Author Topic: Popularnosc RO-rozwoj sceny  (Read 29001 times)

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« on: 29 October 2006, 13:56:17 »
Niektorzy mnie moze znaja z servow, tak jestem lama :p ale nie o to tu chodzi,  jak sami widzicie scena jest bardzo malutka w porownaniu chociazby z CoD. Kiedys kiedys jak ET bylo gra bardzo na topie, istniał taki fajny servis, od jakiegos roku nie widzialem w innej grze nic tak ciekawego jak owy servis. Byly na nim umieszczone jakies demka meczy, opis map broni itp niby standardzik ale ogloszeni na srodku strony typu:
- szuzkam klany cos tam cos ta blelelel
-Klan Xy szuka graczy wymagania itp


i dopiero na samym koncu jakies art...:)
Oraz zajebiste artykuly np ze spozywanie napojow podczas grania poprawia szybkosc reakcji itp :P
heh albo np o cl'owani tak sie najaralem ze po miesiacu grania zalozylem klan, i to byl warzywo klan ale po pol roku bylismy rozpoznawalni a skil med -/+, i wydaje mi sie ze tego tu brakuje kazdy chce byc pro a potem myslec o klanie, jak dla mnie to bledne podejscie bowiem celem klanu nie jest tylko wygrywanie, wg mnie klan powinien rozwijac i doskonalic. Tak, wiecej sie nauczylem grajac w klanie niz ffa coz moze ja mam tylko takie podejscie... mam nadzieje ze niedlugo  scena bedzie pikna i wspaniala min 30 klanow low+
A i tak mowicie ze stawiacie na jakosc a nie ilosc, moje zdanie  na ten temat jest inne, warzywniackie klany tez sa potrzebne nie kazdy ma skila mozliwosci grania codziennie itp dlatego warzywniaki tez sa potrzebne  

Jedni spojrza na tego posta : wogule o co mu biega
Drudzy : wlasnie moze pora zaczac cos robic zeby RO stalo sie bardziej popularne itp

Eric

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #1 on: 29 October 2006, 14:18:24 »
Quote
newbie :




Jedni spojrza na tego posta : wogule o co mu biega
Drudzy : wlasnie moze pora zaczac cos robic zeby RO stalo sie bardziej popularne itp


O co ci biega? :D Nic nie rozumiem z twojego posta :]
Po drugie, np: co można zrobić żeby RO było bardziej popularne?
...
I co to jest kurde warzywniacki klan :P :O_o

Zdzira

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #2 on: 29 October 2006, 14:26:36 »
Moim skromnym zdaniem scena wiele sie juz nie zmieni....

ciocia|Ola

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #3 on: 29 October 2006, 14:33:14 »
Ja go chyba rozumiem – ma swoje podejście, hm... i troszeczkę  naleciałości z przeszłości :)
Newbie – masz jakiś ciekawy materiał odnośnie RO zgłoś się do administratorów :) przyczynisz się do tego, co sam napisałeś ==> ...żeby RO stało się bardziej popularne...

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #4 on: 29 October 2006, 15:24:57 »
a nie dostane bana ?:P jak powiem ze troszke inaczej widze strone :P bo obecny design jest bardzo standardowy niemal kazdy servis czy to cs czy DoD to ten sam schemat:( moze takie trendy teraz albo sie starzeje i sentymentalizm ^^
Przydaly by sie mneijsze mapy do rozgrywek np 5v5 bo po 8 to ciezko sie zebrac na lan:(

Goral

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #5 on: 29 October 2006, 15:29:02 »
newbie, to jest RO, albo się do tego przyzwyczaj albo nie męcz siebie i gry.

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #6 on: 29 October 2006, 15:35:34 »
gra mi sprawia duzo radochy:P i coz kalecze rzemioslo jak narazie ale kiedys moze uda mi sie kogos zabic xD

YankeSmgn

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #7 on: 29 October 2006, 16:08:36 »
Moim zdaniem RO sie dopiero rozkreci za jakis czas. Jest to swiezak w porownaniu do cs, moh, cod, AA i wiele wiele innch gier.

asn

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #8 on: 29 October 2006, 17:00:12 »
????? nie czaje??????

