Witam wszystkich!
Ostatnio wpadłem na pomysł, czy aby nie spróbować zrobić moda do RO2, mianowicie chodziło by o przeniesienie miejsca akcji z Stalingradu na inne wielkie bitwy na froncie wschodnim, a rok na 1943-45, tj. podczas wielkiej kontrofensywy Armii Czerwonej i Ludowej która wygoniła Wehrmacht aż pod Berlin. Roboczą nazwą moda jest "Liberation Brigades" czy też "Brygady Wyzwoleńcze". W modzie wcielalibyśmy się w żołnierza Polskiej Armii Ludowej, uczestniczylibyśmy w bitwach o Wał Pomorski, Reichstag, czy nawet w słynnej bitwie o Lenino. Wpadłem też na kilka pomysłów zmieniających nieco gameplay, chociażby dodanie trybu do złudzenia przypominającego RO:Ostfront, czy chociażby zdobycie ostatniego punktu w trybie "terytorium" poprzez zawieszenie flagi np. polskiej, grając przy tym np. Warszawiankę
Narazie te pomysły wymienione powyżej to powierzchowny opis planu dt. moda "Brygady Wyzwoleńcze" na temat którego sam jeszcze niewiele wiem. Ogólnie wizja jest mglista ale zapowiada się całkiem nieźle. Zadanie brzmi trudno, jednak jest ono wykonalne.
Ale jak zawsze, znajdzie się jakaś przeszkoda.
Jeśli chodzi o mapy, nie ma z tym najmniejszego problemu, ba, zacząłem już nawet nad dwoma pracować, i szczerze mówiąc dałoby się już na nich jako tako grać. Rzecz w tym, że samemu tego moda nie jestem w stanie dokończyć.
I tutaj proszę Was, drodzy forumowicze o pomoc!
Podjąłem próbę modelowania Static Mesh'y czy też tworzenia własnych tekstur, ale ogólnie owoc mojej pracy w sumie nie zachwycał.
Jeśli ktoś chciałby pomóc mi w tworzeniu moda poprzez tworzenie modeli 3d (Polecam program Maya/3ds Max) czy narysowanie tekstur, jeśli ktoś w jakikolwiek sposób chciałby pomóc, napewno to nikomu nie zaszkodzi, a w przyszłości stworzy coś, w co będzie można z przyjemnością pograć.
Wszelkie pytania, uwagi czy też podpowiedzi można napisać w temacie, jeśli ktoś jest zainteresowany konkretną pomocą, może do mnie śmiało napisać na PW.
A więc optymistycznie patrząc w przyszłość, zadam Wam pytanie:
http://youtu.be/tD651uQqV2k?t=17s