Author Topic: MOD pancerny  (Read 72119 times)

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #15 on: 22 February 2007, 13:25:30 »
Fajnie by bylo gdyby dodali pociski dymne dla czolgow. Nie tylko by pomogly piechocie dla przebiegniecia jakiegos obszaru ale tez zwiekszylo by szanse dla T34 przeciwko tygrysom i panterom strzelajac pociskiem dymnym pod sam czolg. Dalo by to wtedy wieksze szanse sovietom na otwartym terenie w celu objezdzenia tygrysa z boku. Powinna tez byc mozliwosc uszkodzenia dziala w czolgu poprzez uszkodzenie np. lufy albo optyki w czolgu. Teraz dzieki temu modowi bedzie mozna bardzo latwo zginac. Dlatego powinni wedlug mnie troche zmienic celnosc dzial (zeby pociski lataly bardziej na boki). Tak samo jak to jest z piechota zrobione w tej grze, czyli ze w przeciwienstwie do np. call of duty, czesto wystarczy 1 strzal zeby zabic, ale zeby nie bylo tak latwo autorzy tej gry znacznie utrudnili celowanie i dzieki temu jakies sa tam szanse na przezycie. Tak samo z czolgami mogli by troche ten lot pociskow zmienic szczegolnie ze podczas wojny niektore czolgi mialy gorsze i lepsze optyki co sie odbijalo na celowaniu. Jak wiadomo niemcy mieli najlepsze optyki a ruscy za to mieli beznadziejne co nawet mozna zauwazyc w grze combat mission. W tej grze czesto wymiana ognia miedzy czolgami trwa nawet 2 minuty na odleglosci np. 1km. a w RO wystarczy tylko ustawic dobry zasieg i juz po czolgu...

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
MOD pancerny
« Reply #16 on: 22 February 2007, 18:17:58 »
to chyba nie widziales jak w defaultowej wersji RO 4 czolgi moga walic w jakiegos ruska przez 5 min i sa SAME rykoszety a ten niemiec ich kosi....
uwazam ze tera gra jest bardziej wywazona, a wiecej zmian bedzie pewnie potem

zmiany uszkodzen o jakich mowisz beda pewnie wprowadzone potem - szczegolnie usmiercanie zalogi w zaleznosci do trafienia.

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #17 on: 22 February 2007, 20:20:45 »
KaszpiR wiem o tym ale mi chodzi o same trafienie w cel, bo teraz dzieki temu modowi czesto wystarczy 1 strzal i juz po czolgu dlatego wedlug mnie powinni jakos ten tor lotu pocisku bardziej urozmaicic bo jak ktos umie dobrze ustawiac zasieg w ro to nawet i z 2km za pierwszym strzalem trafi w cel a w grze combat mission to czasem na odleglosci 1km czolgi potrafia strzelac w siebie minute i zaden z nich nie trafi.

PS. Dlaczego na aster nie ma juz tego moda?? Dzisiaj gralem i jest tak jak zawsze...

piter306

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #18 on: 23 February 2007, 14:34:41 »
Starczyło by dać wpływ wiatru na pocisk i  było by gut.

Wrona

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #19 on: 23 February 2007, 16:54:43 »
No nie... Trudno Polakowi dogodzić... Już jest super, w porównaniu do vanilla Ro naprawdę wypas, są widoki na wiecej zmian i dopracowanie mutatora, Amizaur ciężko pracuje... Ja proponuję sugestie zgłaszać bezpośrednio Amizaurowi. Znaleźć go można na forum http://www.forum.cmhq.pl/

