Fajnie to wygląda, jednak obawiam się, że jeżeli nie wydadzą tego jako osobnej gry, a nie tylko płatnego modu do RO2 to na serwerach będą walczyć Smith vs Sato plus kilku graczy.
No i oczywiście o ile ta gra będzie pozbawiona wad RO2.
Screeny są pre-renderowane w 3Ds/Maya.
RS, tak samo jak RO2 stawia na "balans map", casualową rozgrywkę oraz przystosowanie pod tryby FF, CD i TE. Takie przynajmniej były moje odczucia po testach Alphy.
Gdyby grę wydawali jako osobny tytuł, bez zwierzchnictwa i dyrektywy Tripwire to mogłaby to być fajna strzelanka indie jak pierwsze RO.
Natomiast gra ma korzystać ze wszystkich trybów RO2 (w tym "action mode" oczywiście)... Zgaduję, że grę wydadzą po free weekendzie RO2 i wyprzedaży na Steam. Ten już niedługo z "mega" patchem dodającym tryby classic i action oraz mapę z bety. Przy obecnych postępach prac TWI nad RO2, nowe dwa lekkie czołgi dostaniemy w okolicach Q3/Q4 2012, a 2 APC w 2013 roku...a konkurencja nie śpi i na dniach premiera Iron Front'a który w dniu premiery będzie posiadać 40 pojazdów, klasyczny gameplay RO:O, działający edytor map, mod tools i servery.
Pocieszyłaby mnie informacja gdyby RS'a wydali jako free content update do RO2 dla jej posiadaczy w formie przeprosin za jej kiepski start i liczne problemy. Wiem, wiem "takie rzeczy tylko w Erze".
Nie zrozumcie mnie źle: jeżeli ktoś lubi RO2, jest fanem japońskiego konfliktu i ma zbędne kilkanaście euro to zakup RS'a może okazać się udany i zapewnić rozgrywkę. Co innego jeżeli ktoś oczekuje przerodzenia RO:O.