Author Topic: Update  (Read 17771 times)

kizi

  • Guest
Update
« on: 18 December 2006, 13:55:42 »
Już kiedyś grałem w RO, lecz przestałem ostatnio postanowiłem powrócić. Włączam grę. Okno: updating RO. Ok czekam. Biorę Launch Ro, czekam, czekam wykakuje okno
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program:....a\steamapps\common\red orchestra\system\Redorchestra.exe

this application has requested the Runtime to terminate it in an unusal way.
Please contact the application's support team for more information.

Co zrobić? Od razu mówię, że to oryginał.

asn

  • Guest
Update
« Reply #1 on: 18 December 2006, 14:42:43 »
reinstall?

Damianx2x2

  • Guest
Update
« Reply #2 on: 18 December 2006, 15:53:32 »
Jeju szukajcie najpierw, bylo to juz, tylko reinstal jezeli to nie pomoze to reinstal windowsa !

Dziki_Koziol

  • Guest
Update
« Reply #3 on: 30 August 2007, 00:35:05 »
Mam podobny problem jak w temacie, chodzi o ten sam komunikat, który pojawia się przy uruchamianiu gry. Zrobiłem wszystko co było opisane na forum + to co piszą na stronie pomocy STEAM'a. Myk z plikiem ro.ini nie pomógł. Dodam, że problem wystąpił po ściągnięciu nowej aktualizacji... Nie jestem pewien czy odinstalowanie pomoże, czytając o podobnych problemach w necie (to ostateczność bo nie mam płytek z RO w domu).

trawiator

  • Guest
Update
« Reply #4 on: 30 August 2007, 00:40:18 »
Mam dokładnie to samo z tym że dopiero w momencie wyjścia z gry. Pewnie panowie z TI coś namieszali. Podejrzewam że jak pojawi się wysyp postów na ich forum z tym problemem to wydadzą małą poprawkę.


Swoją drogą niektóre efekty, które się teraz pojawiły wyglądają naprawdę zajefajnie

Dziki_Koziol

  • Guest
Update
« Reply #5 on: 30 August 2007, 00:42:44 »
Heh, ja nie mogę jej uruchomić... :((

Edit:

Mnie pomogło to:

 [Engine.Engine]
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

A dziwne, bo nic na początku z tym plikiem nie robiłem.

Reaker

  • Guest
Update
« Reply #6 on: 30 August 2007, 08:27:12 »
o.0 mi też to pomogło i nie trzeba było robić żadnej re-instalki...
Dzięki Kozioł, guru ty mój 8)

Dziki_Koziol

  • Guest
Update
« Reply #7 on: 30 August 2007, 11:29:14 »
Quote
Reaker :
o.0 mi też to pomogło i nie trzeba było robić żadnej re-instalki...
Dzięki Kozioł, guru ty mój 8)


 Do tego zainspirował mnie post wujka|(dużo cyferek i literek) , a także angielskojężyczne forum RO :D (Gdy już wyczerpałem wszystkie możliwości).

Sherman

  • Guest
Update
« Reply #8 on: 30 August 2007, 23:51:05 »
Błąd krytyczny:

Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows 2000 5.0 (Build: 2195)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2796 MHz with 1533MB RAM
Video: RADEON 9200 SERIES     (6606)

General protection fault!

History: UD3D9RenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free



Ma ktoś jakiś pomysł?

Mati

  • Guest
Update
« Reply #9 on: 31 August 2007, 09:21:53 »
Na pierwszy rzut oka to wina tego co powyżej, ale myślę, że to już zastosowałeś...

Podaj log (RedOrchestra.log w folderze System).

