Author Topic: Ladder infantry custom maps  (Read 24644 times)

Yab_PL

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #15 on: 22 November 2006, 10:06:59 »
z granatami to jednak jak juz to mutator, bo jak bron wyleci z lapy to przez przypadek z nerwow mozna granat wyrzucic

Guz

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #16 on: 22 November 2006, 11:42:01 »
Yab uwierz mi ze nie :) Co do broni uwazam zeby sie zastanowic nad rezygnacja z PM'ow i ograniczyc sie do semi oraz karabinow powtarzalnych.

Zdzira

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #17 on: 22 November 2006, 12:20:15 »
Quote
Guz :
Yab uwierz mi ze nie :) Co do broni uwazam zeby sie zastanowic nad rezygnacja z PM'ow i ograniczyc sie do semi oraz karabinow powtarzalnych.


Nie chce nikogo ograniczać wydaje mi się, że co do tego klany przed meczem powinny się dogadać. Imho walka na same rifle wydaje mi się dostarczać więcej zabawy i adrenalinki :)

AC| AdRain

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #18 on: 22 November 2006, 13:46:55 »
tylko rifle... semi odpadają... zdziru masz racje :D ony rifle.. to jest stres.. osoby ktore nie "chcą" grać riflami nie będą grały.. ale napewno znajdziemy wielu zwolenników mosina czy kar'a

poza tym.. przecież to nie musi być 8vs8 zawsze przeciez mozna zagrac na mniejsza ilość graczy jak dany klan nie ma tu rifelmanó i tyle :D

Guz

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #19 on: 22 November 2006, 14:02:36 »
Nie powinno byc dogadywania sie, powinny byc jasno sprecyzowane przepisy, po za tym to ma byc inf cup a nie cos na wzor "bolt night" stad moja idea by dac 1 semi/moze pm 4 osobowy na team. Dzieki temu dynamizm byl ciut wiekszy a nie bylo gy to glupie latanie z pepesza i non-stop wcisnietym LMB

Zdzira

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #20 on: 22 November 2006, 14:09:26 »
Quote
Guz :
Nie powinno byc dogadywania sie, powinny byc jasno sprecyzowane przepisy, po za tym to ma byc inf cup a nie cos na wzor "bolt night" stad moja idea by dac 1 semi/moze pm 4 osobowy na team. Dzieki temu dynamizm byl ciut wiekszy a nie bylo gy to glupie latanie z pepesza i non-stop wcisnietym LMB


True. Tak więc Rifle + 1/2 semi na team.

viatrova

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #21 on: 22 November 2006, 14:18:15 »
Żeby rozwiac kilka wątpliwości:
- gramy od 3 do 5 osób
- grając swoją mape ustalasz swoje reguły (obowiązujące 2 rundy) dotyczące klas dla obu zespołów (oczywiście klasy będa wyważone i opisane w regułach - bez możliwości narzucania przeciwnikowi walki rifflą vs ppsz)

Stąd też przyjdzie Ci sie zmierzyc w walkach riffle vs riffle, karabiny vs karabiny, czy też zespołach mieszanych... W ten sposób pół meczu zagrasz tym co lubisz drugą tym co lubi przeciwnik i jest to najrozsądniejsze rozwiązanie mające szanse zjednac sobie wszystkich graczy (no oprócz może czołgistów...) Zresztą po kilku spotkaniach umiejętności powinny się podnieśc każdemu i na riflach i na pepsz...
 
I takiego kształtu ladderka należy się spodziewac, (przynajmniej taka jest idea) co nie oznacza, że przy dużym (oby)  zainteresowaniu ladderek nie zostanie powiekszony o inne tryby, itd. (co jednak na razie nie ma żadnego sensu bo wyjdzie że w każdym będzie po 3 zespoły i wszystko zdechnie zanim powstało)

Wawer

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #22 on: 22 November 2006, 14:21:50 »
Quote
Yab_PL :
 Jakby co ja sie pisze jako friplajowiec jesli ktos potrzebuje ekpiy :)

Myślę, że uda się coś poskładać z niedoszłego klanu 4Fun:D W każdym razie ja i TWin jesteśmy chętni.

