Author Topic: DH2  (Read 17275 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
DH2
« on: 13 April 2012, 16:19:48 »
Miłośników DH na pewno ucieszy fakt, że core development team tegoż moda założył firmę i jako swój pierwszy projekt relazują grę na silniku UDK - Festung Europa, która w pewnym sensie będzie kontynuatorką DH.

http://www.festungeuropagame.com/
« Last Edit: 24 October 2012, 09:42:05 by ufo_has_landed_! »

Shock

  • Guest
Odp: DH2
« Reply #1 on: 13 April 2012, 16:54:39 »
W końcu jakieś pokrzepiające wieści.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: DH2
« Reply #2 on: 13 April 2012, 19:27:45 »
Jeśli dobrze zasłyszałem  (gdzieś wcześniej i mogło mi się uroić...) to ma to być taktyczny shooter/ symulator z Brytolami. Będzie spoko :)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: DH2
« Reply #3 on: 24 October 2012, 09:39:43 »
Jackboot Games czyli ludzie którzy zrobili DH pracują intensywnie nad swoim nowym projektem. Ostatnio na stronce pojawiło się trochę świeżego mięsa :











w tej chwili gotowe są:

Commonwealth TO&E:        German TO&E:
Sten Mk II                                    Karabiner 98k
Lee Enfield No.4 Mk I                    Dienstglas 6 x 30 service binoculars
Enfield No.2 Mk I*                        Panzerfaust 30 “klein”
PIAT                                            Panzerfaust 30 “gross”
No.69 grenade                            More coming soon!
More coming soon!

ogólne założenia gry:

Features (subject to change):
-Supports up to 64 players in Multiplayer action
-Single player basic and advanced weapons/equipment training
-Full body awareness
-Realistic player movement and behaviours
-Enhanced wound and shock effects
-Squad and platoon level play for infantry and armoured combined arms action
-Integrated Teamspeak 3™, featuring 3D positional audio support, with separate squad channels
-Dynamic Battlefield Management System (DBMS) ™
-Projectile suppression effects
-Real world external and terminal ballistics models
-Component by component damage model for vehicles
-More to come…

Offline Partyzant_PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 70
  • Honor: +3/-0
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: DH2
« Reply #4 on: 24 October 2012, 17:05:49 »
wiadomo czy będzie tak jak np w RO 2 ulepszać bronie czy coś w tym rodzaju ???

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: DH2
« Reply #5 on: 24 October 2012, 19:08:07 »
Wiesz co, nie zagłębiałem się za bardzo w forum tego projektu, myślę jednak, że to będzie dalsze rozwinięcie idei DH na nowym enginie. Chciałbym wierzyć, że Jackboot Games dokładnie prześledzilił wszystkie błędy popełnione przez TWI  przy ROHoS i wyciągną z tego wnioski. Poza tym DH od początku szło własną droga, pewnie podobnie będzie tutaj. Pożyjemy zobaczymy

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: DH2
« Reply #6 on: 11 April 2013, 19:16:24 »
Myślę, że wszystkich miłośników Darkes Hour ucieszy fakt, że Jackboot games produkujący coś co można by nazwać DH2 oficjalnie ogłosiło rezygnację z UDK na rzecz CRY ENGINE. Decyzja zapadła zapewne po obserwacji i analizie tego jak zawiodło RO2 oparte właśnie na UDK który wg. społeczności jest głównym winowajcą ciągłch problemów z grą oraz problemami z modowaniem.

Zapraszam na oficjalną stronę projektu gdzie można zobaczyć już śliczne screeny generowane nowym silnikiem. Miejmy nadzieję, że teraz sprawy ruszą z kopyta !

http://www.festungeuropagame.com/

Marder

  • Guest
Odp: DH2
« Reply #7 on: 25 May 2013, 10:10:59 »
Rok stracony na zmianę silnika gry. Póżniej zmienią coś w koncepcji gry i poleci następny roczek. A jeszcze później zrobi się z tego Duke Nukem Forever ;)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: DH2
« Reply #8 on: 25 May 2013, 18:51:22 »
A widzisz i tu tkwi sedno sprawy !

Po pierwsze - zmiana silnika gry na wygodniejszy w obsłudze sprawi że Festung Europa pokaże się dużo szybciej niż gdyby był robiony w UE
Po drugie - silnik CRY pozwoli na budowę pięknych, rozległych map z których słynęło DH czy RO i inne mody. Zobacz jak klaustrofobiczne są mapy w HoSie, a jedyna większa mapa - Gumrak jest kompletną pustynią
Po trzecie - silnik jest dużo bardziej "modolubny" - co oznacza, że pewnie Festung doczeka się większej ilości lepszej jakości modów niż RO2  które zapewne zakończy swój żywot na RSie i Grabenkreig-u.

