Author Topic: lol  (Read 24571 times)

Alex

  • Guest
lol
« Reply #15 on: 01 March 2007, 11:23:44 »
do upadu. jeden lubi brunetki a drugi blondynki. wolę grać na kilku dobrych mapach niż na niegrywalnych wymysłach.

YankeSmgn

  • Guest
lol
« Reply #16 on: 01 March 2007, 11:24:32 »
Slowak:
Lubisz customy ? NIe ma problemu idz sobie pograj na custom, tylko oddajcie mi/nam mapy infantry !!

wujek|T3N54MC024W523

  • Guest
lol
« Reply #17 on: 01 March 2007, 13:41:30 »
taaaaak BAD PLACE kicks ass, dm6 tez miotla, w sumie to grywalem na dm2,3,4 i 6 ;) no i quaketown, jeszcze dobry byl tryb 1/1 arena:) czy jakos tak, heh klasyka
jak tak czytam ze tylu ludzi jeszcze pamieta Q1 to sam bym teraz chetnie pogral:) tez gdzies mialem Q1:) kochana ta gra byla strasznie... kilka plyt? u mnie wersja mega wypas z modami zapewniajacymi niekonczace sie orgazmiczne spazmy zajmowala bagatela 300mb...

Wrona: tu nikt nie ma uprzedzen tylko stwierdza sie fakty, ze niektore customy sa tak nudne jak reagge przy sluchaniu dluzszym niz 3 kawalki pod rzad;) a standardy w przeciwienstwie do customowych polproduktow, pieszczone byly z pewnoscia dluzej i beta-testowane nalezycie, stad sa wywazone i grywalne przez dlugi czas

ja wole grac na mapach przy ktorych nie musze zazywac srodkow psychoaktywnych by mi sie podobaly

wiec blagam zostawcie chociaz jeden serwer na standardzie i niech Szanowne Grono Wszechwladnych Adminów Trzymajacych To Wszystko Za Jaja zobaczy samo gdzie bedzie wiecej ludzi grac

tyle na temat tym razem;)

pozdrawiam wszystkich

Mati

  • Guest
lol
« Reply #18 on: 01 March 2007, 14:16:24 »
Wawer: Na ICP nastąpiła pewna aktualizacja i w zestawie map znajdują się teraz dwie mapy niestandardowe. Są nimi Koitos1944 oraz ReadToHill_combined.

Alex: Takiego czegoś już nie ma...

A teraz kilka uwag ode mnie. Na serverze customowym, tak jak wcześniej wspomnieli inni powinien być round limit ustawiony na 2 albo 3. Więcej nie trzeba bo tylko ludzie się zaczynają nudzić.
Jeżeli chodzi o server z mapami standardowymi i wgraniem map z MPC. Myślę, że to był chybiony pomysł i należałoby (tak jak wspomnieli wcześniej inni) przenieść je na server z mapami niestandardowymi. Jeżeli w którymś z patchy zostaną one dodane do map standardowych, to wtedy się je wrzuci na server ze standardami.

Alex

  • Guest
lol
« Reply #19 on: 01 March 2007, 15:20:48 »
Quote
Mati :

Alex: Takiego czegoś już nie ma...



Tak szczerze mowiąc nie wiem o co chodzi i czego juz nie ma. jezeli chodzi o ustawienia icp to juz dawno na nim nie gralem i byc może zmieniło się co nieco na lepsze.

Mati

  • Guest
lol
« Reply #20 on: 01 March 2007, 16:04:52 »
Tak, chodzi mi o votowanie. Nie wyraziłem się jasno za co przepraszam...

Wrona

  • Guest
lol
« Reply #21 on: 01 March 2007, 19:48:59 »
Mapy MPC wejdą w większości do "kanonu". Jak tylko będą dostępne szerzej po serwisach o RO nie wierzę, że wielu (podkreślam wielu, a nie wszyscy i prawie na pewno nie Jankes, Alex i nie wujek|1li4325b13ih4b5u925gh29-87ghb) graczy nie skusi się, żeby spróbować; a jak spróbują, to przynajmniej kilka im sie spodoba. Tak czy owak na dysku raczej będą je mieli wszyscy, choćby z wygody.

