Author Topic: MOD pancerny  (Read 72161 times)

Wrona

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #120 on: 13 May 2007, 14:36:08 »
Amizaur: Jest zgoda Slashbota na modyfikację jego mapy Orel pod AB wraz z ofertą pomocy przy korektach!!! Wysłałem do Ciebie PM.

Pisze między innymi:

Quote from: Slashbot
...If you
want some advice on optimising it then PM me, but otherwise go ahead and
make the changes you need to. I would like to see it optimised for the
AB mut, what do you have in mind?...

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #121 on: 13 May 2007, 17:31:20 »
Amizaur narazie zrobil sobie przerwe od AB i nie wiem czy wogole zajrzy do tego PM-a. Ale powiedzial ze bedzie zagladal na oficjalnej stronie RO wiec tam mu wyslij PMa a najlepiej emaila jesli masz. Takze nie wiem czy to bedzie wogole potrzebne bo Quietus juz dostal pozwolenie na modyfikacje Orel i toczy sie dyskusja na temat dodania tylko 1 tygrysa na forum, prawdopodobnie wstawi tylko 1.

http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18761

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #122 on: 13 May 2007, 19:40:16 »
A nie lepiej byloby wsadzic jeszcze dodatkowo pantery i dziala samobiezne Su-122 i Su-152 :)) Wiem marzenia scietej glowy ale wtedy bysmy juz mieli prawdziwy Luk Kurski:))
Daj5zl pisales moze na forum do tworcow RO czy nie mogliby wlasnie stworzyc i dodac wyzej wymienionych dzial roskich w najblizszej przyszlosci?
Byloby to przeciez idealne polaczenie walk na froncie kurskim w polaczeniu z modem AB:))Dla mnie bylby to juz ideal i nie byloby problemu z odejmowaniem ciezkich maszyn niemieckich bo bylaby odpowiedz frontalna na tygrysy i pantery:))

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #123 on: 13 May 2007, 20:21:03 »
Nie ma co pisac o tym juz kazdy wie i zreszta tam caly czas pisza o tych pojazdach ze by sie przydaly na Orel. Model Su-122 juz jest gotowy dosyc od dawna ale tak odrazu dodac go do gry nie jest takie proste i to nie chodzi o to ze developerzy nie chca go dodac tylko albo cos jeszcze nie jest skonczone albo sa jakies problemy z dodaniem do gry. Zreszta Su-122 w 1943 i tak nie mialy pociskow AP, jedynie HC i HE a HC nie byly az takie dobre jesli chodzi o przebijalnosc, oczywiscie znacznie lepsze od HE ale i tak mialy klopoty z przebiciem przedniego pancerza Tygrysa. A Su-152 z tym swoim wielkim dzialem nie nadawal sie kompletnie do walk pancernych, to byla bron wsparcia zreszta tak jak Su-122... A co trzeba zrobic zeby dodac czolg do gry oprocz zrobienia modelu i tekstut to przeczytajcie post Amizaura, dobrze to opisal.
http://www.redorchestra.pl/forums.php?m=posts&p=7931#7931

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #124 on: 13 May 2007, 20:30:14 »
Co do su-122 to zgodze sie ze nie mial pociskow przeciwpancernych tylko Head-High Explosive Anti-tank co nie znaczy ze nie robilo kuku tygrysom w sprzyjajacych warunkach:))
Co do Su-152 to posiadal 10 pociskow przeciwpancernych APHE i z odleglosci 500m przebijal 125mm pod katem prostym takze nie bylo tak zle w porownaniu do 76mm:))
Co do zapytania odnosnie nowych modeli  to nie ma juz mozliwosci dodania zadnych pojazdow do Ro ,przeciez dojda teraz jakies badziewne BT-7 i inne dodatki  a to co potrzeba naprawde dodac to cisza:((

