Author Topic: MOD pancerny  (Read 75396 times)

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #45 on: 05 April 2007, 07:58:07 »

pastor44

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #46 on: 06 April 2007, 14:43:00 »
Przed chwilą grałem i bardzo mi się podoba
 Gra się tak samo dobrze jak we wczesniejszą wersję
plus dodatki w stylu braku otwierania włazu kierowcy w Is-2
przez co driver ma ograniczone pole widocznosc ale jesli naprawdę nie ma driver hatch w Is'ach to dobrze
 Lornetkę tez zmieniono, w sumie wczesniejszy podwojny zoom był dobry na duzych mapach no
ale zobaczymy jak ten się sprawdzi...
 Tylko teraz pozostaje czekac na uptade na serwerach
i wieczorem mam nadzieję juz pogramy na jakims serwie w to cudeńko :D

Andych

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #47 on: 06 April 2007, 16:39:00 »
Serwer 303-ciego juz jest na nowym modzie.
Napiszcie jakie mapy umiescic, ale tak max 4, 5 chyba wystarczy

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #48 on: 06 April 2007, 16:54:35 »
Kaszpir i inni --> czy moglibyscie teraz sprobowac ustawic ten mod na aster. A jesli nadal nie bedzie dzialac to Amizaur napisal ze moze w tym pomoc.
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18029
"P.S. A word to people experiencing problems running mutator on Linux servers with this release: contact me on PM, maybe we can try to compile the mod on Linux (I have no idea if it helps, but we can try)."

W nowej wersji zredukowano troche predkosc pocisku, jest wiekszy rozrzut pociskow (u pantery i tygrysa az tak wielki nie jest bo te czolgi mialy bardzo celne dziala). Jest nowa optyka w stugu (taka jaka byla naprawde), bedąc w panterze mozna przyblizyc optyke, teraz jak czolg jest czerwony i sie pali to trzeba bedzie z niego wyjsc bo zaraz moze wybuchnac calkiem a nie ze bedziemy se jeszcze nim jezdzic caly czas tak jak bylo wczesniej, sa tam jeszcze jakies zmiany z panzerfaustem i inne...

Dzisiaj juz gralem na tym modzie w 10 osob na RGN (72.243.113.5:7757)

trawiator

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #49 on: 06 April 2007, 23:25:33 »
Na Asterze właśnie odpaliłem nową wersję, zobaczymy jak będzie się sprawować.
Z racji tego że na customie jeszcze grają ludzie nie restartowałem go, może jutro uda mi się to zrobić.

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #50 on: 07 April 2007, 13:36:51 »
Nie no jestem pod wrazeniem!!! Najwazniejsze dla mnie zmiany to ze w koncu skalibrowali optyke w T34/76 i KV1 bo wczesniej na vanilii donosnosc tych dzial byla cholendarnie wysoka niczym tygrysa:)) noi w koncu t34/76 w barwach niemieckich jest zniszczalna a inne zmiany oczywiscie na korzysc!!! Zreeszta to szczeka na podlodze ale kurde dalej jest na palcach jednej reki a moze i nawet nie serwerow gdzie ludzie by grali w ten mod:((Dlatego kolejny raz sprawdzila sie sprawa ze gra robiona tylko do netta , bez trybu dla jednego gracza ,nie mowie tu o smiesznych botach tylko jakiejs kampani i edytorze map i misji -to sukces raczej na krotki dystans.

Andych

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #51 on: 07 April 2007, 14:29:47 »
Nie wien czy wszedzie tak jest, u mnie Armored Beasts Mutator (v2.03) po jakims czasie sam sie przelacza na poprzednia wersje Armored Beasts Mutator Lite v2.0.
Czy cos takiego zaobserwowaliscie na swoich serwerach?

trawiator

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #52 on: 07 April 2007, 14:44:11 »
Usuń poprzednią wersje :)

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #53 on: 07 April 2007, 15:16:26 »
Quote
Czarny_[FH]_pl. :
Zreeszta to szczeka na podlodze ale kurde dalej jest na palcach jednej reki a moze i nawet nie serwerow gdzie ludzie by grali w ten mod:((


Wlasnie przed chwila gralem na serwerze RGN w 25 osob, teraz ten mod nareszcze bedzie tez na aster wiec bedzie z kim grac.

Mati

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #54 on: 08 April 2007, 16:05:11 »
Zauważyłem pewien błąd w tej wersji modu. Otóż, gdy zginie ktoś posiadający Panzerfausta, to Panzerfaust "leży" w powietrzu kręcąc się w kółko i jeżeli osoba majaca Panzerfausta przy sobie (nawet jednego) nie może go wziąść.

