Jemu chodzi o to zeby scena sie bardziej rozlosla poprzez zachecanie ludzi do tworzenia klanow.
Ma to swoje plusy poniewaz nie wprowadzeni szybko naucza sie grac, a ci co juz graja podniosa swoj poziom z powodu rozegranych meczy, taktyk itd.
Zapomina on o jednym ze ta gra to nie CS gdzie, przynajmy sobie szczerze, skilla nie trzeba miec aby zaczac w to grac, a druga sprawa nie trzeba zbytnio myslec
Nie oznacza to ze CS jest do bani, czy jest debilna gra (no dobra niektorzy uwazaja ze to najlepsza gra, z tym sie nie zgodze). Ale RO jest zupelnie inne, podobnie jak kazda gra FPP ma swoj specyficzny klimat.
Oczywiscie o ile np przesiadajac sie z Q3 na ET COD, MOH mozna sie dosc szybko przywyczaic, to z RO chyba tak nie jest - trzeba sie do niej najpierw przywyczaic, poznac zasady jak sie ruszac, strzealc aby potem aktywnie poprawiac swoje umiejetnosci.
Mnie martwi jedno, na aktualna chwile jak patrze na serwery to z jakichs 8 jest zapełnionych 1, albo dwa. Mogloby byc lepiej, ale to jest spowodwane tym ze ludzie nie znaja gry, albo im nie odpowiada.
Ja sie wywodze ze srodowiska gdzie gralo sie w Q1, Q2, Q3, CS 1.6 i 1.6, DOD ( z mniejsyzm stopniu), UT, Ghost Recon czy Rainbow Six. Jednakze, pierwsze dwa i ostatnie dwa tytuly sa zupelnie do siebie niepodobne.
Wiele zalezy od tego kogo zaintersujesz gra, najwieksze szanse sa przy namawianiu ludzi z ktorymi masz bliski kontakt, bo czesto macie podobne zainteresowania i idace za tym wymagania co do gier.
Aktualnie powiedzialbym ze RO est gatunkiem niszowym, zainteresowana jest grupa ludzi,a reszta po rpostu nie wie ze cos takiego istnieje.
Fakt, prosta zasada marketnigu, walkowac reklame na calym froncie tak aby kazdy to usyszal choc raz i z ciekawsci sprawdzic co to jest. W efekcie z czasme pojawia sie gracze, szczegolnie ze ta gra jest taka tania.