... czyli moich kilka słów o ostatniej aktualizacji. Ja wiem, ze to ma już jakiś tydzień, ale miarka się przebrała. Zawiera ona ostatnie 3 mapy, które brały udział w konkursie i uzyskały w ten sposób status oficjalnych aren po "dopieszczeniu" przez Tripwire. Spędziłem dużo czasu na graniu w kolejne ich odsłony, wyłapywaniu bugów, zgłaszaniu pomysłów. 2 z nich uwielbiam (Coldsteel i Bridges) A teraz taki zonk, ze głowa mała. Sam fakt wydania dwóch hotfixów (po około 100MB) dobitnie świadczy o pracy włożonej w ukończenie tych mapek - Bridges po prostu nie dało się ukończyć, bo Rosjanie spotykali czerwoną ścianę...
Coldsteel- chyba wszystko jest ok (liczba uzupełnień? - nie ździwię się jeśli przy tym grzebano), choć jeszcze nie grałem w grupie powyżej 20 osób, coś społeczność za nią nie przepada
Niemieckie boty nie działają poprawnie ale to nie ważne
Gumrak Station: można swobodnie przenikać przez płotki a spawnpointy są zrobione na odwal:
Wypadałoby też zrobić od nowa oświetlenie bo na domyślnych ustawieniach post-processingu wielu graczy ma "efekt mydła"
Bridges of Druzhina to teraz parodia westernu. Pamiętam długie walki w mieście, szturmy ACz na końcowy most do ostatnich sekund trwania rundy a teraz nic takiego się nie zdarza. Początkowo myślałem, że nowi gracze "od Rising Storma
" nie umieją grać w ataku na tak rozległej mapie , ale to nie to... Magicy z TWI tak przekopali wszystkie ustawienia, przesunęli spawny Niemców ze rok ciężkiej pracy Harveya zasadniczo poszedł się kochać
Yeah it's definitely changed. I was told by TW to reduce reinforcements to the number they are now. After a year of iterations and balancing on my end with the help of everyone here it was obviously not working the way it was. :/
TW also made their own changes right before release without my knowledge. So it's out of my hands I'm afraid.Kolejnym hitem jest to, ze usunięto ochronę rosyjskiego spawnu. O to dowód:
Czy ktokolwiek testował diese Scheisse przed wydaniem? To jest brak szacunku dla setek godzin pracy ludzi, którzy je zrobili.