MPC ≠ Mało Popularne Customy

YankeSmgn

  • Guest
lol
« Reply #22 on: 01 March 2007, 20:25:18 »
Ty myslisz, ze ja nie gram w ogole customow? Pewnie, ze gram tylko, ze nie tak czesto jak standardowe mapki. Na nich sie uczylem grac i jakos do dzisiaj mi sien ie znudzily.
Ale nie zbaczajmy z tematu. Beda te infantry czy nie ?

Alex

  • Guest
lol
« Reply #23 on: 01 March 2007, 22:31:25 »
Nawiasem mowiąc to nie jestem przeciwny customom. Map "ładnych" to może jest i sporo ale niewielka ich część jest grywalna. Pod pojęciem "grywalna" rozumiem takie wypośrodkowanie sił i pozycji aby zadna ze stron nie miała nadmiernych forów. Bo to zniechęca do gry. Z tych mniej więcej 50 (nie wiem dokładnie ile ich jest ale z czystego lenistwa nie chce mi się ich liczyć) map customowych grałem może na 20 z tego takich "grywalnych" jest nie więcej niż 2-3. Napewno jest nią koitos1944.

Nie mówię, że nie ma fajnych mapek do "postrzelania" typu factory, GreyGhostsOfWar, Hell_B1 czy fullmj. Sam lubie od czasu do czasu na nich pograć dla "fragów". Ale nie o mapy typu "aim" tutaj chodzi.

Dla przykładu: nawet niezłymi mapami są: RoadToHill_infantry i  jej odmiana z czołgami: RoadToHill_combined. Maja tylko jedna podstawową wadę: autor skupił się na wyglądzie a zapomniał o całej reszcie. Na tej pierwszej przy mniej więcej wyrównanych skilach obu drużyn ruscy nie mają specjalnych szans na wygraną. Wersja z czołgami jest natomiast "przegięta" w drugą stronę. Ruscy mając odrobinę "kumatych" czołgistów (na szczęście dla niemców, tacy to rzadkość) wygraja bez specjalnych kłopotów. Na obu mapach zdobycie trzeciego punktu przez ruskich (mortar) w zasadzie kończy grę. Pozostałe 2 punkty przejmuje się z biegu.

I tak jest na większości map customowych. Robione są przez zapaleńców (chwała im za to) i w wielu przypadkach same pomysły na mapę są pierwszej klasy ale niestety do tych "firmowych" dużo im jeszcze brakuje. Najczęściej kończy się na dobrym pomyśle i ładnym "opakowaniu", ale z całą resztą to jest już mizernie.

We wspomnianym już wcześniej Q1 były mapy ładniejsze niż Bad Palace. Ta mapa nie miała jakiegoś szczególnego wyglądu: kilka teleporterów, lawa, na ścianach ta sama tekstura ale miała właśnie to coś: grywalność. I to tak dużą, że doczekała się adaptacji w następnych Q a nawet u "konkurencji": Unreala.

Ten temat nie będzie miał końca: część graczy będzie grała przeważnie na customach, a inni wybiorą "standardy". Wydaje mi się, że "starzy" (w sensie długości gry w RO) gracze lub ci co grają w klanach wybierają częściej "sprawdzone" mapy typu kaukas czy stalingrad. Prawidłowością jest tez to, że gdy na serwerze grany jest stalin, odessa czy krasnyj to po kilku minutach nie mozna na serwer wejść bo jest pełno. Przy customach raczej jest odwrotnie.
To o czymś świadczy.

A tak nawiasem mówiąc to czy jest sens trzymać na serwerze ~50 mapek? Nie lepiej wybrać z 10 i po tygodniu zostawić te które są najczęściej "grywane" a resztę "śmieci" wymienić na nowe? Po kilku takich "operacjach" zostanie parę takich na widok których ludzie nie będą uciekać z serwera.

Wawer

  • Guest
lol
« Reply #24 on: 01 March 2007, 22:46:16 »
Ja byłbym za tym żeby na serwerze z customami były wszelkie nowości a na serwie normalnym standardy. Roundlimit standardowy i wszystko gra.
Druga opcja-jeden serwer mapki infantry ( plus wyselekcjonowane customy w tym stylu np Koitos) drugi reszta map - czołgowe i "fragowe") Ale to pewnie nie przejdzie:)

Wrona

  • Guest
lol
« Reply #25 on: 02 March 2007, 08:52:36 »
Prawie na pewno nie przejdzie, bo zbyt wielu jest takich (ja też), którzy lubią się trochę przewietrzyć po kilku godzinach spędzonych we wnętrzu stalowej bestii - a na obiad była znowu grochówka!

