Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Ogólne wrażenia z gry

<< < (13/93) > >>

AC| AdRain:
razer dzisiaj sie widzieliśmy na serwerze :D ale 400 niemców!!!! to.. huh no nie myślałem ze można asz tlyu zabić! ;) to prawie 0.5k...
huh zkąd masz te wiadomości?? :D

dzisiaj graliśmy na serwerze F-B ;) wraz z mojimi 3ma towarzyszami :D

AC| Tomi
AC| Maitz
AC| Mati

i co? wrażenia nieziemskie gadaliśmy na tsie klanowym, ale zgranie to rzecz pierwszorzędna :D co chwile informacje jak idziemy, gdzie się zbieramy :D Akcje typu ja z DP wchodze ogień osłaniający reszta wchodzi dobija niedobitków ;D i cacy assembyl hall nasz!  ale granie w klanie i jeszcze jak przyjdzie pare osób... to jest coś pięknego po prostu ;D

Macias1973:

--- Quote ---AC| AdRain :
 wrażenia nieziemskie gadaliśmy na tsie klanowym, ale zgranie to rzecz pierwszorzędna :D co chwile informacje jak idziemy, gdzie się zbieramy :D Akcje typu ja z DP wchodze ogień osłaniający reszta wchodzi dobija niedobitków ;D i cacy assembyl hall nasz!  ale granie w klanie i jeszcze jak przyjdzie pare osób... to jest coś pięknego po prostu ;D

--- End quote ---

Wierze, jednak musze zainwestowac w mikrofon. Ostatnio fajny przypadek slyszalem, komunikowalo sie dwóch graczy i jeden wybiegał na wabia a drugie czyscił przeciwników.

Hammer:
:)Na wstępie (jako nowy forumowicz) pragnę się ze wszystkimi przywitać :)

RO zakupiłem w dniu premiery (tej Polskiej) i zdążyłem przyjrzeć się plusom i minusom tej gry.
Za plusy mogę uznać: duży realizm połączony z dobrą grywalnością, szczególnie dobrze pomyślane bitwy pancerne (prowadzenie pojazdów, możliwość zmiany widoków:wizjery-właz, balistyka) podnoszą mój poziom adrenaliny :), ładną grafikę oraz nacisk twórców gry położony na współpracę w zespole a nie "fragowanie".
Minusy gry to: uczucie kierowania "G. Rasiakiem" a nie bądź co bądź żołnierzem, chodzi mi mianowicie o taki fakt: będąc żołnierzem - strielokiem - po każdym strzale dokonuje się przeładowania w tym czasie nie można zrobić NIC innego, tak więc jeśli ktoś atakuje cię bagnetem nie masz szans na reakcję. Podobnie jest podczas poruszania się biegiem, nie wiem dlaczego ta funkcja nie może być ustawiona domyślnie (oczywiście zmęczenie powinno pozostać). Przyśpieszenie naszego żołnierza w trakcie wciśnięcia szybkiego biegania też pozostawia wiele do życzenia (nie można ruszyć z przysłowiowego "kopyta") co utrudnia zajmowanie terenu ostrzeliwanego przez riflarzy i snajperów (robi się z tego wojna pozycyjna).
Uwagi dotyczące czołgów: mimo świetnego trybu pancernego mam do niego kilka krytycznych uwag. Przede wszystkim wszechobecne ... rykoszety. Jakoś nie przekonuje mnie rykoszet pocisku wystrzelonego z 88mm armaty Tygrysa w boczny pancerz T-34/85 z odległości ... 400m, szczególnie że we wspomnieniach czołgistów niemieckich a także z różnych innych źródeł dowiadujemy się, że zasięg skuteczny takich dział dochodził do ponad 2km (zanotowano nawet rekordowe zniszczenie T-34 przez Panterę na dystansie 3km!!). Możliwe, że w tym przpadku realizm w bitwach pancernych ustąpił grywalności. Ogólne wrażenia są takie, że to niemieckie czołgi mają więcej rykoszetów od radzieckich co jest przynajmniej dziwne. Dlaczego? otórz porównując wozy produkcji obu nacji nie można porównywać jedynie parametru penetracji pancerza!! Różnice były znacznie bardziej subtelne ze względu na jakość stali pancerza (skład, obróba cieplno-chemiczna) oraz rodzaj i jakość stosowanej amunicji.

Mimo wszystko gra jak najbardziej zasługuje na to, żeby stać się hitem wśród wielbicieli realistycznej rozwywki FPP z okresu II WŚ.

Macias1973:
Witaj,  miło przeczytać Twoja opinie i wrażenia jakie odbierasz. Zapewne czytałeś lub przeczytasz, bo  na forum tematy które poruszyłeś są na bieżąco analizowane i dyskusja trwa.

Hammer:
Hehe, taaa, w sumie za bardzo się zagalopowałem, ale umieściłem już odpowiednie posty w odpowiednich miejscach. Ze swej strony dodam jeszcze, że jeśli chodzi o wrażenia to są one ogólnie pozytywne i mam nadzieję, że na stałe przesiądę się na RO z CoDa 1 w którego gram nieprzerwanie już od 3 lat :) (nie ta dynamika gry, trzeba się przestawić)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version