Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 246039 times)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #300 on: 26 July 2013, 21:49:03 »
Jeszcze świeże What are we up to:
- w przyszłym tygodniu ukaże się druga część konkursowego mappacka, czyli szykujcie się na oficjalne wersje Bridges of Druzhina, Coldsteel i Gumrak Station. Jeśli ktoś nie grał - wszystkie są bardzo fajne
- trwają prace nad 2 mapami do Rising Storm (Betio i Nphum Ga/Maggot Hill?), nowe screeny w nadchodzących tygodniach. Tryb kampanii online ma zostać wreszcie ukończony. Całość prawdopodobnie wyjdzie w dwóch aktualizacjach, więc do października nic więcej nie będzie  ;D

O czołgach tradycyjnie ani słowa

Offline Maciej2801

  • Towarzysz broni
  • Posts: 202
  • Honor: +1/-4
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #301 on: 27 July 2013, 10:38:46 »
Jeszcze świeże What are we up to:
- w przyszłym tygodniu ukaże się druga część konkursowego mappacka, czyli szykujcie się na oficjalne wersje Bridges of Druzhina, Coldsteel i Gumrak Station. Jeśli ktoś nie grał - wszystkie są bardzo fajne
- trwają prace nad 2 mapami do Rising Storm (Betio i Nphum Ga/Maggot Hill?), nowe screeny w nadchodzących tygodniach. Tryb kampanii online ma zostać wreszcie ukończony. Całość prawdopodobnie wyjdzie w dwóch aktualizacjach, więc do października nic więcej nie będzie  ;D

O czołgach tradycyjnie ani słowa
Kampania online jest juz dawno na kilku serwerach nic nadzwyczajnego

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #302 on: 27 July 2013, 11:50:38 »
Beta kampanii online  8)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #303 on: 27 July 2013, 13:11:14 »
Znając TWI jak zrobią release'a to będzie on gorszy od tej bety :D. A poza tym jest to kolejny "update" który tak naprawdę nie wnosi nic do tej gry. Wszystkie trzy mapy już od dawna są ograne do bólu i nazywanie ich nowymi to gruba przesada :)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #304 on: 27 July 2013, 21:06:45 »
To prawda, szczerze wątpię czy chociażby zmniejszą prędkość biegania z miotaczem ognia lub poprawią capzony na Iwo Jimie... A nowej treści ani widu ani słychu...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #305 on: 19 August 2013, 08:01:16 »
I am pleased to announce that we have two new weapons entering the fight, with a new weapon for each front! First heading towards the eastern front we have the PPS sub machine gun for the Russians. The PPS was designed as a low cost, easy to produce replacement for the PPsH-41, albeit with a slower rate of fire. This should prove a boon to Russian assault troops who prefer more control.

po naszemu w skrócie - gotowe do dodania są nowe bronie : dla Rosjan PPS


And heading towards the pacific we have the Type 97 Sniper Rifle for the Japanese. The Type 97 is a marksman rifle based on the Type 38, with a lighter stock and sniper scope. Both weapons are scheduled to be included with our next content patch. Japanese marksmen who prefer the higher velocity of the Type 38 will have a new favorite weapon to bring with them.

oraz karabin snajperski Typ 97 dla Japończyków


Tripwire has also been helping the Vehicle Mod Team, working with them to produce the framework for working multiplayer troop carriers, as well as implementing a spawning system for them. These changes have been integrated into our latest beta builds, and have successfully tested. For testing purposes both teams have been equipped with a Universal Carrier, drivable and capable of carrying infantry. They are also set to spawn at active spawns (and de-spawn from ones that go inactive, as well as ones abandoned in the field). We expect the Vehicle Mod Team will be showing off more on this subject in the future as they continue their hard work to bring more vehicles on line!

ponadto TWI wspiera intensywnie VMT co m.in. doprowadziło do ukończenia i przetestowania universal carrier-a w becie wraz z systemem spawna dla niego. Nieoficjalnie wiem też, że pojad ów lada dzień będzie dodany do gry :)

As we continue to work towards the update we will continue to bring you new details as things shape up. See you on the front!

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #306 on: 19 August 2013, 12:07:22 »

Tripwire has also been helping the Vehicle Mod Team, working with them to produce the framework for working multiplayer troop carriers, as well as implementing a spawning system for them. These changes have been integrated into our latest beta builds, and have successfully tested. For testing purposes both teams have been equipped with a Universal Carrier, drivable and capable of carrying infantry. They are also set to spawn at active spawns (and de-spawn from ones that go inactive, as well as ones abandoned in the field). We expect the Vehicle Mod Team will be showing off more on this subject in the future as they continue their hard work to bring more vehicles on line!

ponadto TWI wspiera intensywnie VMT co m.in. doprowadziło do ukończenia i przetestowania universal carrier-a w becie wraz z systemem spawna dla niego. Nieoficjalnie wiem też, że pojad ów lada dzień będzie dodany do gry :)

As we continue to work towards the update we will continue to bring you new details as things shape up. See you on the front!

