Author Topic: I jak wam się podoba Rising Storm ?  (Read 48137 times)

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #30 on: 04 June 2013, 15:26:41 »
Ja ganiam z riflem; rozumiem, żeby odblokować możliwość grania wszystkimi klasami - trzeba kupić dodatek?
Trochę lipa z optymalizacją, potrafi się mocno ciąć na moim kompie- geforce gtx460, do tego jak dam alt tab to mam masakryczny spadek wydajności. Podobnie jak wyjdę z programu - wszystko mi muli. Może bym kupił, gdyby kosztował nie więcej niż 10 zł  ;)
w RO gram jako raq

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #31 on: 04 June 2013, 16:52:51 »
Ja ganiam z riflem; rozumiem, żeby odblokować możliwość grania wszystkimi klasami - trzeba kupić dodatek?
Trochę lipa z optymalizacją, potrafi się mocno ciąć na moim kompie- geforce gtx460, do tego jak dam alt tab to mam masakryczny spadek wydajności. Podobnie jak wyjdę z programu - wszystko mi muli. Może bym kupił, gdyby kosztował nie więcej niż 10 zł  ;)

Zgadzam się z kolegą. Mam Geforca GTS450 i często klatki na sekundę spadają mi do 35 fps-ów. Bez różnicy jakie mam ustawienia graficzne i tak jest słabo. UnrealEngine3 jest skopany pod względem optymalizacji i tyle. Grałem w gry o wiele ładniejsze i nie miewałem takich problemów z wydajnością.

Taki sam kłopot miałem z RO2 w chwili premiery ale z czasem było coraz lepiej, tylko nie z RS. Może poprawią to w najbliższej przyszłości.

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #32 on: 04 June 2013, 18:51:48 »
A ja się zdziwiłem wydajnością na moim antyku - grać się da, a obstawiałem pokaz klatek w dżungli - wina starego procka  ;)
UE3 ma niskie wymagania - w portowanych grach singleplayer z konsol, do niczego poważniejszego się nie nadaje zbytnio

BRAT_MIH

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #33 on: 04 June 2013, 20:24:53 »
A ja nawalałem z moździerza na czuja, a tu takie ułatwienie, aż wstyd :/

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #34 on: 04 June 2013, 20:53:13 »
Ja od razu waliłem ogniem pośrednim. Pierwszy strzał i od razu 3 fragi - ja i dwóch innych Japsów w bunkrze na Iwo. Bo dziura w dachu była za mała...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #35 on: 04 June 2013, 21:44:14 »
Ja od razu waliłem ogniem pośrednim. Pierwszy strzał i od razu 3 fragi - ja i dwóch innych Japsów w bunkrze na Iwo. Bo dziura w dachu była za mała...

Lubię to :D

Franz_Maurer

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #36 on: 04 June 2013, 22:55:00 »
no prosze, ciesze sie że komuś pomogłem ;) ano gdyby moździerz zrobili tak jak to opisał hubtus to byłaby to kompletna porażka :D trzymać w rękach moździerz i strzelać z niego bezpośrednio :D heheh to wtenczas byłby bardziej granatnik (coś a'la M79 z wietnamu) :) a tak to faktycznie moździerzem można sporo namieszać u wroga... wystarczy żeby członkowie twojej drużyny odpowiednio markowali na mapie gdzie jest wróg dając komende "wypatrywać wroga", wtedy widać ich na mapie i elegancko nastawiasz odległość i kierunek i po 2-3 strzałach napewno ktoś wyłapie z ogórka :D czasem lubie akcje jak Amerykańce ukryją sie w liczbie 3-4 w jakimś okopie lub za workami a oguras jednak leci z góry i pieprznie między nich to tylko zwłoki lecą w góre :D

