Różności > Hyde Park

Total War: Rome II

<< < (6/26) > >>

Ryszka:
Grałem kiedyś w Roma Surrectum 1 i trochę 2, moim zdaniem najładniej wykonany graficznie mod pod romka. I te bitwy, olbrzymie żeby nie napisać "epickie" bardzo modne słowo ;). Mapa piękna i wiele jednostek, to były czasy. Oj żeby tak jak mówi Radzio, autorzy skorzystali z bogatej palety pomysłów jaką scena moderska wypracowała przerabiając pierwszego Rome, to hit gwarantowany. Nic tylko czerpać garściami. Niestety znamy przykłady, gdzie potencjał pierwowzoru został zupełnie zmarnowany i trzeba było długo czekać , aż coś się zmieni. Nie podam przykładu takiej gry , bo żadna  nie przychodzi mi do głowy hahahahaha.
Miejmy nadzieję, że CA nie zrobi tego błędu i w wyważony , mądry sposób połączy tradycję wypracowaną przez lata z nowoczesnymi rozwiązaniami dla dobra wszystkich graczy i samego Rome 2. Chyba znowu zainstaluje Romka, żeby puścić stado płonących świń na wiwat.

Radzisław:
Zanim będziecie sie brać za instalację RSII musicie wiedzieć że:
-mod ma na celu historyczny i realistyczny aspekt gry , nie ma tu płonących świń, psów, wrzeszczących kobiet, gladiatorów i wszelkiej innej maści fantasy rodem z Wiedźmina  ;) ;

-nie mamy trzech rodów rzymskich, tylko jeden Rzym jako republika,
-są tam długie bitwy i często trzeba użyć dobrej taktyki aby przełamać linie wroga(to chyba najważniejsza zmiana, coś co kompletnie zmodyfikowano! teraz odpowiada ówczesnej epoce wojen)
-mamy do wyboru 0 kolejkową rekrutację lub tradycyjną 1 kolejkową,
-nie ma typowych grackich falang, teraz grecy walczą bardziej elastycznie(tak jak to miało miejsce naprawdę), na ten cel zmieniono kompletnie animacje walki i ustawienie formacji!Wyjątkiem są tylko falangi Macedońskie, jednak też z małymi zmianami,
-stworzono kompletnie od nowa detale otoczenia,mapy, pola bitew na bardziej realistyczne i miodne zarazem,
-stworzono ponad 500 nowych i odpowiadających epoce historycznej jednostek(w tym kilkanaście historycznych różniących się od siebie legionów!), odwzorowanych z najmniejszymi detalami, jak hełmy,pancerze,broń tak aby pasowały do III w p.n.e, czyli tego co CA potraktowała luźno historycznie,
-teraz gdy podbijamy obce terytorium, nie mamy do dyspozycji tylko swoich jednostek, aby mieć typowo frakcyjne armie trzeba sporo pobudować czyli "nie od razu Rzym zbudowano". Po podbiciu prowincji, musimy zrobić z niej swojego sojusznika i odpowiednio pokierować,aby mieć dostęp do typowych wojaków twojej cywilizacji!Ale w zamian mamy dużo sił regionalnych i najemników z danego regionu!
-zmieniono i zmodyfikowano system podatkowy, handlowy, dodano nowe budowle i przerobiono ich znaczenie,tak aby więcej sie działo na mapie kampanii i rozgrywka przypominała prawdziwe rządzenie Imperium.Sami teraz decydujemy jak rozbudować region, czy na typowo górniczy(jeśli prowincja ma jakieś złoża), rolniczy,handlowy czy może typowo militarny ;)
-Po instalacji moda, musimy koniecznie dograć łatkę w wersji 2.5!
-Po uruchomieniu gry, pokaże nam sie launcher, gdzie wybieram opcje jak:
wybór,kampanii,frakcji,rekrutacji, włączeniu hdr blooma i najważniejsze usunięciu pliku map rwm ,przed rozpoczęciem nowej kampanii.

W razie problemów piszcie na PW.





Daazzz:

Zeiss_PL:
Walka w mieście i desant na port :) A jednak nadchodzi !!!!

http://www.cdaction.pl/galeria-4355-1-1/total-war-rome-2.html

http://www.cdaction.pl/galeria-4355-1-1/total-war-rome-2.html

Ryszka:
Kilka skanów z gazet.



Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version