Każdy Użytkownik Forum może przyczynić się do wzbogacenia portalu umieszczając ważne i ciekawe wiadomości jako wpisy na naszej Stronie Głównej (oczywiście po uprzedniej weryfikacji przeprowadzonej przez Administrację).
Jak to zrobić? Już wyjaśniam:
Silnik na którym hula nasza strona to WordPress i jest systemem wciąż rozwijanym, tak więc wygląd może ulec zmianom, ale ewentualne zmiany będą powodowały większą funkcjonalność, tak więc poniższy instruktarz będzie na pewno aktualny a system wprowadzania zmian może nawet bardziej "instynktowny".
1. zaloguj się na FORUM:
2. wróć z powrotem na Stronę Główną
3. kliknij "new" a następnie "wpis"
4. Otwiera nam się strona edycji nowego wpisu, tutaj możemy pokombinować nad czytelnością i formą naszej wiadomości
Wpisu możecie dokonywać w "łatwym edytorze", bądź wybrać hardkorowy html.
Pamiętajcie, aby dodać wpis do jednej bądź kilku kategorii, tak aby po pierwsze dla czytelnika już od nagłówka było wiadome jaka tematyka wystąpi w treści newsa, a po drugie umożliwi to wyświetlenie wiadomości poprzez zapytanie w naszej wyszukiwarce. Istnieje także możliwość otagowania wpisu co owocuje również pomocą dla wewnętrznej wyszukiwarki, ale także dodaniem ewentualnych nowych tagów do "chmurki tagów" co znowu pomoże wujkowi Google przy jego wyszukiwaniach (a także pomoże pozycjonowaniu strony). Podczas edycji co jakis czas warto wykonać zapis szkicu, tak aby pod koniec nie "obudzić się z ręka w nocniku"
Gdy uznamy nasze dzieło za zakończone to zapisujemy do przeglądu i wysyłamy Administratorowi/Moderatorowi Prywatną Wiadomość że nasze cudo czeka na ocenę
Oczywiście przed publikacją możecie w każdym momencie dokonywać zmian (nawet zapisanego wpisu do przeglądu) poprzez wejście w "Kokpit" i "Wpisy" wybierając "Wszystkie wpisy"