Linia frontu > Serwery Red Orchestra

Rekrutacja adminów na serwer Ro.pl

<< < (2/4) > >>

Insanity:
1. Mogę zostać adminem
2. Co drugi tydzień pracuję na drugiej zmianie, więc online pojawiam się w okolicach 20-21.
3. Gram od 2006 roku, sporo klanowo w zagranicznych drużynach.
4. Nie oskarżano mnie nigdy o czity, a na publikach wiadomo jak to czasem jest... ;)

RoXaR77:
1. Chciałbym zostać administratorem.
2. Pracuję. Jestem dyspozycyjny od wieczoru aż do nocy.
3. Ponad 2500h wliczając DH i MN.
4. Kilka lat temu zostałem pokarany przez VAC za pierdołę nie mającą nic wspólnego z czitowaniem.

Odi^PrOfAnUm:
Weźcie ogarnijcie adminów bo się chlewnia robi, wchodzą błazny na serwer i burdel robią, broń wybijają i nie ma jak zareagować







Ta morda co do mnie strzelała, ma w nicku coś z ss, proponuję profilaktycznie zbanować.  Porobiłbym tam porządki co nieco 8)

Ryszka:
Trochę cierpliwości, kasting jeszcze trwa. Pod koniec tygodnia sprawa powinna się wyjaśnić. Temat jest upubliczniony więc liczę jeszcze na głos ludu. Panowie wyrażajcie swoje opinie, bo ten serwer jest przecież dla nas. Macie pełne prawo ustosunkować się do kandydatur, lub złożyć własne CV. Czekam na dyskusję.

5 ® î Ð A ¥:

--- Quote from: Odi^PrOfAnUm on 24 November 2013, 20:18:13 ---Z RaG nikt nie będzie wybierał. Możesz być spokojny.

--- End quote ---

Znowu kur** ogrzewacie stary kotlet ? Spokój na ten temat.


--- Quote from: Odi^PrOfAnUm on 25 November 2013, 19:55:19 ---Weźcie ogarnijcie adminów bo się chlewnia robi, wchodzą błazny na serwer i burdel robią, broń wybijają i nie ma jak zareagować
Ta morda co do mnie strzelała, ma w nicku coś z ss, proponuję profilaktycznie zbanować.  Porobiłbym tam porządki co nieco 8)

--- End quote ---

Ten cały Adolfik czy jak temu murmunowi według ID findera to [AK]Niedźwiadek16 ╬. Gówniarz i znajomy pana The Eragon (boss, władca itp)

http://steamcommunity.com/profiles/76561198095868336
Uważajcie na niego na polu bitwy podobno :