Po dwóch latach po premierze doczekamy się universal carrier-a :D.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #307 on: 19 August 2013, 12:30:29 »
teraz już pójdzie z górki. Jeśli faktycznie system wsiadania/wysiadania i/lub respa w UC działa prawidłowo, kod będzie można szybko implementować do kolejnych pojazdów tego typu, a jak wiemy mają gotowe 4 typy sdkfz 251. Ja się martwię tylko tym, że transportery zrobią jako mobilne respy, pozbawiając ich funkcji transportowej, jaką znamy z OSTa

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #308 on: 19 August 2013, 13:51:55 »
Mówisz o tych mobilnych respach, jakie widzieliśmy w DH? Gdzie wystarczyło,ze jeden debil wziął transporter i wyjeżdżał nim niemal na linie ostrzału wroga, przez to wszyscy z miejsca ginęli?

Offline as123as

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 295
  • Honor: +38/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #309 on: 19 August 2013, 14:08:20 »
Mówisz o tych mobilnych respach, jakie widzieliśmy w DH? Gdzie wystarczyło,ze jeden debil wziął transporter i wyjeżdżał nim niemal na linie ostrzału wroga, przez to wszyscy z miejsca ginęli?
Albo zostawiał kilometr od terenu walk i trzeba było zapier...ać z buta.

gustavo

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #310 on: 19 August 2013, 14:18:48 »
Albo zostawiał kilometr od terenu walk i trzeba było zapier...ać z buta.

Mówisz o tych mobilnych respach, jakie widzieliśmy w DH? Gdzie wystarczyło,ze jeden debil wziął transporter i wyjeżdżał nim niemal na linie ostrzału wroga, przez to wszyscy z miejsca ginęli?

Nie wiem jak wyglądało to w DH, nigdy dłużej w tego moda nie grałem, ale znając mapy z RO2 raczej pierwszy problem nie będzie miał miejsca, a co respawnu na linii ognia to cóż na mapach robionych pod szybką grę gdzie nie ma wolnych przestrzeni większych niż 100 m to raczej piątej alternatywy nie będzie  ::) no chyba, że nowe mapy ale to znów zajmie kilka miesięcy...  :-X

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #311 on: 19 August 2013, 14:32:27 »
No tak, ale w wypadku niektórych map, to nie będzie kilometr, wystarczy z 500m i już się odechciewa grac, jak spotkasz pod drodze "zabłąkaną kulę". A co do lini wroga, w Dh nagminne było to,że gracze wiedząc,e transporter jest jednocześnie spawnem brali go i używali do własnych celów, w dupie mając czy koledzy zginą czy nie, grunt,ze oni dojechali na miejsce...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #312 on: 18 September 2013, 06:31:56 »
w becie testowane są obecnie :

We've also recently made major refinements to the prone system, that will allow players to successfully prone in many more locations. But don't just take my word for it, grab the Rising Storm beta and try for yourselves! When players go to prone, where previously they would collide with the world, the game will now push or rotate them away from the object prevent them from hitting the ground.

jeden z większych "wrzodów na du.e" HoSa czyli wszechobecny "cannot prone here" w końcu doczekał się rozwiązania (?). W tej chwili kładąc się gdziekolwiek i wchodząc w kolizję z otoczeniem, będziemy od obiektu kolizyjnego automatycznie odsuwani. nie sprawdzałem jeszcze tego systemu, mam jednak mieszane uczucia, bo jeśli będę chciał się schować za 50 cm murkiem, a gra mnie odsunie o te 50 cm bo gdzieś  tam nie mieściły się moje nogi ...kulka w łeb

We have also recently introduced changes to Classic mode in the beta. First and foremost player movement speed has been increased to the Realism base speed. We have also made changes to weapons handling with increased recoil on most weapons (smgs will see the biggest impact with more side to side recoil), increased sway and jitter, as well as a major change to going into iron sights.


When players go into iron sights (unlike RO 1 and RO 2) they will now be at full sway, which will settle down as they stay in iron sights. Based on beta player feedback we are also making two more changes that will shortly join the beta. The first will be increased sway when players change stances (such as going from crouched to standing). The second change is that now when players try to iron sight from sprinting, the game will put them into iron sights, at a slower speed and still keeping them from firing until they are fully up.

mocno podrasowano classic - może w końcu będzie się dało w to grać i w końcu HoS będzie Red Orchestrą :)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #313 on: 18 September 2013, 15:16:32 »
[ Invalid YouTube link ]
Chyba jest ok :)

gustavo

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #314 on: 18 September 2013, 18:05:06 »
Jak w pierwszej chwili zobaczyłem miniaturkę filmiku pomyślałem "ale ma zegarek"  ;D