Sherman

  • Guest
Update
« Reply #10 on: 31 August 2007, 12:09:22 »
Uninitialized: Log file open, 08/30/07 22:50:53
Uninitialized: STEAMAUTH : SteamStartup successful
Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows 2000 5.0 (Build: 2195)
Init: Version: 3339 (128.29)
Init: Compiled: Aug 22 2007 10:38:10
Init: Command line:  
Init: Character set: Unicode
Init: Base directory: g:\program files\steam\steamapps\common\red orchestra\System\
Init: Ini:RedOrchestra.ini   UserIni:User.ini
Init: Build label:  Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
Init: Object subsystem initialized
Log:    ati2dvag.dll/RADEON 9200 SERIES    
Log: Game class is 'GameInfo'
Log: Bringing Level Entry.myLevel up for play (0) appSeconds: 3.094000...
ScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging Fa&#127;sz
Log: Browse: ROintro.rom?Name=*PW*Szerman?Class=Engine.Pawn?Character=R_VehCrew2?team=1?Sex=M
Log: Collecting garbage
Log: Purging garbage
Log: Garbage: objects: 27055->27055; refs: 266361
Log: Game class is 'CinematicGame'
Log: Bringing Level ROintro.myLevel up for play (0) appSeconds: 6.196000...
Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSE
Log: (Karma): Using SSE Optimizations
ScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging Fa&#127;sz
Progress: Exporting RO-TopGun...
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'ROStuffDeeival': Nie znaleziono pliku pakietu 'ROStuffDeeival'
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'RO-TopGun': Nie znaleziono pliku pakietu 'ROStuffDeeival'
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'LevelSummary RO-TopGun.LevelSummary': Nie znaleziono pliku pakietu 'ROStuffDeeival'
Warning: Error loading RO-TopGun !
ScriptLog: ROGUIController initialized
Log: ALAudio: Using ALC_EXT_capture to record audio.
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'NULL': Nie mo&#127;na odczyta&#127; nazwy pakietu
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'Class None.': Nie mo&#127;na odczyta&#127; nazwy pakietu
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'NULL': Nie mo&#127;na odczyta&#127; nazwy pakietu
Warning: Nie uda&#127;o si&#127; wczyta&#127; 'Class None.': Nie mo&#127;na odczyta&#127; nazwy pakietu
ScriptLog: New Player *PW*Szerman id=84159f68256957d3d67b35cb78cb770f
Log: Opened viewport
Log: Enter SetRes: 1024x768 Fullscreen 1
Log: Using back-buffer format 22(32-bit)
Log: Using depth-buffer format 77(32-bit)
Log: Creating device
Log: xD3D9Helper::Init (QuadEmulation)
Critical: UD3D9RenderDevice::SetRes
Critical: UWindowsViewport::TryRenderDevice
Critical: UWindowsViewport::OpenWindow
Critical: UGameEngine::Init
Critical: InitEngine
Critical: FMallocWindows::Free
Critical: FMallocWindows::Free
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError
Log: Waiting for file streaming thread to finish...
Exit: OpenAL Audio subsystem shut down.
Exit: Exiting.
Log: FileManager: Reading 0 GByte 106 MByte 518 KByte 910 Bytes from HD took 6.148987 seconds (5.927987 reading, 0.221000 seeking).
Log: FileManager: 0.335999 seconds spent with misc. duties
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 08/30/07 22:51:09

Mati

  • Guest
Update
« Reply #11 on: 31 August 2007, 12:23:44 »
Dalej przystaję przy problemie z Directem. Acha... I rozumiem, że możesz normalnie odpalić grę, tylko podczas ładowania się na server wyskakuje ten błąd (domyślam się tak po warningach)? Jeżeli tak to pokombinuj w opcjach graficznych z Directem. Z Direct 3D pozmieniaj na Direct 3D 9.0 albo na odwrót. Jeżeli to nic nie da to usuń plik ClientRegistry.blob i zrestartuj Steama. Jeżeli znów to rozwiązanie zawiedzie to usuń plik RedOrchestra.ini i zweryfikuj pliki gry. Możesz również usunąć cały folder System i zweryfikować pliki gry. Albo poprostu zaktualizować sterowniki do karty graficznej.

Sherman

  • Guest
Update
« Reply #12 on: 31 August 2007, 12:26:57 »
Nie, błąd wyskakuje przy uruchamianiu gry.

Ponowna instalacja DirectX nie pomaga.

Mati

  • Guest
Update
« Reply #13 on: 31 August 2007, 13:28:44 »
A zdąrzyłeś w tym czasie zastosować te wszystkie "porady" co napisałem ?

Sherman

  • Guest
Update
« Reply #14 on: 31 August 2007, 14:57:04 »
Nie, w tamtym nie :)

Ale teraz jedyna zmiana to to, że błąd wyskakuje już kiedy gra zmieni rozdzielczość ekranu (chodź w grze mam ustawioną taką samą jak w Windowsie więc nie wiem po co to robi).