Co do zasad, mnie najbardziej odpowiada granie samymi rifflami.

viatrova

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #23 on: 22 November 2006, 14:29:23 »
I będziesz miał okazje zagrac samymi rifflami - na swojej mapie. Jeśli przeciwnik będzie zwolennikiem czegos innego jego mape będziesz starał sie ogarnąc i przetrwac na innej broni (on tez poświecil sie w ten sam sposob grajac twoja mape rifflem - wiec wychodzi po równo)

Spójrzcie - preferujesz tylko riffle i semi auto? Więc decydujesz że, gracie w proporcjach (2 riffle + 2 semi vs 2 riffle + semi), przeciwnik preferuje coś "mocniejszego"? Wybiera więc na swoich rundach pojedynek na: (3 mp/ppsz + 1 semi vs 3 mp/ppsz + 1 semi). Dostępne "mieszanki" zostaną przemyślane i opisane w regulaminie - ale tak jak mówie wyłączanie z gry jakiejś z broni może odbic sie na zainteresowaniu stąd musi byc tu zachowany pewien kompromis.

Wawer

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #24 on: 22 November 2006, 14:58:50 »
Gdy pisałem swojego posta, Twojego jeszcze nie było, więc nie mogłem sie do niego odnieść. Pomysł mi się podoba:yes

Chętnie zagram:D

asn

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #25 on: 22 November 2006, 16:22:39 »
Quote
AC| AdRain :
assasin... o czym Ty gadasz? z jakim sensem?


Czyli wg Ciebie ladder będzie na 3 czy 4 wspomnianych wyżej mapach....

Sens powinien być taki ze nie wychodzisz zza rogu i dostajesz. Mapy powinny być stosunkowo małe ale urozmaicone i wchodzą w grę tylko mapy symetryczne.

Zdzira

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #26 on: 22 November 2006, 18:53:09 »
Grey Ghost of War nie jest mapą symetryczną a po przerobieniu jej (wywaleniu punktów do przejmowania i wbicia "spawn area") będzie wręcz idalna. Hell - B jest jak najbardziej mapką symetryczną i nawet na spawnie dostajesz tam w ryj. :]

Alex

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #27 on: 23 November 2006, 13:01:09 »
Co do granatów to wystarczy wprowadzić "karę" w postaci odjęcia od końcowego wyniku tego który ich użył 10 czy 20 fragów.

Jeżeli chodzi o broń to po co zakazywać czy nakazywać używania ulubionej giwery? Większość map o których była mowa i tak ma powyłączaną częściowo broń. Wprowadzając jakiekolwiek ograniczenia co do wyboru broni na danej mapie (czyli inne niż założył to twórca mapy) zaczynamy preferować graczy grających bronią "pozostawioną" do wyboru. Z wcześniejszych postów wynika, że wprowadzając ograniczenia byłby to turniej w którym grało by się głównie riflem.

(Jeżeli grasz np. mapę Faktory i wybrałeś rifla a przeciwnik automat to nie miej do nikogo pretensji, że w ciasnych "kanałach" nie możesz zdobyć fraga. Przecież miałeś wybór.)

Swoistym ograniczeniem będzie wybór mapy przez zespoły. Te preferujące automaty wybiorą coś w rodzaju mapy faktory, a te wolące rifle coś w rodzaju mapy ghost (chyba będą grane 2 mapy wybrane po jednej przez każdy zespół).

Co do posiłków to zespół któremu szybciej się one wyczerpią przegra, więc nie ma powodu specjalnie kombinować.

Uważam też, że nie ma co narzucać zespołom rodzaju i ilości broni w stylu zaproponowanym przez Viatrove. Jeżeli ktoś lubi grać MP (a jest on dostępny na danej mapie) to niech nim gra. Oprócz tego, że każdy grając preferowaną przez siebie bronią będzie to robił napewno lepiej i z większą przyjemnością. A najważniejsza jest chyba dobra zabawa. Oprócz tego niejako "przy okazji" podniesie się poziom gry.

Yab_PL

  • Guest
Ladder infantry custom maps
« Reply #28 on: 25 November 2006, 00:34:56 »
tak btw. od tematu - moze by pomyslec tez nad jakimis duelkami snajperskimi :>