Różności > Hyde Park
Total War: Rome II
Shock:
http://www.chip.pl/news/rozrywka/rozrywka/2012/06/rome-ii-total-war-w-produkcji-1
Pobor:
Dziewczyna ze mną zerwie,rybki pomrą,odetnę się od świata i będę musiał maniaczyc....
Rozumny(PL):
Liczyłem bardziej na Empire II. W Romie i Medievalu II jednostki był jednak bardziej...RTSowe, Jak jakaś jednostka miała większy atak i obronę to mimo że była okrążona przez przeważającą liczbę przeciwników, czyli np. na jednego wojaka przypadało czterech to i tak tamci wygrywali bo mieli lepsze staty, to że kilku chłopów kuło w plecy nie wpływało na przebieg bitwy (idealne dla fanów "300" :/ ).
W Empire w walce jeden na jeden wygrywała także jednostka z lepszymi statystykami (chociaż nie były takie wywalone w kosmos różnice jak w poprzednich częściach), zakładając że pierwsza zdążyła oddać strzał. Związanie zaś walką elitarnych oddziałów od czoła, i ostrzał prowadzony przez oddziały milicji z flanek czy szarża na bagnety od tyłu dawała widoczny efekt.
Radzisław:
Sapiens nie zgodzę sie z tobą RTW i MTW 2 są bardziej rtsowe ??? Dobre sobie, to gry opisujące inne epoki(animacje, kultury, inny charakter pola bitew!) ale ty jak zawsze wsadzasz wszystko do jednego wora :o . RTW gra bodajże z 2004 roku. Jako pierwsza z serii TW , zapoczątkowała reszcie gatunku obecną formę jaką podążają jej następczynie, chodzi mi o zmianę mechaniki gry w porównaniu do dwóch starszych odsłon! Pisze tu o Medivalu I czy Shogunie I (zapewne nawet w nie grałeś a były esencją serii)! Ogólnie całe TW to takie połączenie rts i turówki, czyli mocnych stron gier strategicznych, wiec nie rozumiem w pełni twojej wypowiedzi odnośnie RTW ???
ETW to najgorszy bubel jaki studio CA wypuściło, to dopiero arkadowa szmira rodem z podrzędnych rtesów. Wizualnie dno, tekstury piechurów takie same! nawet oryginalnych szyków bitewnych nie uwzględniono o historycznym odwzorowaniu jednostek to już zapomnijmy i gdyby nie Darth Mod i Mod Menager (który uratował tą grę i pozwolił w ogóle na odpalenie jej przez większość użytkowników w tym też mi ::) ) zrobił z tej gry realistyczny trudniejszy i odpowiadający epoce mod(krew,dym z wystrzałów oraz bardziej prawdziwy dystans broni palnej bez widocznej trasy kul z muszkietu WTF! itd.), to nadal fani gatunku bojkotowali by ETW i słusznie! Pospiech niczemu nie służy a spadek sprzedaży przez skierowanie do sklepów wersji beta tej gry, pod naciskiem społeczności i słanymi petycjami(nawet z Polski) niezadowolenia, zmobilizowała twórców do udostępnienia lepszych narzędzi do modyfikacji i masy łatek,które i tak mało wniosły. Sam dyrektor produkcji, określił tą część jako nieudaną a po "udanym" Napoleonie, przeprosił community. Nawet długo oczekiwane bitwy morskie wyglądały jak flipery w podrzędnym salonie gier, już stary Imperial Glory dawał więcej frajdy i realizmu!
Zatem zanim zaczniesz krytykować grę, która mimo upływu lat, nadal sie sprzedaje(obecnie ze względu na świetne modyfikacje, których taki ETW nawet połowy nie ma bo jak RO2 ma wy*** na mody), miej na uwadze że po wszystkich częściach które CA odświeżało, RTWII należy się starym fanom jak "kupsztal klozetowi".
Odsłona ostatniej głośnej modyfikacji pod RTW Roma Surrectum II
Duqq:
Radzisław jenak twój awatar świetnie do ciebie pasuje, niesamowity hejter z ciebie. Nie ma nawet co dyskutować, i tak wiesz lepiej:)
Moim zdaniem E:TW mimo niektórych wad to najlepsza część serii, zaraz po niej M:TW. Szkoda, że zamiast zrobić Wojnę secesyjną zrobili Napoleona:/
Zobaczymy co z tego "Rzymu dwa" wyjdzie, jako że Shogun był podobno bardzo udany (choć nie grałem, bo nie kręcą mnie samurajowie) to podejrzewam, że i Rome będzie podobny. To dobrze, ale ja sobie poczekam na "Średniowiecze trzy", albo "Imperium dwa", a może w końcu zrobią coś nowego :)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version