hubtus

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #37 on: 05 June 2013, 17:43:51 »
Tak w ogóle to masz ode mnie plusa Franz za pomoc w zgłębieniu tajników używania moździerza w RS :).
ano gdyby moździerz zrobili tak jak to opisał hubtus to byłaby to kompletna porażka :D trzymać w rękach moździerz i strzelać z niego bezpośrednio :D heheh to wtenczas byłby bardziej granatnik (coś a'la M79 z wietnamu) :)
Trochę mnie źle zrozumiałeś.Chodziło mi bardziej o coś takiego co zastosowali twórcy RS. Tyle, że zamiast toru lotu pokazywano by gdzieś na ekranie kąt nachylenia moździerzy względem podłoża( tak jak zapewne ustawiają to w wojsku, w zaleźności od odległości). W końcu tor lotu takiego pocisku to w przybliżeniu parabola. Wystarczyłoby wrzucić wskazówke,na której podanoby kilka odległości i zasięg pocisku np. 45 stopni=100m  . Według mnie było by to na plus, ponieważ sprawny gracz mógłby razić przeciwników za wzgórza nie narażając się na bezpośredni ostrzał przeciwnika. Poza tym w RO podoba mi się realizm, którego brakuje w dzisiejszych produkcjach. Nie jest on na bardzo wysokim poziomie, ale przez to mi właśnie odpowiada. Chodzi mi tu o rozrzut ,system obrażeń ,kondycje i tor lotu pocisku itd. W RS celowanie z moździerza jak dla mnie jest trochę zbyt dużym ułatwieniem rozgrywki, ponieważ w RO2 jak i RO:Ost trzeba pomyśleć najpierw zanim bez sensu zacznie się strzelać. Trzeba w końcu wziąć poprawkę na odległość oraz przestawić szczerbinkę. Tym właśnie zauroczyła mnie Red Orchestra. Nie daje ci wszystkiego na tacy. Dlatego smuci mnie trochę te ułatwienie :(. Nadawało by się na tryb akcja, ale nie na Realizm oraz classic. To trochę jak próba zmierzania w kierunku CoDa.

Bohun

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #38 on: 05 June 2013, 20:49:41 »
Myślę, że ten sposób jaki opisujesz byłby zbyt trudny, a przy tak dynamicznych zmianach na polu walki nie byłoby czasu na wstrzliwanie się w cel. Mnie natomiast trochę niepokoi zbyt szybki respawn oraz rezpawn na SL-a. Na mniejszych mapkach HoS miało to mniesze znaczenie, bo i odległości mniejsze. Tutaj moze zdecydować o wszystkim.

Wrona

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #39 on: 06 June 2013, 00:36:44 »
A ja myślę, że w sposób obecny w grze odwzorowano "doświadczenie" naszego mikroartylerzysty - czyli czuja, jakiego ma z pewnością każdy strzelec moździerzowy po odpowiedniej ilości oddanych strzałów. Jako że prawdopodobnie w ten sprzęt wyposażano osoby choć trochę otrzaskane z jego używaniem, jestem w pełni UsyTasy* tą implementacją.

*


Dziki_Koziol

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #40 on: 06 June 2013, 08:39:58 »
MichaU MichaU dla mnie nie znajdziesz czasu na partyjkę :D?

Dla Ciebie zawsze. :*  ;D

gustavo

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #41 on: 06 June 2013, 14:12:30 »
Może nie jestem najlepszą osobą do wypowiadania się na ten temat (nie mam rs więc tylko kilka razy biegałem z karabinem) ale jestem zdania że faktycznie takie celowanie jak opisał Hubtus było by o wiele bardziej realistyczne a tłumaczenie większym doświadczeniem prawdziwych operatorów jest troszkę naiwne oni też musieli się kiedyś nauczyć więc po jakimś czasie gracze też nabraliby "czuja" i strzelaliby bardziej intuicyjnie ;)

Marder

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #42 on: 06 June 2013, 14:13:55 »
Mam dwa pytania:
1. W jaki sposób wzywa się artylerię ?
2. Co daje zdobycie poziomu Hero ? W HoS widzę gości, którzy mają nad postacią taki złoty emblemat przy swoim levelu. Czy to oznacza że gość jest Hero czy to jeszcze coś innego. Fajnie bybyło gdyby po zdobyciu poziomu Hero zmieniał się wygląd naszego wojaka (np. zarośnięta twarz, podwinięte rękawy, paczka fajek wystająca z kieszeni)

BRAT_MIH

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #43 on: 06 June 2013, 15:06:37 »
1. Zaznaczasz punkt lornetą, idziesz do radia i wzywasz artę. Poćwicz na botach, bo jak weźmiesz przy pełnym serwie i będziesz się uczył to w najlepszym razie dostaniesz kopa od admina.
2. Zmienia się wygląd munduru. Możesz wybierać z menu i stosować bronie przeciwnika (totalna beznadzieja dla dzieci CoDa)

Marder

  • Guest
Odp: I jak wam się podoba Rising Storm ?
« Reply #44 on: 06 June 2013, 16:58:44 »
Aha, dzięki. A co do zmiany munduru to fajny pomysł dlaczego zaraz dzieci Cod-a. Ma człowiek bynajmniej jakąś satysfakcję że tyle godzin spędził przy grze i jakoś się może wyróżniać.