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #20 on: 23 February 2007, 18:49:21 »
No mod jest swietny tylko dlaczego wylaczyli go na aster? Moze mi ktos to wyjasnic, podac powody.. Nie rozumiem.. jak komus moze sie podobac taki model zniszczen jaki byl dotychczas, paranoja. Inne serwery na ktorych jest ten mod sa puste, siedzialem na nich kilka godzin, moze z 1-2 graczy sie dolaczylo i po jakims czasie sobie poszli...
Ciekawa sprawa jest teraz z tym modem na mapie bonderovo, do tej pory te glupie ustawienia T34 nie dawaly zadnych szans niemcom na tej mapie, teraz jest zupelnie inaczej. Stug ktory do tej pory zawsze dostawal z przodu penetracje co bylo w rzeczywistosci totalna bzdura przynajmniej w przypadku rosyjskiej 76mm teraz na odleglosci ponad 100m jest nie do zniszczenia przez ruska 76mm, ale wystarczy ze ktos go objedzie i wtedy juz nie ma szans. Takze KV jest teraz tez znacznie mocniejszy, wczesniej T34 mial silniejszy przod od KV (T34 5 punktow a KV 4). KV teraz calkiem niezle se radzi z niemiecka L/43 (dzialo w stugu, PZIV F2). Takze dzieki temu modowi nawet mozna by powiedziec ze szanse sie zrownowazyly. Nawet na mapach takich jak arad czy ogledow szanse sa rowne, np. pantera i IS2 sa sobie rowni, tak samo T34/85 i PZIV, oba te czolgi sa w stanie przebic pancerz. Po za tym to i tak glownie zalezy od umiejetnosci, warto jest jechac za kims, jak ten przed nami dostanie to bedziemy mieli czas na to zeby wycelowac w przeciwnika gdyz ten musi zaladowac pocisk. W obronie tez przerozne zasadzki teraz zyskaly wieksza efektownosc, bo wczesniej to bylo tak ze wystarczylo jechac ustawionym pod dobrym katem w strone jakiegos miejsca w ktorym moga byc wrogie czolgi i wtedy pocisk zawsze sie odbil. Ile razy na mapie Black Day July jechalem teciakiem i we mnie z jakis 200m strzelalo 3-4 czolgi, ja natomiast jechalem caly czas naprzod ustawiony do nich tak ze pociski caly czas sie odbijaly i to ma byc sprawiedliwe, teraz nareszcie powstal mod a ci wylaczaja te mody... co za ludzie

trawiator

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #21 on: 23 February 2007, 20:48:02 »
Mod z niewiadomych przyczyn sam się wyłącza. To nie tak że ktoś z obsługi serwera specjalnie go wyłączył.

Wrona

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #22 on: 23 February 2007, 22:26:41 »
Quote from: trawiator
sam się wyłącza

to nie można skopiować ustawień serwera z Astera z customami?

trawiator

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #23 on: 25 February 2007, 14:38:24 »
To że mutator się sam wyłącza to wina buga w mutatorze. Trzeba poczekać na nową wersję.

Wrona

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #24 on: 25 February 2007, 18:19:26 »
Czy administratorzy zagranicznych serwerów z mutatorem też mają podobny problem? Może jest na to sposób, może ktos coś na to poradził...

seba200

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #25 on: 26 February 2007, 09:40:22 »
Niech ktos cos poradzi bo na serwerach bez moda gra sie poprostu - smiesznie:)

Dziki_Koziol

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #26 on: 26 February 2007, 12:38:53 »
:wink
Quote
seba200 :
Niech ktos cos poradzi bo na serwerach bez moda gra sie poprostu - smiesznie:)


Bo grać trzeba umić. Żaden mod nie zastąpi myślenia, taktyki i dobrego celowania.

Infulat

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #27 on: 26 February 2007, 12:56:45 »
Quote

Bo grać trzeba umić. Żaden mod nie zastąpi myślenia, taktyki i dobrego celowania.


Masz rację, co nie zmienia faktu, że gra bez moda jest dla mnie nie śmieszna tylko straszna

seba200

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #28 on: 26 February 2007, 13:07:59 »
Nie zarzucaj mi kolego koziol ze nie mysle, nie celuje czy nie mam taktyki, bo niewiesz jak gram. Jesli jestek kozak bez moda i Ci to nie przeszkadza to git. Dla mnie bez moda jest tragiczna i tyle.

ciocia|Ola

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #29 on: 26 February 2007, 14:14:07 »
seba200 zawsze piechota czeka :) ja gram tylko infantry i jest OK, nie mam takich problemów. Hm, chociaż jest też takie stwierdzenie – nikt do gry nie zmusza – jak Ci się nie podoba ... ...są inne serwery :D