Oba mutatory sa juz dodane oficjalnie do Rules.
My gralismy i z 501 i z CC i nie mielismy z nimi problemu z "no show".
A dlaczego RO:Ladder nie jest tak "dopracowany" jak CB czy ESL?
Bo historia tej gry jest totalnie niekomercyjna. Otoz jak wiecie lub nie RO to byl MOD do UT2004. MOD ktory byl calkowicie darmowy do sciagniecia i stworzony przez grupe zapalencow ktora teraz tworzy TWI. Jako ze byl to MOD a nie gra typu "standalone", niewiele osob o nim wiedzialo, jeszcze mniej w umialo to zainstalowac a jeszcze mniej w to gralo. Stad ZEROWE zainteresowanie MODem ze strony CB, ESL itp. Dlatego chlopaki z [project-twilight] a dokladniej worluk i aceto stworzyli SAMI strone WWW ktora hostowala by ten ladderek. Tak powstalo
www.roladder.net . Zamiast narzekac na niedociagniecia, docencie to, ile ci ludzie juz zrobili. Przeciez caly kod tej strony jest pisany od zera przez ich samych. Oni nie korzystaja z gotowych php w stylu CB, ESL czy innych. Sami napisali caly kod. I dalej pisza. Jako ze od paru dni jestem tam adminem ladderka Realism, mam dostep do tej storny "od kuchni" i uwierzcie mi, jestm tam dluga lista rzeczy "to do", do kazdej z nich przypisany jest koder ktory sie ma tym zajac. Za friko, dla Waszej zabawy.
Ja osobiscie w ogole nie mam ochoty dolaczac do CB ani ESL jako ladderka RO i zrobie to tylko jesli SokoleOko bedzie na to naciskal. Bo RO tym rozni sie od innych CoDow, MoHow i temu podobnych, ze najmocniejszy ladderek ma wlasnie na niekomercyjnej stronie RO:Ladder. Bo taka jest historia.