Author Topic: All About Wepons  (Read 46933 times)

wizkey

  • Guest
All About Wepons
« on: 29 July 2006, 18:19:22 »
Tzn. Wszystko o broni poprostu pogadajmy o broni w grze...

krv[PL]

  • Guest
All About Wepons
« Reply #1 on: 30 July 2006, 13:08:57 »
Faszyści
- kar98k bardzo dobra broń długo dystansowa napewno lepsza od swoich radziecki odpowiedników celniejsze i hmm bardziej wyważona celujesz tam gdzie chcesz trafić! - Każdy zna mały dystans = śmierć pod gradem kul wystrzelonych z 70naobojowego magazynka :p
-MP40/MP41 różnicy jakoś nie zauważyłem (oprócz drewnianej kolby w MP41)  z tego powodu jakoś ten model wybieram częściej :D dobra bron! Nie ma za dużej szybkoszczelnosci (jak na pmy :D) i to jest napewno na + na średnich dystansach w close combat tez daje rade bron warta wyboru! Gdy używasz iron sighta tez jest spoko napewno lepiej/łatwiej/szybciej niz. u strony przeciwnej (w załatwieniu wroga)!
-G43 karabin samopowtarzalny mniej celny niż karabiny powtarzalne, ale z wiekrza szybkoszczelnoscia ja osobiście nie lubię grac tym karabinem (nie wiem nie leży mi poprostu)
-STG44 pierwszy karabin szturmowy bron prawie ze uniwersalna przełącznik ognia z serii na pojedynczy jest super połączenie G43 i MP odrzut w serii nie jest za duży szybkoszczelnosc wiekrza niż w MP nie proponuje zasypywać przeciwnika ołowiem, gdy używamy celownika jest wtedy trudny do opanowania!
-MG34/MG42 wole MG34 pewnie ze względu na szybkostrzelność nie rzuca tak strasznie jak w MG42 - jest to ze są 75 nabojowe a nie 200nabojowa taśmę jak w MG42. MG34 ma mniejsza szybkostrzelność a wiec dłużej można walić ciągłym przegrzanie następuje później (nie sprawdziłem, ale mam takie odczucie) a wiec później trzeba wymienić lufę! Dobra bron do pilnowania zaułków najlepiej znaleść miejsce gdzie wróg nie może dożucić granatem a gość z karabinem albo sniperka nie będzie mieć miejsca do ukrycia się!


Bolszewicy
-Mosin-Nagat 1891 jest odpowiednikiem kara dla mnie dużo gorszy mniej celny i trzeba brać poprawkę, gdy strzelasz używając celownika (trzeba mieżyć niżej punku, w który chcemy trafić)
-Mosin 38 został stworzony jako karabinek pomocniczy a wiec dla altyrerzystów logistyków i ogólnie tylniakow :D w gierce dla mnie raczej średni gorszy, niż Mosin-Nagat.
-Mosin, 44 gdy się okazało w czasie walk ze karabinek Mosin 38 jest lepszy niż wz.1891 Postanowiono stworzyć wersje z bagnetem (wersja 38 nie ma takiej możliwości) i tak właśnie powstał Mosin 44 tyle rzeczywistych walk, ale gra jest inna M44 jest lepszy od M38 tym ze ma bagnet i to wszystko mała celność/szybkostrzelność dla mnie padaczka!
-PPD40 dobry Pm z pokazany 70 nabojowy magazynek bron, która się da kontrolować na bliskich dystansach zabójcza a średnich trochę trzeba się pomęczyć i się nie wkurw.... Gdy nie trafiasz :D
-PPSh41 nienawidzę tej broni jak klasa tego wymaga trzymam się jak najdalej wroga i zbieram bron z trupów (wszystko jest lepsze) w nic nie mogę trafić rozrzut mnie wnerwia nawet na bliskich dystansach z reguły obrywam, (co jest dziwne, bo szybkostrzelność jest największa) w realu była napewno lepsza (wiele zdjęć faszystów z ppskami)
-PPS43 bardzo lubię ten Pm i ten model najczęściej wybieram go, gdy gram sowietami gorszy od, MP40 ale cos właśnie takiego!
-DP28 głównym minusem tej broni jest to ze w jego talerzu mieści się tylko 47 naboi, ale strzelanie 3-5 pociskowymi seriami w pełni wystarczy do przygniatania przeciwnika!
-SVT40 moja ulubiona bron według mnie dużo lepsza niż G43 ma bagnecik wiec można kogoś kujnąć wydaje mi się ze ma wiekrza szybkostrzelność niż G43 wiec na krótkich jest lepszy przy celowaniu ma smukła sylwetkę wiec mamy wiekrza widoczność na świat niż przy G43 ogólnie uwielbiam ta giwerke :D

Sniperek się nie podejmuje, bo prawie nie używam!
Granaty w realu radziecki był lepszy, ponieważ razi odłamkami i to nawet do 200 metrów niemiecki z kolei raził tylko i wyłącznie siłą wybuchu do 20m w grze jednak są takie same!

Firzen

  • Guest
All About Wepons
« Reply #2 on: 30 July 2006, 13:19:39 »
W snajperkach jak się celuje to celownik się jakoś chwije czy jest cały czas w jednym miejscu?  I co do granatów to zaczynają one "odliczanie" do wybuchu od momentu styknięcia się z ziemią czy od momentu wyrzucenia.

