Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Ogólne wrażenia z gry

<< < (46/93) > >>

daj5zl:

--- Quote ---Wakia :
buaa grałem w to duzo ale wcześniej i się komp osypał tera zsię nie sypie (aż tak) więc u ważam to za świetną gre... a pozatym jak i jest sens pomykania na serwerach mniejszych niż na 40? ja go nie widzę, to wygląda nijak wtedy. realizm jest a dynamizmu kupa, coś jak pacman tylko nie widzisz z góry tylko z oczy pacmana... "szukasz wrogów" a tu nagle ci wyskakuje -_-" moje zdanie jest takie ze serwery na 50 os są najlepsze..a wyważona jest (tak mi się wydaje ale każdy ma prawo myśleć co chce.)

--- End quote ---


Na serwerach z 40 slotami sa podwojone klasy przez co sklady sa nie realistyczne, przyklad- na Basovce jest wtedy 10 smg a przeciez 40 osob to jest tylko o 4 osob wiecej w teamie niz jak jest 32. Wiec malo kto bedzie riflemanem, to sie juz wtedy taki COD robi gdzie kazdy lata z smg. Lepiej za to jest juz na serwerach z 50 slotami, z tym ze FPS jest tak niski (nawet na takiej mapce jak Kaukasus gdzie zawsze FPS byl wysoki) ze z smg da sie przez to trafic ze 100m biegnac (nie podnosi sie lufa) za to z rifla jest kompletnie ciezko cokolwiek trafic.

plonek:

--- Quote from: rifla jest kompletnie ciezko cokolwiek trafic ---
--- End quote ---

to może włącz monitor(powinno pomóc):D

Razor:

--- Quote ---Wakia :
moje zdanie jest takie ze serwery na 50 os są najlepsze..

--- End quote ---


Ja nie lubie tych serwerów z dużą ilością slotów. Powód: totalny burdel na takim serwie.

daj5zl:

--- Quote ---plonek :

--- Quote from: rifla jest kompletnie ciezko cokolwiek trafic ---
--- End quote ---

to może włącz monitor(powinno pomóc):D

--- End quote ---


Chcialbym zobaczyc jak cos trafiasz z rifla z bardzo niskim FPS... oczywiscie mowie tu o poruszajacych sie celach

plonek:
tak się składa, że akurat nie mam komputera rakiety i na kaukazie nauczyłem się strzelać w każdy ruszający się pixel i nie mam z tym problemów :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version