A wrażenia są takie, Batlefield 30 klatek więcej. RO2 ogólnie tak samo, mogę sobie po dopakowaniu kompa, bez zmiany fps, podnieść na ultra światło i detale tylko, żeby mieć ciągłe 60 fps. Jak włączam trawę to piździec. pozdro
Apos już o tym pisał ale może ja wyjaśnię o co chodzi z tymi sześćdziesięcioma klatkami.
Opcja wygładzanie klatek/framerate smoothing, która domyślnie włączona jest w grze powoduje, że maksymalnie będziemy mieć właśnie ok 60 fps. Funkcja ta służy temu, by przez szybkie zmiany w ilości klatek ( co w RO się zdarza) gra nie traciła na płynności.
Nie pamiętam jak to jest domyślnie ustawione ale jest to mniej więcej:
MaxSmoothedFrameRate=22.000000
MinSmoothedFrameRate=65.000000
Generalnie funkcja ta jest przydatna nawet dla posiadaczy mocnych sprzętów bo tak jak nagły spadek z 60 do 20 fps tak i szybkie zmiany 90>50>90 powodują brak płynności.
Jak najlepiej wykorzystać tę funkcję?
Najpierw odznaczyć to w opcjach, pograć trochę i sprawdzić jak te klatki śmigają i ustawić jak nam pasuje. Ważne by różnica między max a min nie była większa niż 15 fps a nie tak jak domyślnie 40, bo co to za wygładzanie jak klatki skaczą.
Przykład:
Ziutek ma od 50 do 100 fps
ustawia sobie:
MaxSmoothedFrameRate=80.000000
MinSmoothedFrameRate=65.000000
I Ziutek ma średnio 70, 80 Fps, bez ścinek itp.
Gdzie to ustawić:
Moje dokumenty/My games/Red Orchestra 2...config/RO.Engine.ini
Jeśli się coś machnąłem to wybaczcie ale nie mam jak sprawdzić dokładnie i z pamięci piszę.