ro: silnik unreal
et: silnik q3
ro:nie masz celownika
et: masz celownik
ro:jak biegasz, stoisz itd to zmienia sie celnosc, przewaznie im bardziej sie ruszasz tym mniejsze szanse ze trafisz
et: jak quake 3, najechac celownikiem na wroga i trafisz bo walisz ostrymi seriami
ro:czolgi i artyleria
et:nie wiem
ro:klasy i bronie, ranny i krwawisz, czesciej umrzesz, squad leader ma dym i szybciej przejmuje punkty, inzynier ma pakunki do wysadzania, jescze sa 2 klasy ppanc
et:medyk wskrzesza bardzo rannych, rozdaje paczki, podobnie 'lojtnant', inzynier naprawia obiekty, podlada bomby , buduje obiekty,
ro:penetracja kul przez obiekty (szczegolnie w modach)
et:brak penetracji
oba stawiaja na gre zespolowa, jednak et jest bardziej jak quake3 - szybszy, w ro rownie duzo sie dzieje ale jest bardziej realistyczny