A co do wyważenia stron i map - ma nie być tego w modzie do RO "Darkest Hour" - po prostu realizm. Jeżeli jakaś strona miała w danej bitwie, czy starciu miażdżącą przewagę, to tak też będzie w grze. Da to możliwość poczucia na własnej skórze dramatu.

slowak111

  • Guest
lol
« Reply #26 on: 02 March 2007, 11:23:41 »
Quote
Wrona :


A co do wyważenia stron i map - ma nie być tego w modzie do RO "Darkest Hour" - po prostu realizm. Jeżeli jakaś strona miała w danej bitwie, czy starciu miażdżącą przewagę, to tak też będzie w grze. Da to możliwość poczucia na własnej skórze dramatu.



Masz racie Wrona. Ja lubię jak druga strona ma przewagę. Trzeba wtedy bardzej sie starać , kombynować , skradać się i jest wienksza satysfakcia jak się wygra. Nielubię szybko a bez problemu wygrac , bo to nuda.


Przepraszam za błendy.

Alex

  • Guest
lol
« Reply #27 on: 02 March 2007, 12:38:41 »
Quote
Wrona :

A co do wyważenia stron i map - ma nie być tego w modzie do RO "Darkest Hour" - po prostu realizm. Jeżeli jakaś strona miała w danej bitwie, czy starciu miażdżącą przewagę, to tak też będzie w grze. Da to możliwość poczucia na własnej skórze dramatu.


Wątpię czy to będzie grywalne. Jeżeli będą jeszcze zachowane proporcje sił i uzbrojenia (niby realizm) to kto będzie chciał grać w 10 osobowej drużynie niemców bez czołgów mając przeciwko sobie 20 sołdatów + tanki. Już teraz często się zdaża, że z teamu wyraźnie słabszego uciekają gracze, a nowi wchodzący do gry wybierają silniejszą stronę.

Quote
slowak111 :
Ja lubię jak druga strona ma przewagę. Trzeba wtedy bardzej sie starać , kombynować , skradać się i jest wienksza satysfakcia jak się wygra. Nielubię szybko a bez problemu wygrac , bo to nuda.


Oj Słowak, satysfakcja jest bez wątpienia większa ale musisz nauczyć się skradać jak tygrys :D i atakować szybko jak Bruce Lee :p. Skradanie najlepiej zacząć od własnego respa i tutaj po "nauki" zgłoś się do Assasina. On zawsze czołga się  od swojego respa zacierając za sobą w dodatku ślady.

slowak111

  • Guest
lol
« Reply #28 on: 02 March 2007, 13:15:19 »
Quote
Alex :


 Już teraz często się zdaża, że z teamu wyraźnie słabszego uciekają gracze, a nowi wchodzący do gry wybierają silniejszą stronę.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No uciekają. Ale to nie gracz. To ....... Wiesz co. Ty tez tak robysz?




Oj Słowak, satysfakcja jest bez wątpienia większa ale musisz nauczyć się skradać jak tygrys :D i atakować szybko jak Bruce Lee :p. Skradanie najlepiej zacząć od własnego respa i tutaj po "nauki" zgłoś się do Assasina. On zawsze czołga się  od swojego respa zacierając za sobą w dodatku ślady.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


No i się ucze. Cały czas. Zabi mnie 100 razy a ja się 101 razy urodzę z chenćią zabić cie chociaż raz. Na pewno nieuciekne .

PrezesOi

  • Guest
lol
« Reply #29 on: 02 March 2007, 15:27:57 »
Jakies szanse na zmiane mapcycla (customy+mcp na customie, standardy wydane przez tripwire na "flagowym") i usuniecie ograniczenia votowania maplisty?
Bo teraz nie daje sie grac. Jak nie mapa z kosmosu na ktorej pustki, to mapy zostawiane "na koniec" votowania, na których pustki.

CUSTOMY DO CUSTOMYSTANU!

Albo dac te MCP mapy nawet ale USUNAC ograniczenia votowania.