że TWI rozpoczyna pracę nad nowym projektem, prawdopodobnie KF2 zatem to chyba definitywny koniec zmian i contentu w RO HoS... game over man
To kij im w oko

Zaytsev

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #268 on: 25 February 2013, 15:48:02 »
KF2? ojejuś, zaczynam się bać

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #269 on: 26 February 2013, 08:23:27 »
jeśli kogokolwiek to jeszcze interesuje :  rozstrzygnięto drugi etap konkursu na mapę customową. Wyniki:

Best Original Level:

1. Winterwald by Danh Truong, winning $5,000
2. Bridges of Druzhina by Kieran Tobin, winning $2,500
3. Coldsteel by Johan van Pelt - wins $1,000

Best Remake:

1. Gumrak Station by Maik Doktor, winning $5,000
2. Stalingrad Kessel by Florian Montaut, winning $2,500
3. We actually had a tie for third place, so we doubled up the prize:
Arad 2 by John Cree, winning $1,000 AND
Rakowice by Johan van Pelt, winning $1,000!