A najlepsze będzie to, gdy powstanie mod Festung Europa z frontem wschodnim i będzie on dużo lepszy niż ten gniot RO HoS ! :)

zapraszam na stronę gry gdzie pojawiło się kilka screenów ze środowiskiem - piękne, HoS może się schować ze swoimi chaszczami...

i bardzo ciekawa informacja z serii 100 pytań do :

“Will Festung Europa expand beyond Normandy? Will there be additional factions and scenarios added later? Will the Polish Forces (1st Armoured Division) make an appearance in the Commonwealth Sector?”

ANSWER
While we would like to keep all of these options open to us in the future, creating new factions, scenarios, or theatres beyond the Commonwealth Sector of Normandy entirely depends on the initial success of Festung Europa. The Polish forces in Normandy are planned to be included in FE due to their critical role in the Falaise Pocket.
« Last Edit: 25 May 2013, 18:55:15 by ufo_has_landed_! »

Marder

  • Guest
Odp: DH2
« Reply #9 on: 25 May 2013, 20:20:18 »
To prawda, że wszystko wygląda pięknie. Aż chciałoby się już grać. Niestety Cryengine to nie Unreal 3.0 i trzeba się liczyć z dużymi wymaganiami sprzętowymi. Wielu weteranów RO obejdzie się smakiem, no chyba że zaszaleją i kupią nową kartę grafiki plus jakiś procek serii i7. W dobrą optymalizację nie wierzę bo na tym trzeba się dobrze znać. Oby też im zapał nie minął bo wiesz jak to jest robić grę w wolnym czasie i hobbystycznie. Ja daję im minimum rok czasu zanim wyjdzie grywalna wersja beta. Nie wiem też czy gra będzie posiadać edytor i możliwość modowania. Bez tego jej żywot będzie bardzo krótki.   

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: DH2
« Reply #10 on: 25 May 2013, 21:30:31 »
A Crysisa 2 lub 3 miał w ręku? Wymagania sprzętowe - spróbuj zrobić coś co wygląda tak samo na UE - dopiero zobaczysz zużycie zasobów...

Marder

  • Guest
Odp: DH2
« Reply #11 on: 26 May 2013, 08:41:58 »
Nie ma się co czarować i dobrze o tym wiesz. Włącz na maksa Crysis 3 i zobaczysz ile fps wyciągniesz. Dodatkowo Festung Europa to będą duże mapy do walk pancernych co też nie jest bez znaczenia dla wydajności gry. Moim skromnym zdaniem mogli sobie darować zmianę silnika a za to dopracować warstwę merytoryczną gry. Wiadomo że w DH liczy się realizm i odwzorowanie pola walki a nie graficzne wodotryski. Tego lata już byśmy sobie pykali a tak będziemy czekać niewiadomo jak długo.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: DH2
« Reply #12 on: 26 May 2013, 11:05:35 »
To włącz sobie tę samą "dużą mapę" na UE3 i maksie  ;D

potemps

  • Guest
Odp: DH2
« Reply #13 on: 28 May 2013, 07:22:10 »
Grę obserwuje od dłuższego czasu - i czekam na jakiś gameplay ( pewnie sobie jeszcze trochę poczekam :)). Pamiętam do dziś dzień premiery RO2, wziąłem sobie wolne w pracy nawet, ściągnąłem, odpalam....a to się tnie, a to się wiesza, bugów od fixa, gra praktycznie nie grywalna. Nawet trochę do dziś tę grę naprawili, da się spokojnie grać, całkiem ciekawy tryb campaign, i jeśli gracze w miarę ogarnięci to nawet sympatycznie daje się pograć dłuższą chwilę. Grę ogólnie oceniam jako dobrą, ale nie wykończoną, wiele pomysłów jest dobrych ( krycie się za przeszkodami np), grafika jest bardzo szczegółowa i ładna, system rozwoju ( techniczne skopany, ale zamysł dobry)... No ale niesmak po pierwszym wrażeniu pozostaje, pewnie to jest powodem tego, iż wieczorami można na serwerach spotkać tylko kilkuset zapaleńców.   BTW. Właśnie mi się ściąga Rising Storm, i liczę na to iż będę się bawił lepiej niż w RO2.

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: DH2
« Reply #14 on: 28 May 2013, 14:46:20 »
Wymagania nie koniecznie muszą być wysokie. Ponieważ przykładowo gra Warface na silniku CryENGINE 3 ma takie wymagania:
System-Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Procesor-Intel/AMD dual-core 2.0 GHz, Intel Core2Duo™ E6-series / Athlon64 X2 6400+
RAM- 1GB (1.5GB for Vista/7), 2GB ОЗУ
Karta graficzna- GeForce8600 GT 256MB /ATI(AMD)Radeon X1950 256MB, GeForce9600GT 512MB /AMD Radeon HD 4830 512MB

Ja uważam że silnik CryENGINE 3 jest stworzony do otwartych-krajobrazowych map. Z technicznego punktu widzenia jest lepszy od UDK.