Author Topic: Kilka problemów z RO!?  (Read 26362 times)

A1ien

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« on: 04 August 2006, 02:05:31 »
Witam, na początek witam wszystkich, może niektórzy kojarzą mnie z DoD'a. O RO słyszałem wiele dobrych słów i czekałem do 11 sierpnia żeby go kupić. Skorzystalem jednak z triala i zassałem gre w środę. Gra wydaje mi się wyjebana w kosmos ale muszę trochę pograć żeby ją ogarnąć. Mam jednak problem, a nawet kilka. Po pierwsze w menu wiesza mi się myszka (zawiechy na kilka sec.) da się to przeżyć ale to wqrwia. Po drugie Preparing to deployment trwa u mnie ponad 3 min!? A po trzecie to liczba FPS, po prostu jeden wielki LAG, liczba FPS nie przekracza 10!!. Mam kompa Pentium 4 1.7GHz, 512MB RAM, grafike Abit Siluro GF4Ti 4200 128mb/128bit, Winda 2003 R2 Eng. Wiem że nie jest to cfg. wysokich lotów ale new komp będzie za kilka dni. Jak gram na FB to zanim załaduje mi się mapa to do końca pozostaje tylko 10-11min, można się wqrwić. Gram na najniższych detalach dlatego liczba FPS powinna być dużo wyższa. Jeżeli jest na forum jakiś posiadacz GF4ti 4200 to niech napisze ile wyciąga na niej FPS. A co do deploymenta ta nawet nie mam pomysłów co z tym zrobić ;p
Pozdr

siena

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #1 on: 04 August 2006, 11:54:11 »
znajdz redorchestra.ini w
steam/steamapps/common/red orchestra/system

otworz plik i w zmien wielkosc chace w zaleznosci od ilosc pamieci w twoim komputerze
znajdz wpisy z CacheSizeMegs pod [Engine.GameEngine].
Ustaw:
- jesli masz 256 MB RAM lub mniej
CacheSizeMegs=32

- jesli masz 512 MB RAM
CacheSizeMegs=64

- jesli masz 768 MB RAM
CacheSizeMegs=128

- jesli masz 1 GB lunb wiecej
CacheSizeMegs=256

i drugi fix, wylacz precaching:

tez w pliku redorchestra.ini

pod [ALAudio.ALAudioSubsystem]
zmien UsePrecache=True na UsePrecache=False

pod [Engine.LevelInfo]
zmien bNeverPrecache=false na bNeverPrecache=true

pod [Engine.NullRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

pod [D3DDrv.D3DRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

pod [D3D9Drv.D3D9RenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

pod [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

pod [PixoDrv.PixoRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

Aslan_pl

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #2 on: 06 August 2006, 13:10:26 »
Jak to zrobisz to co to da ?????

Mati

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #3 on: 06 August 2006, 13:21:52 »
To co napisał koleś 2 posty wyżej... ludzie... czytajcie troche, a nie wszystko chcecie mieć na tacy!

A1ien

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #4 on: 06 August 2006, 16:53:40 »
Wczoraj zrobiłem formata, po zastosowaniu tego tricku z wielkością cache i precachingiem gra ładuje się o wiele szybciej (koło minuty). Skończył się także problem z FPS'ami, teraz mogę grać na medium i mam 30-50FPS.
Pozdro

UKF/Patton

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #5 on: 17 August 2006, 12:26:01 »
Gratuluje, vGJ

Puchacz

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #6 on: 17 August 2006, 21:17:46 »
hmmm to ja mam chyba dziwnego kompa bo nadal jest to samo :/

Offline mAKs

  • Towarzysz broni
  • Posts: 18
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
    • Oficjalna strona Day of Defeat w Polsce
Kilka problemów z RO!?
« Reply #7 on: 18 August 2006, 13:33:18 »
Niestety u mnie tez, jeden wielki spływ. I to niezaleznie od ustawień detali. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie jak pomóc to tu jest miejsce.
Mój komp; AMD athlon XP2000+ 1,8GHz, Nvidia GeForce MX440 with AGP8X, 1 GB RAM.
Wiem, wiem     że to powinno byc w dziale sprzęt AGD ale chyba go tu jeszcze nie ma :)

PrezesOi

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #8 on: 18 August 2006, 13:41:39 »
Quote from: mAKs
Nvidia GeForce MX440 with AGP8X

wybacz taka karta jest świetna ale do gry w Excela ;) ... moze czas na zakup czegos nowszego? to co masz ma jakies ... hmmm 4 lata? moze GeForce 6600 Leadtek 128MB ? RO bedzie chodzic super, i do innych tytułow też bedziesz miał większe szanse. jezeli za drogie, zawsze mozna poszukac czegos na allegro, ale mala rada - nie kupuj nic nizszego od GF 6600.

Offline mAKs

  • Towarzysz broni
  • Posts: 18
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
    • Oficjalna strona Day of Defeat w Polsce
Kilka problemów z RO!?
« Reply #9 on: 18 August 2006, 13:45:22 »
hehehehe, no przecież mówiłem że AGD.  Na dod:s wystarczala w zupełności i wszystko śmigało. no ale pewnie masz rację i czas na zakupy

Puchacz

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #10 on: 18 August 2006, 18:55:38 »
ja mam

GF 6600 GT
Celeron 2.6
512 Ramu

po zastosowaniu tych trikow z tym plikiem red orchestra.ini nic nie dalo dalej mam max 10 FPS
wiec co jest chyba nie tak obojetne czy daje na max czy min detale :/

kTOTotaki

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #11 on: 18 August 2006, 19:00:19 »
bo te rzeczy sa glownie na szybsze wczytywanie map?
i nie pisz mi ze jak dasz gorsze detale to nie masz wzrostu fps :|

Puchacz

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #12 on: 18 August 2006, 19:05:15 »
looool seryjnie ci mowie ze nie mam wogole wzrostu FPS nic a nic

dzidu

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #13 on: 20 August 2006, 09:46:48 »
Elo mam mały problem który mnie wkurza ale jest do wytrzymania ;D . Kiedy gram na jakimś serverze gdy coś wybucha np.Granat to obraz staje się czarany ale tylko na chwile . Wiem że to jest mały problem ale zniecheca mnie do grania w RO plisss pomocy!!

Goral

  • Guest
Kilka problemów z RO!?
« Reply #14 on: 20 August 2006, 10:48:44 »
Któryś raz z rzędu proszę wszystkich, a szczególnie tych, którzy kupili wersję gry Cenegi, o zapoznanie się z krótkim Podręcznikiem użytkownika dołączonego do gry i to w języku polskim, czyli teoretycznie zrozumiałym dla większości nabywców tej wersji.
Wiele Waszych problemów tu poruszanych jest tam opisanych.
Na przykład Twój mały problem dzidu opisany jest na stronie 15 punkt 4.2.4 Przygniecenie i "rozmycie":
Zawsze, gdy pocisk przeleci blisko ciebie, ekran "rozmyje się" lekko na chwilę (chyba, że w konfiguracji jest wyłączona opcja "Rozmycie ruchu" - w takim wypadku ekran na moment stanie się czarny). [...] Rozmycie nastąpi także, gdy obok ciebie coś wybuchnie - granat, ładunek wybuchowy bądź też pocisk artyleryjski.
W wersji angielskiej manuala jest to ten sam punkt na tej samej stronie. A opcja po angielsku nazywa się motion blur.