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #125 on: 13 May 2007, 20:49:23 »
Nie chodzi o przebijalnosc tych dzial ale o to do czego tak naprawde byly uzywane. Pomimo mozliwosci tego dziala z np. Tygrysem i tak nie mial szans ze wzgledu na mala zwrotnosc, bardzo slaba celnosc, dlugi czas ladowania i inne wady. A w RO nie zobaczysz prawdziwych jednostek piechoty takich jak w Combat Mission gdzie Su-152 naprawde moze wyrzadzic niezle straty w piechocie, a takze szybko niszczyc budynki...
Mozna bylo by dodac za to Su-85, byl znacznie wczesniej od T34/85.



edit - Jest juz nowa wersja Orel zrobiona specjalnie pod Armored Beasts. Napisalem do FKS zeby dodali ta mape i zeby skasowali reszte Oreli bo sa wogole nie potrzebne a takze spytalem sie czy nie mozna bylo by ten serwer calkowicie ustawic jako czolgowy, bo jak narazie jest to serwer z mapami combinate arms i tank maps. Wreszcie bylby porzadny serwer czolgowy z porzadna mapa czolgowa.

*GERMANS:
1x Tiger
3x PzIV (H)         =15 tanks
2x STUG
6x PzIV (F2)
3x PzIII

RUSSIANS:

2x KV-1S
9x T34/76
4x SU76            = 16 tanks
1x T-60

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F33EB8AC586DC5E6

Teraz by sie przydalo zmodyfikowac Black Day July...

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #126 on: 14 May 2007, 21:47:50 »
Dokladnie mam sentyment do tej mapy i jeszcze dziala po roskiej stronie by dodali:))

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #127 on: 15 May 2007, 04:52:03 »
Przydało by sie powalczyć z adminami serverów i twórcami mapek o to by zrobili mapki pod mod AB. Wyczytałem za Amizaur narazie zaprzestał prac nad  modem AB. Dziwie sie ze dopiero, bo jak robiliśmy go jeszcze w wersji 2.0 beta to juz troche mówi ze ma dośc tego :). Potem miałem problem z netem i urwało mi sie coneico :(.
Chciałbym sie zptyac kto teraz nad tym modem pracuje ? Prawdopodobnie znów bym troszke pomógł :).

Mam nadzieje ze mod AB nie umrze i prace nad nim będą trwać bo jak narazie jet wypas. Pamiętam jeszcze jak meczylismy sie z recznym ładowanie dział a to juz to jest po moim powrocie. BOMBA :). Jak to zobaczyłem to byłem zachwycony :D. Szkoda ze mało serków jest z tym modem i ze nie ma zadnego na 50 osób. Ostatnio gram tylko na  tych i powiem ze bitwy pancerne z tym modem  były by przepiękne.
 
Mam tez nadzieje ze ludzie od nowych pojazdów udostępnią pliczki potrzebne do wstawienia ich do moda AB.

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #128 on: 15 May 2007, 11:12:58 »
NiKuta wchodz na FKS#4 tam jest AB i codziennie gdzies od 18-24 jest przynajmniej z 25-32 osoby.
212.187.208.143:7757

