Author Topic: Jak to jest?  (Read 12594 times)

Adrians

  • Guest
Jak to jest?
« on: 22 January 2007, 19:21:51 »
Witam, grałem troszkę w Red Orchestrę jednak przestałem z powodu ściąganych przez Steam poprawek ważących po 2,5GB... Chciałbym się dowiedzieć czy można jakoś tego uniknąć? Nie mam zbyt szybkiego łącza by pozwolić sobie na taki transfer więc ściąganie bardzo długo zajmuje. Jest jakiś sposób by grać i nie ściągać poprawek?

asn

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #1 on: 22 January 2007, 19:23:59 »
2.5GB????? jakim cudem skoro u mnie cala red orchestra ma 2.3GB

Mati

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #2 on: 22 January 2007, 19:42:48 »
Ja natomiast odpowiem Ci na Twoje pytanie. Niestety, ale nie da się tego uniknąć. Taki urok Steama... Tobie się wydaje, że to jest 2,5GB, a rzeczywistości jest to o wiele mniej, też tak mi się wydawało po czasie jak długo musiałem czekać na ściągnięcie danej poprawki.

Adrians

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #3 on: 22 January 2007, 20:03:33 »
Możliwe :P A nie można np. żeby Steam pytał się czy dany patch chcę czy nie?

Silent

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #4 on: 22 January 2007, 20:10:01 »
hmm ale raczej nie zagrasz wtedy na żadnym serwerze. oczywiście pomijając fakt, że nie da się tego ominąć, żeby gra ruszyła ;)

Adrians

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #5 on: 22 January 2007, 20:30:59 »
No cóż odżałuje trochę czasu na download... Do zobaczenia na serwerach. :)

Z.A.Q

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #6 on: 22 January 2007, 21:42:46 »
Warto poczekać:)

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Jak to jest?
« Reply #7 on: 22 January 2007, 22:00:37 »
zostawasz kompa na noc i sciagnie.

Adrians

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #8 on: 23 January 2007, 18:43:43 »
Pojawił się pewien problem... patche się ściągnęły tylko gdy chcę zmienić rozdzielczość gry na 1024*768 to wyskakuje mi krytyczny błąd. Dokładnie taki:

 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2663 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 XT  (9371)

General protection fault!

History: UD3D9RenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec <- APlayerController::execConsoleCommand <- (UT2K4VideoChangeOK Package.UT2K4VideoChangeOK @ Function GUI2K4.UT2K4VideoChangeOK.ChangeResolution : 02AF) <- UObject::execDelegateFunction <- (moComboBox Package.moComboBox @ Function XInterface.GUIMenuOption.InternalOnChange : 0035) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIComboBox Package.GUIComboBox @ Function XInterface.GUIComboBox.TextChanged : 0055) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIEditBox Package.GUIEditBox @ Function XInterface.GUIEditBox.TextChanged : 000B) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIList Package.GUIList @ Function XInterface.GUIListBase.IndexChanged : 0018) <- UObject::ProcessEvent <- (GUIComboBox Package.GUIComboBox, Function XInterface.GUIComboBox.InternalListClick) <- UObject::ProcessDelegate <- UGUIComponent::MouseReleased <- (GUIList Package.GUIList) <- UGUIController::MouseReleased <- UGUIController::NativeKeyEvent::LeftMouseClick <- UGUIController::NativeKeyEvent <- UInteractionMaster::MasterProcessKeyEvent <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Bez tytułu <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 65686372 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free



Co mam robić???

Mati

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #9 on: 23 January 2007, 18:48:45 »
Zmienić w  opcjach gry z Direct 3D 9.0 na Direct 3D (Configuration-->Zakładka "Display"-->Render Device). Powinno pomóc. A jeżeli nie pomoże to wklej tu swój log. (C:\Program Files\Steam\steamapps\common\red orchestra\System).

Adrians

  • Guest
Jak to jest?
« Reply #10 on: 23 January 2007, 18:56:04 »
Dzięki jesteś wielki !!!!! No to do boju :)