Zdzira

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #9 on: 29 October 2006, 17:09:21 »
Quote
YankeSmgn :
Moim zdaniem RO sie dopiero rozkreci za jakis czas. Jest to swiezak w porownaniu do cs, moh, cod, AA i wiele wiele innch gier.


z tą różnicą, że RO z każdym dniem w cale nie zyskuje sobie coraz to większej popularności.... mnie się nawet wydaje, że moment kulminacyjny już był. Może inaczej by to wyglądało gdyby za RO było odpowiedzialne EA które ma b.dużo kaski i zrobiło by Red Orchestrze reklame na jaką zasługuje ;)

Stan polskich klanów na scenie międzynaradowej nie jest zły a jest nas patrząc na inne gry śmiesznie mało....

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #10 on: 29 October 2006, 17:15:06 »
Jemu chodzi o to zeby scena sie bardziej rozlosla poprzez zachecanie ludzi do tworzenia klanow.
Ma to swoje plusy poniewaz nie wprowadzeni szybko naucza sie grac, a ci co juz graja podniosa swoj poziom z powodu rozegranych meczy, taktyk itd.

Zapomina on o jednym ze ta gra to nie CS gdzie, przynajmy sobie szczerze, skilla nie trzeba miec aby zaczac w to grac, a druga sprawa nie trzeba zbytnio myslec :D


Nie oznacza to ze CS jest do bani, czy jest debilna gra (no dobra niektorzy uwazaja ze to najlepsza gra, z tym sie nie zgodze). Ale RO jest zupelnie inne, podobnie jak kazda gra FPP ma swoj specyficzny klimat.
Oczywiscie o ile np przesiadajac sie z Q3 na ET COD, MOH mozna sie dosc szybko przywyczaic, to z RO chyba tak nie jest - trzeba sie do niej najpierw przywyczaic, poznac zasady jak sie ruszac, strzealc aby potem aktywnie poprawiac swoje umiejetnosci.

Mnie martwi jedno, na aktualna chwile jak patrze na serwery to z jakichs 8 jest zapełnionych 1, albo dwa. Mogloby byc lepiej, ale to jest spowodwane tym ze ludzie nie znaja gry, albo im nie odpowiada.

Ja sie wywodze ze srodowiska gdzie gralo sie w Q1, Q2, Q3, CS 1.6 i 1.6, DOD ( z mniejsyzm stopniu), UT, Ghost Recon czy Rainbow Six. Jednakze, pierwsze dwa i ostatnie dwa tytuly sa zupelnie do siebie niepodobne.

Wiele zalezy od tego kogo zaintersujesz gra, najwieksze szanse sa przy namawianiu ludzi z ktorymi masz bliski kontakt, bo czesto macie podobne zainteresowania i idace za tym wymagania co do gier.

Aktualnie powiedzialbym ze RO est gatunkiem niszowym, zainteresowana jest grupa ludzi,a  reszta po rpostu nie wie ze cos takiego istnieje.
Fakt, prosta zasada marketnigu, walkowac reklame na calym froncie tak aby kazdy to usyszal choc raz i z ciekawsci sprawdzic co to jest. W efekcie z czasme pojawia sie gracze, szczegolnie ze ta gra jest taka tania.

maniu

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #11 on: 29 October 2006, 17:51:58 »
hee jak by nie free trail i news o nim na jakims servisie nigdy bym nie wiedział,że jest taka gra jak red orchestra :D straszne ale prawdziwe :blush

AC| AdRain

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #12 on: 29 October 2006, 18:23:17 »
dstru... można.. naprzykład poprosić o jakieś mini banerki na serwisach z innymi grami? to by chyba nie było głupie a mogło by pomóc ;D

maniu

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #13 on: 29 October 2006, 19:07:29 »
ja sobie skopiowałem logo strony i umieściłem na innym forum www.dvhk.pl  pasuje do layoutu jak ulał może kogos to zainteresuje :D  i odwiedzi tego saita i zakupi ro :))

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #14 on: 29 October 2006, 20:24:49 »
W grupie moich kumpli wyglada to tak, powiedzialem kumplom ze mam fajna gierka praktycznie za free, przyszli do mnie pograli chwile i powiedzieli zebym zamowil, wiec 3 RO powinny niedlugo do nich dotrzec, zreszta ja glownie poznaje na tej zasadzie gry, ktos powie oblookam i kupuje bo nie wierze w reklamy ...:P moze ktos kto zna sie na tej Ro dosc dobrze chcialby zostac jakims redaktorem w esports.pl bo tam to chyba nie wiedza ze istnieje RO ;/