A tak przy okazji to cały ten pomysł z tym ArmorBeatsem jest dla mnie świetny i mam nadzieje, że gdy wyjdzie wersja finalna, pozbawiona bugów, zostanie on włączony do któregoś z patchy do RO.

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #55 on: 09 April 2007, 20:26:07 »
Dokladnie brakuje tylko go jako oficjalny update do nastepnej wersji gry przez stema:))

pastor44

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #56 on: 10 April 2007, 12:57:32 »
A własnie ciekawe kiedy będzie nowy uptade do RO?
 o ile będzie :/

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #57 on: 10 April 2007, 15:02:44 »
Musi byc !! w pierwszej kolejnosci ma byc Armored Beasts bo jak nie to lipa i RO pojdzie w odstawke na rzecz oczywiscie wypasionych gierek: TOW , Steel Fury Kharkow , T34 & Tiger :))))))))))):p

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #58 on: 10 April 2007, 19:39:21 »
Jest juz nowa wersja moda AB !! Wersja 2.04 jest prawie na samym dole strony
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18029

Rozrzut pociskow jest zwiekszony dwukrotnie, wczesniej byl taki maly ustawiony tak tylko dla proby. Teraz walki czolgowe beda bardziej nieprzewidzialne, oczywiscie na odleglosci 500m nie bedzie az tak tego widac ale na 1000m T34/76 juz moga miec problemy z trafieniem czolgu, T34/85, IS2, PZIV beda juz lepiej celowac. Najlepsza celnosc beda mialy pantera i tygrys.
Przywrocono otwieranie wlazu kierowcy w IS2 bo za bardzo ograniczal kierowcom widok. Co prawda w Isach nie bylo wlazu ale mieli za to mozliwosc patrzenia na boki dzieki peryskopom i dlatego to by bylo niesprawiedliwe. Naprawiono blad z pojazdami, otoz w wersji 2.03 pojazdy wytrzymywaly od 3-5 pociskow, moze ktos z was to zauwazyl, teraz juz to naprawiono... Takze naprawiono to ze nie dalo sie podniesc panzerfausta po kims kto go zostawil i innych dodatkow o ktorych mozecie przeczytac w linku podanym powyzej...

PS. - fajnie by bylo jak by na aster dali mapy czolgowe jak Orel, Road to Orel, Black Day July i nowa mapa Valley of Death ktora mozna zobaczyc na serwerze RGN...

Teraz Amizaur dzieki naprawieniu tych bledow bedzie mial wiecej czasu na takie rzeczy jak ladowanie pociskow za pomoca klawisza (bedzie mozna wreszcie szybko zmieniac na HE, szczegolnie to sie przyda w ISie bo mozna nimi spokojnie przebic pancerz np. PZIV F2). A to nie bedzie tak latwo zrobic bo podobno sa z tym jakies problemy, ciezko jest rozszyfrowac ten caly unrealscript, podobno tam jest niezly bajzel, Amizaur juz zwracal sie do tych z RO o pomoc oni znaja bardzo dobrze unrealscript i potrafili by cuda zrobic z ta gra w kilka minut. Jednak im sie nie chce, im sie wydaje ze zrobili gre bardzo realistyczna i te ich przechwalki typu ze przy kalkulacji penetracji brana jest pod uwage grubosc, kat, nachylenie, twardosc pancerza, predkosc i typ pocisku itp rzeczy co jest kompletna bzdura. Tak naprawde to jest czolg podzielony na pancerz przedni, boczny, tylni ktory kazdy ma jakas ilosc punktow (od 1 do 10) ten sam dla wiezy i kadluba. A nawet jak odwrocisz wieze tylem czy bokiem to i tak sie liczy tak jak kadlub stoi i dlatego jak pewnie zauwazyliscie T34 nawet jak ma wieze wycelowana prosto na was, pociski sie od niej odbijaly bo kadlub czolgu i tak stal pod katem.

Amizaur

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #59 on: 10 April 2007, 23:20:07 »
Wersja 2.04 została szybko (w godzine ;) zastąpiona przez wersje 2.05 bo w 2.04 mi się niechcacy prześliznął błąd, potem zauważyłem inny błąd w oryginalnym kodzie gry (a myślałem że to u mnie w 2.04), a potem jeszcze pare drobnych zmian zrobiłem więc teraz jest 2.05 a 2.04 skasowałem.

http://www.amizaur.za.pl/files/ArmoredBeasts2_Beta_2.05update.rar

Słyszałem że od 2.03 mod zaczął działać na serwerach linuxowych ? Miło mi to słyszeć jeśli to prawda, nie wiem czemu tamten nie chciał ale przy 2.03 starałem się zrobić wszystko tak żeby uniknąć wszelkich możliwych kłopotów.