Różności > Hyde Park
Total War: Rome II
BUBEL:
No właśnie oto chodzi, że w Medievalu II czy Rome mogłeś nadziać się na buntowników którzy non stop siedzieli po lasach, a w Shogunie nie ma nawet jednej prowincji zajętej przez buntowników (mogą się pojawić ale sporadycznie, każda prowincja to osobny ród, a i tak ma być ponoć w Rome II). Słabsze rody są spokojne, łatwo wchodzą w sojusze itp. ale kiedy okażesz słabość, raczej ją wykorzystają. Trudno powiedzieć, by w Shogunie mniejsze rody postępowały jakimś wyznaczonym kierunkiem postępu - zazwyczaj starają się przetrwać, ale jak wyżej, jeśli nadarzy się ekspansja to ją wykorzystują, i nie atakują bez sensu znacznie silniejszego wroga - nagminna rzecz w Empire. O SI w bitwach wspomniałem w poprzednim poście - rzadko atakuje na pałę ale można go do tego sprowokować. Zatem jeszcze raz po Shogunie 2 o SI w Rome 2 nie mamy się co martwić - no chyba że coś popsują :)
Ryszka:
http://www.gamespot.com/e3/total-war-rome-ii-e3-2013-stage-demo-6410148/
Jest mapa, jest bitwa, są fajerwerki, płonące kule lepsze niż świnie ;). No i koleś walczy jednocześnie piechotą i flotą. Dużo tego naraz, poczekamy zobaczymy.
Odi^PrOfAnUm:
Coś mała ta bitwa. Mapka spoko. Zobaczymy. Kupiłem sobie Napoleona ostatnio za 15zł i po 5 h łącznie nie chce mi się w niego grać. Może ktoś zna jakieś fajne mody ( poza Napoleonic TW ), na wielką mapę i jedną dużą kampanię?
Daazzz:
DarthMod?
http://www.moddb.com/mods/darthmod-napoleon
Odi^PrOfAnUm:
Fajne, nie mam czasu grać tera ale kiedyś jak będę miał zamiar zagrać w Nap. to z pewnością z tym modem. Daje powera, wybuchy, dymy, wielkie jednostki, w końcu ta gra ma klimat wojen napoleońskich. Dzięki Daz ;)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version