Author Topic: W jaki sposób założyć klan?  (Read 4700 times)

Hadess

  • Guest
W jaki sposób założyć klan?
« on: 14 May 2007, 17:58:44 »
Jak się zakłada klany, trzeba gdzieś jakieś formularze składać czy coś, jestem w tym temacie zielony więc proszę o pomoc.
pozdrawiam i liczę na profesjonalna odpowiedź


PS:nie wiedziałem dokładnie w którym dziale założyć watek więc w razie czego proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu.

wujek|T3N54MC024W523

  • Guest
W jaki sposób założyć klan?
« Reply #1 on: 14 May 2007, 18:36:48 »
świetnie trafileś zarówno z wątkiem jak i z klaunem

jeśli jesteś zielony w temacie to udaj się do cyrku, tam są klauny

use the force, Nuke

nie dziękuj :D

ps. ogólnie to wszystko musisz uzgodnić w urzędzie miejskim, najlepiej osobiście z prezydentem, sołtysem, wójtem albo wujkiem obal jaką flachę, przeto zaprawdę do odważnych świat należy :yes

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
W jaki sposób założyć klan?
« Reply #2 on: 14 May 2007, 18:40:54 »
Hmm tak, wujek ci mowi ze kompletnie nie masz pojecia co to klan, ale moze cie wiecej oswiece

Klan jest zrzeszeniem graczy którzy lubia ze sobą grac w danym składzie. Często zakładane aby osiągnąć coś w rozgrywkach ligowych jak ESL,  ClanBase, czy Roladder.net. Zobacz tez tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/Klan_%28gry_komputerowe%29


troche o klanie - http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=164 na dole, moja wypowiedz.

Ogolnie to musicie miec:
1. szefa zespolu, czyli clan leadera oraz jego zastepce
2. nazwe klanu, oraz bazujacy na nim tag klanowy, np Assassin Clan ma tag AC|, mozna tez walnac sobie jakies logo, czeso ludzie maja w sygnaturach loga klanu
3. orga clanu, czyli organizator calej reszty co nie jest gra, stosowany podczas wiekszych klanow gdzie sa planowane wyjazdy na rozgrywki, wtedy np planuje plan podrozy, oplay itd
bardzo czesto jest tez nim clan leader