Po sprawdzeniu integralności keszu gry REDORCHESTRA widoczne są te przysłowiowe 2 serwery (w tym nasz fajtnajtowy, oczywiście kiedy jest działający), natomiast po w/w czynności odbytej na plikach gry DARKESTHOUR powinno być widoczne więcej serwerów, ale i tak szału ne ma. Nie wiem z autopsji czy aby wpisanie IP aktualnie niewidocznego serwera w celu połączenia wygeneruje błąd, "powiesi" grę na ekranie łączenia czy po prostu spowoduje udane połączenie, ale można i tak spróbować (czyli stworzyć sobie listę "ulubione") i łączyć się bez udziału wyszukiwarki (bo za wiele nie ma co szukać). Jeżeli jednak wykonasz to "sprawdzenie integralności..." na plikach DH, to potem aby zobaczyć listę serwerów REDORCHESTRY (znaczy się w wyszukiwarce, nie w "ulubionych) to musisz znowu przeprowadzić weryfikację plików REDORCHESTRY.
Taki babol powstał już dawno, w momencie przejścia RO w nowy rodzaj Steamowskiej dystrybucji (z narzędzia HLDS do SteamCMD), natomiast mody do tej gry nie doczekały się w/w "ewolucji" i stąd takie rozbieżności (i nie wiadomo czy cokolwiek może zostać uczynione oprócz konwersji modów na nowy system; a w takim razie wiadomo że to się nie odbędzie bo projekty już zostały zarzucone a grupy programistów siedzą w innych projektach).