Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Ogólne wrażenia z gry

<< < (64/93) > >>

Odi^PrOfAnUm:

--- Quote ---Trójgraniec :
Profaum - nie napisałes o psach! Jak mogłeś nie napisać o psach?! A co o wymiany lufy to tez chyba lipa - przynajmniej na zdrowy rozum. Jesli w trakcie strzelania się nagrzewa to w zwiazku z tym sie rozszerza - celnosc diabli biorą ale nadal mg powinno strzelac. A tu dupa.

--- End quote ---
niestety, graniec nie czytasz ze zrozumieniem. Pisałem o cod2, choc słusznie, rozgrywka jest bardzo podobna we wszystkich częściach serii z małymi urozmaiceniami jak pieski zza mapy, arta na zagwizdanie, helikopter za 7 zabic itd;)
Ro też ma swoje bugi, nawet ma ich bardzo dużo, ale to jest taka gierka do której z przyjemnością sie wraca - mimo, że jest debilnym fps'em to jednak ma to "cos" :P
rzekłem

BartBear_[PL]:

--- Quote ---Trójgraniec :
... A co o wymiany lufy to tez chyba lipa - przynajmniej na zdrowy rozum. Jesli w trakcie strzelania się nagrzewa to w zwiazku z tym sie rozszerza - celnosc diabli biorą ale nadal mg powinno strzelac. A tu dupa.

--- End quote ---

Nie wgłębiając się w prawa balistyki i innych pokrewnych związanych z tą dziedziną gałęzi fizyki mogę tylko sprostować, że tak się jednak dzieje, może nie po tej ilości amunicji którą dysponujemy w grze ale po dużo większej ilości.
Lufa oczywiście traci swoją wartość bojową po przekroczeniu pewnej temperatury na stałe gdyż się odkształca powodując całkowity brak celności już na średnich dystansach o dalekich nie wspominając, a doprowadzenie lufy do temp. krytycznej spowoduje jej pęknięcie co doprowadzi do efektu który zostawiam waszej wyobraźni przy następnym wystrzelonym pocisku :D
Co do spadającej szybkostrzelności z końcowym zacięciem: ma to miejsce w systemach bazujących na powrocie gazów prochowych - to że lufa się odkształca powoduje nieszczelności i dodatkowe uchodzenie gazów prochowych przez lufę które miały lecieć gdzie indziej, dodatkowo nie odkształca się tylko lufa a także połączone z nią inne elementy czyli rura gazów powrotnych właśnie co wszystko razem powoduje znaczne pogorszenie się mechaniki repetowania pocisków. Pamiętaj że jeżeli układ nie odprowadza ciepła przez dłuższy czas a w trakcie strzelania temperatura w komorze nabojowej i lufie dochodzi do 1000 stopni C to po prostu jakbyś wrzucił broń do pieca hutniczego... no prawie jak do takiego pieca :wink
elementy konstrukcyjne ulegają zatarciu a nawet stopieniu co daje właśnie taki rezultat jak ukazany w grze, tyle że realnie po o wiele dłuższym czasie. Jak coś pomieszałem niech mnie jakiś zawodowiec poprawi ale z grubsza dla laików to chyba dałem radę wytłumaczyć :)

totek:
Witam :)

Trochę czasu minęło od mojego ostatniego postu :)

Poszukałem na temat tego moda informacji w sieci www.google.pl i www.google.com i znalazłem że coś takiego jest ale trzeba mieć zcrakowaną

wersje RO nie wiem jak to zrobić więc nawet za to się nie zabieram

Teraz gram w company of heroes ale po angielko bo nie mogłem znaleźć polskiej wersji - gierka daje radę ale trochę jest za trudna

Pozdrawiam :)

Yab_PL:
ok, moze nie nadazam, ale po kiego ch... crackowac RO dla moda? Poza tym jesli faktycznie byloby cos takiego to zapewne o tym wiedzialoby wiecej osob tutaj na forum. No i dlaczego nam piszesz o Company of Heroes? Jaki to ma zwiazek z RO oprocz czasowego (bo nawet to teatrami dzialan nie pasuje do siebie)? No i na koniec czemu nam piszesz o piratach?

Dziki_Koziol:
Krakować orginalną grę? Niezły pomysł hehe

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version