Powinien byc vote na klasy, czasem przegrywa sie na publiku dlatego, ze wrog ma dobrego snajpera / dowodce, a nasz sie nie zna lub ma wlasna wizje walki, ktora nijak sie nie pokrywa z potrzeba zespolowego grania. I gdy ktos ostentacyjnie nawala, powinien zostac zepchniety z roli (bo kickowanie byloby chamskie i w dodatku ludzie niechetnie kogos kickuja).
W AAO tez gralem (od 1.6 do jakiejs 2.1) ale AAO przybralo kierunek CSa, zrecznosciowki tylko upozorowanymi na symulacje. Moze teraz sie to zmienilo, nie wiem, ale nie sadze.
W RO skill ma znaczenie, ale znacznie mniejsze. Podstawa to zorganizowane granie (wczoraj CoH robilo co chcialo z niezorganizowana grupa graczy) oraz rozsadek. To jest to, co spodobalo mi sie najbardziej. Mam pewna wiedze o realiach pola walki i mimo braku skilla moge czasami calkiem niezle nabroic i dlugo pozyc, stosujac ta zdroworozsadkowa wiedze. W innych grach jakos tego nie zauwazylem - jest wiekszy rozdzwiek miedzy graczami zaczynajacymi przygode, a tymi znajacymi mapy i triki. Takie przynajmniej odnioslem wrazenie.