Amizaur

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #129 on: 16 May 2007, 11:55:57 »
Obawiam się że jak ja nie pracuje to nikt, bo nawet właściciel czyli Sichartshofen dawno się do mnie nie odzywał i nie brał udziału żadnego w pracach. Na samym początku gdy zaproponowałem współprace (bo nie wiedziałem jak się robi mody do RO) zgodził się, pokazał mi jak zacząć i użyłem skryptu mutatora z jego wcześniejszych AB i to wszystko. Myślę że od tamtej pory dług już spłaciłem (on może swobodnie rozporządzać kodem dotychczasowych wersji) i właściwie można by sobie dać spokój z AB i kiedy wróce do pracy wydać go pod jakąś inną nazwą. Jakoś nie przynosi mi satysfakcji ta współpraca, i tak wszystko robie sam...
Przerwałem z powodu kłopotów ze zdrowiem i wyczerpaniem zasobów sił i entuzjazmu, szczególnie po tym jak już marnie się czując próbowałem wypuścić 2.06 i zmagałem się z różnymi poważnymi problemami które się pojawiły, głównie w komunikacji serwer-klient (co innego działo się na serwerze a co innego u graczy). Typu brak dzwięków ponieważ pociski lecą z inną prędkościa na serwerze i kliencie.... Ponieważ ja się na tym nie znam, zastanawiam się czy jak znów zacznę w tym grzebać nie machnąć ręką na te problemy i robić wersji działającej wyłącznie w practice mode (co idzie 4 razy szybciej i łatwiej, martwie się tylko o algorytmy penetracji itp.) a później jak komuś się spodoba i będzie chciał grać w to online, to już sami będziecie musieli znaleść sobie kodera Unreal script który doprowadzi kod do stanu sieciowego (co nie powinno być wcale trudne jeśli się WIE jak to zrobić). W ten sposób oszczędziłbym sobie pracy i stresu i wymusił rozłożenie pracy na więcej osób niż ja sam robiący wszystko ;-)
Zobaczymy. Na razie przerwa. Może jak się pokaże BT-7 to odpale kompa i zrobie 2.066 dorzucając zmodowaną wersję tegoż. Przydałoby się też zmodyfikować AHZ guns bo są zupełnie niekompatybilne (używają statsów z oryginalnego RO)... ale ja na razie jestem nieczynny.
W wolnym czasie, jak mam siłę, wyłącznie rekreacyjnie zajmuje się zbieraniem materiałów. Znalazłem ostatnio sporo fantastycznych książek (na przykład kompletne tablice balistyczne radzieckich dział, z wszystkimi danymi łącznie z celnością), wojenne instrukcje T-34 i IS-3 (poluje na IS-2), polskie instrukcje broni piechoty (pepesza, tt, DT) również z danymi rozrzutu i przystrzelania (rozrzut pepeszy i w ogóle broni w RO jest absurdalny). Postaram się w przyszłości to wykorzystać.

Bonus: tabelka celności rosyjskich dział, odpowiednik tabeli celności niemieckich ze strony Guns vs Armor: http://www.amizaur.za.pl/pictures/Russian%20Gun%20Accuracy%20Table.GIF

P.S. Jeśli nie potrzebujecie grać w practice mode, nie musicie instalować moda. Po prostu wejdźcie na jakiś serwer który ma 2.65 i już, bedzięcie też mogli wchodzić na starsze wersje. Albo zainstalujcie wszystkie pliki oprócz tych z katalogu System (dzwięki i tekstury warto mieć na stałe, zamiast sciągać wciaż od nowa jak się cache wyczyści, a sam skrypt moda (pliki w System) jest malutki i sciąganie trwa kilka sekund).

Jeśli chcecie grać w praktice mode, to zainstalowany 2.065 (a powinienem dodać że 2.065 to tylko update do 2.03 który instaluje się najpierw) nie pozwala wejść na serwery które używają starszej wersji. Wtedy należy wykasować (lub przenieść gdzieś chwiliowo) pliki moda z katalogu System, zrestartować grę i już można wchodzić. Wtedy nie powinno być problemów. Z moich doświadczeń wynika że czyszczenie cache nie jest potrzebne nigdy, a przynajmniej nie zdarzyła mi się taka potrzeba.

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #130 on: 25 May 2007, 08:42:29 »
Czy ktos z was zna sie na przerabianiu mapek. Trzeba poprzerabiac mapki pod ten mod bo inaczej nigdy w niego nie beda grać ludzie.
Chodzi o to by zmienić ilość czołgów na kazej mapie czołgowej i piechociarsko/czołgowych tak aby miało to realizm i grywalność.

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #131 on: 25 May 2007, 10:54:59 »
Powstala jak dla mnie najlepsza nowa mapa specjalnie do tego moda Orel_Enhance-V2 czy cos tak.Rewelacja-Przedewszystkim bardzo wyostrzono obraz na niej.Bardzo daleko widac - zwiekszono widzialnosc conajmiej dwa razy:))
Wczoraj serwer _FKS#4/TANK MAPS byl caly zapelniony i gra byla poprostu boska na tej mapie.Przez pewien czas wogole nie moglem dopchac sie na niego:))

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #132 on: 25 May 2007, 11:49:17 »
Ta fajnie ale tu nie chodzi o jedna mapke ale o cały zestaw. Co po jednej mapce nam przyjdzie i innym.

