Różności > Hyde Park

WARGAME - Airland Battle

(1/1)

csMKJP:

Fani gier wojennych będą mogli wkrótce bawić się przy kolejnej produkcji Eugen Systems. Producent oficjalnie ogłosił, że najnowsza odsłona serii Wargame trafi 30-ego sierpnia na platformy Windows, Mac i Linux.

To już drugie dzieło francuzów, które będzie miało swoją premierę na linuksowych pulpitach. Pierwsza część wydana na początku 2012 roku pod tytułem „European Escalation“, została przeportowana na Linuksa wiosną tego roku i co ciekawe, gdyby przeliczyć liczbę sprzedanych kopii względem liczby użytkowników poszczególnych systemów operacyjnych okaże się, że największym zainteresowaniem cieszy się wśród naszej społeczności.

Zresztą gra od początku miała sporą popularność jak na debiutancki projekt a po premierze spotkała się z bardzo dobrą opinią wśród graczy i recenzentów, co przełożyło się na wyniki sprzedaży i dzięki sukcesom finansowym udało się stworzyć kontynuację.


--- Quote ---Akcja sierpniowej odsłony zatytułowanej Wargame: Airland Battle ma miejsce w latach 1975-1985, najgorętszym okresie Zimnej Wojny. Scenarzyści kontynuują temat hipotetycznego konfliktu pomiędzy Układem Warszawskim a jednostkami NATO, z tym, że obecnym epicentrum wydarzeń będzie Skandynawia.
--- End quote ---

W trybie pojedynczego gracza czeka na nas cała masa kampanii związanych z fikcyjnym konfliktem, z kolei fanów nieszablonowej rozgrywki powinien zaspokoić tryb sieciowy pozwalający na wspólną zabawę aż dwudziestu graczom jednocześnie. Podobnie jak w poprzedniej części za hosting odpowiadają oficjalne serwery twórców a nasz profil w grze jest w pełni zintegrowany z serwisem społecznościowym EugenNet.

Produkcję nie bez powodu ochrzczono „AirLand Battle”, bowiem ujrzymy w niej bardziej rozbudowany system lotnictwa. Poza śmigłowcami znanymi z European Escalation, pojawiło się 150 modeli samolotów, w tym myśliwce, bombowce i nowocześniutkie cuda techniki. W sumie uświadczymy 750 przeróżnych modeli pojazdów militarnych, a to daje nam już spore pole do popisu. Jakby tego było mało, twórcy obiecują, że każdy żołnierz i pojazd zostanie jak najlepiej odwzorowany, zgodnie z ówczesnymi realiami.

Na deser nowy system broni, poprawione obrażenia od ognia i zamieszki w miastach. Mając te ostatnie na uwadze zaprojektowano nowy interfejs noszący nazwę Urban Combat Interface, który umożliwi nam toczenie bitew na zabudowanych obszarach.

[ Invalid YouTube link ]
Projektanci z Eugen Systems położyli również nacisk na poprawę silnika IRSZOOM implementując do zdjęć satelitarnych między innymi dane topograficzne i szczegółowe informacje o wyświetlanych na mapach jednostkach. Zmianom uległy także siły zbrojne. W drugiej części pojawią się cztery nowe państwa, które zasilą skład NATO i Układu Warszawkiego (w pierwszej części było ich łącznie osiem, teraz będzie dwanaście).

Źródło: PenguinGamers

Maciej2801:
o tej grze już dawno było pisane i o jej poprzedniczce więc temat do usunięcia

Navigation

[0] Message Index

Go to full version