Różności > Hyde Park
Total War: Rome II
Daazzz:
Zastanawiałem się na propozycją Sharika ale odpuszczam.
Gram ma koszmarną optymalizację, szalejące FPS i sporo osób mówi że to beta a nie skończony produkt.
Na metacritic gra dostaje baty od graczy:
http://www.metacritic.com/game/pc/total-war-rome-ii
Zainstalowałem sobie wczoraj Medieval II: Total War i choć gra jest stara to sądzę że będę się lepiej bawił przy tej grze niż przy nowym Rome II.
Czekałem na tą grę długo to poczekam jeszcze miesiąc czy też dwa.
Odi^PrOfAnUm:
Dokładnie. Czyli CA nie zawiodło i wysłało do sprzedaży wadliwy produkt, który będzie na bieżąco paczowany. Profeska pełną gębą. Już mogli przesunąć premierę o ten tydzień i zorganizować jakieś większe beta testy a nie strzelać sobie w stopę.
Ja jak sprzedam buta ortopedycznego to kupię sobie gierkę. Właśnie, może ktoś chce kupić? :)
Maciej2801:
od Empire to już norma że wypuszczają BETĘ
Ryszka:
A mi się dzisiaj gra w sklepie przylepiła do ręki. Jak już pisałem z sentymentu. Nie mam dzisiaj czasu pograć, ale po pierwszych pół godziny stwierdzam że:
1. Optymalizacja. Zacząłem na ultra i trochę cięło. Zmieniłem na wysokie i bardzo wysokie było lepiej. Zgrzyt polega na tym że benczmark wbudowany w grę, pokazuje mi przy tych ustawieniach 50 klatek i to stałe czasami 67, a w grze przy silnym zwarciu przycina i tak. Następnym razem frapsa załaczę i zobacze czy nie kantują z tymi fpsami na ich sprawdzaczu.
2. Muzyka. Piękna i z klimatem
3. Mapa . Piękna, niektórym tnie ale u mnie spoko.
4. Woda, budynki, roślinnosć, niebo fajne
5. Wrażenie po pół godziny. Czuć rozmach, miasta olbrzymie, ale czy to dobrze zobaczę później i dam znać, jak na ten czas nie oceniam, aczkolwiek czuć ogrom i w ilości jednostek jak i prowincji i nacji. Karty jednostek za duze na pół ekranu. ale przycisk I załatwia sprawę. Jak wiecie w TW gram od szoguna 1 i ciężko mnie zadziwić, może się uda. Jutro pacz, zobaczymy. Jak będe miał czas grać napiszę więcej.
as123as:
Musiał być pierwszy. Szarik będzie płakał.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version