Author Topic: Wczytywanie się map (głównie)  (Read 12579 times)

wizkey

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« on: 06 January 2007, 07:15:55 »
Otóż po pierwsze witam po mej dłuuuugiej nieobecności. A reraz do tematu: otóż tak często zdażają mi się problemy np. mapa... na necie się wczytuję potem tak po minimum 5minutach gra się włącza... ale nic nie mogę robić, czas leci, widzę wszystko ale nie moge się nigdzie podłączyć. teraz następny czy wszystkim się tak długo mapy wczytują? jakby ktoś mógłby pomóc to z góry dzęki. bo jak przeglądam forum to nie znlazłem nic...

Damianx2x2

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #1 on: 06 January 2007, 07:52:37 »
Mi sie mapy wczytuja 2-3min ze wzgledu na slabego kompa. Znam osoby ktorym sie wczytuje 20sekund.

Z.A.Q

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #2 on: 06 January 2007, 08:54:27 »
Głównie od wczytywania map zależy RAM

Mati

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #3 on: 06 January 2007, 08:59:28 »
Słabo szukałeś.

Tu i tu.

Z.A.Q

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #4 on: 06 January 2007, 17:38:33 »
Masz tutaj coś na szybsze wczytywanie map:
1) Find your Redorchestra.ini file located in the steam/steamapps/yournamehere/redorchestra/system folder (hint it looks like a notpad icon with a cog)
2) Change the cache size to better match your ram size
Listed under [Engine.GameEngine].

256 Megabytes of RAM or less
CacheSizeMegs=32

512 Megabytes of RAM
CacheSizeMegs=64

768 Megabytes of RAM
CacheSizeMegs=128

1 Gigabyte of RAM or more
CacheSizeMegs=256

Fix2: Turn of PreCaching
Also in your redorchestra.ini under [ALAudio.ALAudioSubsystem]
Change UsePrecache=True to UsePrecache=False
and under [Engine.LevelInfo]
Change bNeverPrecache=false to bNeverPrecache=true
and under [Engine.NullRenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [D3DDrv.D3DRenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [D3D9Drv.D3D9RenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [PixoDrv.PixoRenderDevice]

Mati

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #5 on: 06 January 2007, 17:44:52 »
OMG... Przecież mu to podałem w linku. Trochę orientacji...

Z.A.Q

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #6 on: 06 January 2007, 17:46:32 »
widze ale może koleś niezauważy:p

Nekol

  • Guest
Wczytywanie się map (głównie)
« Reply #7 on: 05 February 2007, 17:10:49 »
a