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #133 on: 30 May 2007, 12:06:26 »
Kur...juz mi brak slow na temat ludzi grywajacych w RO. Ludzie zarzadzajacy serwerem Fks#4/Tank maps ponikad jeden aktualnie grywalny serwer z modem AB okazali sie totalnymi gowniarzami dajac mi totalnego bana za to ze tygryskiem bardzo skutecznie ostrzeliwalem t34 na mapie Orel:))Panie Nikuta a co mialo to znaczyc ze przez takich jak ja to ludzie wychodza z serweru?(sorki jesli to nie byles TY ale po ksywie wnioskuje ze chodzi o Ciebie)Czesto gralem po stronie roskich na mapie orel i nie plakalem jak mi dupsko lali z 88mm.Kur.. raz wsiadlem do tygrysa i juz placz ze dupsko leje i za to bana??No nie ja dziekuje  z gowniarzami nie bede grac i poczekac bedzie trzeba chyba na lepsze czasy.Z takim podejsciem do ludzi na pewnoooo jest to najlepsza reklama do zachecenia jak najwiekszej ilosci graczy gdzie poniekad az sie roi na serwerach gdzie teraz mozna policzyc na palcach jednej reki a bedzie jeszcze mniej - w tym moja glowa,bo rzygac sie chce jak takie lamy daja ci bana za friko wedlug widzimisia i zlego dnia przez co odeszla juz mi chec do grania w RO.Na sczescie juz na choryzoncie widnieja dwa symulatory i tylko pozostalo czekac No coment.....

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #134 on: 31 May 2007, 08:20:13 »
Wiedziałem za napiszesz posta jak tylko forum ruszy :D. Tak to byłem ja i ja to powiedziałam. Pomyśl dlaczego to powiedziałem. Siedzisz w tygrysie kiedy na serwie jest stosunek sił prawie 2:1 a ilość osób grających jest około 12-14. reszta na serwerze dobija sie na strone niemiecką. nie może wejść bo jest za duza dysproporcja. Ja na tych mapach nie wchodzę w tygrysa dopóty nie ma full na serwerze i nie jest więcej niemców - czyli praktycznie w ogóle nie siedzę w tygrysie na tej mapie. Poza tym były prozby ze strony adminów i graczy aby nie ruszać tyrysa ze spawna. kumasz czy nadal to do ciebie nie trafia.

Ta mapa jest nezła ale jest na niej wielka wada. Chodzi oczywiscie a Orel V4. Jest za duzo niemieckich czołgów, zwłaszcza tygrysów. Zawsze powinien być tylko jeden tygrys na mapie bo czasem sa dwa a to jest stanowczo za duzo. poza tym powinien być limit tygrysów np 5-8 na cała mape. I jeszcze jedna tygrysy powinny sie pojawiać wtedy gdy na serwer jest zapełniony w 90 % a stosunek sił jest 1:1. to samo tyczy sie reszty niemieckich czogłów - sa zle dobrane :(. Ruskie powinni mieć ze 40 czołgów nakazdym respie niemcy max 20 na wszystkich łacznie. mówie o sytyacji gdy będą serwery 50 ppl. Mamy dosc realistyczny mod dlaczego nie ma realistycznych map do tego moda. Kazdy bredzi o równowadze. jak ruskie mają 30 czołgów to niemcy tez musza mieć - gówno prawda. to trzeba zmienić, bo AB mod nigdy nie bedzie sie ludzią podobać. Powinna byc dysproporcja w czołgach 3:1,25 lub nawet 3:1 na mapach orel i blackdayjuly.

Te przemyślenia mam juz od dawna odnosnie map do AB moda. Juz nawet sie pytałem czy ktos wie jak to przerabiać. Wczoraj pograłem z kumplem po stronei ruskie z pare godzin na tej mapie i było nawet fajnie dopóty niemcy nie mieli dwóch tygrysow. z jednym zesmy se czsem radzili ale dwa tygrysny na 15 ruskich czołgów to za duzo. porostu nie było jak ich zaj..... , i nagle na serwerze z 16:15 zrobiło sie 15:6 i skończyła sie fajna zabawa. ja i kumpel wyszliśmy z serweru bo nie było po co już grac.