Mam nadzieje, że rozumiecie o co mi chodzi :satisfied . A ogólnie opisy broni są niezłe, większośc znam bo grywam sobie w Call of Duty 2 ale i tak thx za opisy :)

kukov

  • Guest
All About Wepons
« Reply #3 on: 30 July 2006, 14:03:37 »
w realu z mg42 strzelano krotkimi seriami gdyz :

1500 strz./min (wg. niemieckiej instrukcji)
1200 strz./min (wg. większości źródeł)

przy takiej szybkostrzelnosci fullauto = mega rozrzut i szybkie nagrzanie :), mam pytanko - jaki jest dzwiek mg42 ? :)

Goral

  • Guest
All About Wepons
« Reply #4 on: 30 July 2006, 14:21:11 »
Jeśli chodzi o snajpy to są 3 tryby przybliżenia (przełączane standardowo klawiszem F12):
Niemieckie:

Ruskie:


Celność strzelania bez podpórki jest raczej zerowa, przynajmniej dla mnie.
Najlepiej klęknąć lub się położyć i znaleźć podpórkę. Ale to nie wszystko. W grze wzięta jest pod uwagę balistyka. Więc trzeba mierzyć do ruchomego celu jak w realu. Także zasięg broni jest ważny. Trzeba brać pod uwagę przeniesienie w zależności od odległości do celu. Przynajmniej takie odniosłem wrażenie.

Firzen

  • Guest
All About Wepons
« Reply #5 on: 30 July 2006, 14:41:43 »
Fajne są te tryby przybliżenia. A co z granatami?

Goral

  • Guest
All About Wepons
« Reply #6 on: 30 July 2006, 14:52:32 »
Jeśli chodzi o dźwięk MG-42 w grze to brzmi tak:

W granatach nie znalazłem jeszcze lunetek :D
[_]
A na poważnie, to zapalnik w granacie działa jak w realu, to znaczy jak go uruchomisz (wybierasz granat, przycisk strzał) to zaczyna leciec czas. Czyli np. niemiecki granat wybuchnie ci w łapach, jeśli go nie wyrzucisz (zwonienie przycisku strzał) gdzieś w ciągu 4-5 sekund. Więc nie radzę czekać tyle...
Z granatem masz tylko 4 tryby pracy: wzięcie go do ręki i wyciągnięcie zawleczki (wybór broni), uruchomienie zapalnika (wcisnięcie i przytrzymanie przycisku strzał), wyrzut granatu (zwolnienie przycisku strzał). 4 tryb to podniesienie granatu z ziemi jeśli takowy znajdziesz a masz wolne miejsce na granat(y) (oczywiście nie polecam podnosić z uruchomionym zapalnikiem).

Firzen

  • Guest
All About Wepons
« Reply #7 on: 30 July 2006, 15:24:53 »
Świetnie że można granaty podnosic!

I jeszcze  o tych snajperkach, to czy można odrazu w jakiś tryb przejśc czy trzeba klikac kilka razy F12?

krv[PL]

  • Guest
All About Wepons
« Reply #8 on: 30 July 2006, 15:31:45 »
Quote from: Trzeba brać pod uwagę przeniesienie w zależności od odległości do celu. Przynajmniej takie odniosłem wrażenie.


tego nie rozumiem! czy chodzi o to ze musze miezyc np: na glowa goscia zeby trafic w korpus gdy jest dalej??
a co do 3 trybow przybizenia to nie wiedzialem :D THX zreszta o hamulcu w czolgu tez sie dowiedzialem dopiero po filmiku :D a gram juz duuuuzo czasu :D

Goral

  • Guest
All About Wepons
« Reply #9 on: 30 July 2006, 16:04:16 »
No tak to jest, jak się nie ma czasu na czytanie manuala! ({SteamApps}\common\red orchestra\Manual\)
[_]
Tu masz w PDF-ie obłożenie klawiatury
[_]
Tutaj widac parę rzeczy, które można wywołac z klawiatury.
Wersja nie jest aktualna po ostatnich zmianach.

krv[PL]

  • Guest
All About Wepons
« Reply #10 on: 30 July 2006, 17:03:30 »
co do 1 zdania to moze bedziesz znalo odp. na moje pytanie??

Forum nasze

wizkey

  • Guest
All About Wepons
« Reply #11 on: 30 July 2006, 18:16:04 »
oo balistyka w snajperce =] coś czuje że oficerowie zaczną ginąć =P (oficer ma bodajże znaczenie?)   e a co do snajperki to jeżeli jest też jak w realu to trzeba celować nad głowę (ale tylko trochę) bo lufa nie jest zintegrowana z celownikiem...=) ogólnie to taki uuuuproszczony sim snajpera?? i jeszcze o mg42 xP to było tak: zalecano strzelanie 1 sekundowymi seriami aby nie nagrzać lufy a celnosc zależała (rówież) od siły strzelca i "Mount'u" czyli miejsca gdzie takowy jest zamonotowany...

krv[PL]

  • Guest
All About Wepons
« Reply #12 on: 30 July 2006, 19:07:41 »
oficer ma takie znczenie ze ma smolki :) i lornetke a wiec moze wezwac wspaecie altyreryjskie!

co do mg42 wydaje mi sie ze bardziej prawdziwe kmy byly jednak w dodzie i to 1 a nie surce

Tyt@n

  • Guest
All About Wepons
« Reply #13 on: 30 July 2006, 21:09:57 »
Nie zgadzam sie co do kwestji Mosinów :P. Są celne porównywalnie z Karem. Wiem bo grałem dosc duzo nimi. A więc do 'koszenia' z mosinów wystarczy skill bo kula leci tam gdzie ją wyslesz ;]

krv[PL]

  • Guest
All About Wepons
« Reply #14 on: 30 July 2006, 22:06:01 »
fajnie jezeli to by byla tylko roznica skilla ja chcialbym wiedziec jakie tworcy RO zrobili parametry rozrzutu w tych dwoch karabinach :)
wtedy by sie wszysko wyjasnilo :p