Różności > Hyde Park
Squad
csMKJP:
joinsquad
Taktyczna strzelanina sieciowa, będąca duchową kontynuacją jednej z najpopularniejszych modyfikacji do gry Battlefield 2, znanej jako Project Reality. Rozgrywka kładzie szczególny nacisk na tryb kooperacji i współpracę w drużynie oraz realizm, będący wypadkową arcade’owych strzelanin w stylu Battlefielda z grami symulacyjnymi pokroju serii ArmA.
Squad jest taktyczną strzelaniną sieciową, kładącą szczególny nacisk na tryb kooperacji i współpracę w drużynie. Za powstanie gry odpowiadają twórcy jednej z najpopularniejszych modyfikacji do gry Battlefield 2, znanej jako Project Reality. Tytuł miał stanowić pierwotnie komercyjną kontynuację moda, lecz w wyniku rozłamu większa część ekipy postanowiła poświęcić się stworzeniu osobnej, ambitniejszej produkcji. Mimo to Squad pozostał wierny pierwotnym założeniom Project Reality, a ambicją twórców stało się stworzenie gry, stanowiącej kompromis pomiędzy arcade’owymi strzelaninami pokroju Battlefield a prawdziwymi symulatorami pola walki w stylu serii ArmA. Główną cechą gry stał się więc realizm, przejawiający się m.in. w ograniczeniu wyświetlanych na ekranie informacji, usprawnionej balistyce oraz realistycznemu zasięgowi i sile rażenia broni czy znacznym zwiększeniu pola widzenia. W grze urealniono system leczenia postaci i wprowadzono szereg elementów mających na celu spowolnienie akcji (np. wydłużenie czasu przeładowania broni). Rozgrywka toczy się na sporej wielkości mapach o powierzchni do 16 km kwadratowych. W zabawie może brać udział jednocześnie nawet do 100 graczy, podzielonych na dwie wzajemnie zwalczające się frakcje (np. oddziały Armii Stanów Zjednoczonych oraz terroryści).
LIVESTREAM! ► Squad: Pre Alpha (100 Player Server!)
Daje to wrażenie realistycznego pola walki, na którym kluczem do sukcesu okazuje się praca zespołowa, a każdy z graczy może zająć się realizacją innego typu zadań ofensywnych bądź defensywnych. Twórcy oddali do dyspozycji graczy spory arsenał broni, a także możliwość korzystania z rozmaitych pojazdów, takich jak czołgi, transportery opancerzone, samoloty i helikoptery. Dodatkowo dowódcy poszczególnych ekip mają dosyć spore możliwości kształtowania pola bitwy, np. poprzez wznoszenie różnego rodzaju fortyfikacji. Od strony technicznej Squad wykorzystuje zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 4, zapewniający wysokiej
jakości wrażenia wizualne. Na uwagę zasługują odtworzone w najdrobniejszych szczegółach modele broni oraz elementy umundurowania i wyposażenia walczących żołnierzy.
www.gry-online.pl
BartBear_[PL]:
Czas zająć się ta grą, chociaż po prawie 2 latach dalej jest w wersji "Alfa" to tym razem w już(?) o numerze 9.0
BartBear_[PL]:
BartBear_[PL]:
BartBear_[PL]:
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version