Author Topic: Krytyczny błąd  (Read 5927 times)

Konikus

  • Guest
Krytyczny błąd
« on: 23 September 2007, 13:10:14 »
Mój problem przedstawia się następująco:
podczas próby wejścia na serwer, aster 1 bądź 2, wywala mnie do pulpitu oraz wyświetla się błąd:
 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1605 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5900XT (Microsoft Corporation) (5673)

General protection fault!

History: CheckTag <- LoadSummary <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- TestReach <- (LinkerLoad Package.LinkerLoad) <- FPackageInfo<< <- TArray<< <- UPackageMap::Serialize <- TestReach <- (PackageMapLevel Package.TcpipConnection.PackageMapLevel) <- UNetConnection::Serialize <- TestReach <- (TcpipConnection Package.TcpipConnection) <- UNetDriver::Serialize <- TestReach <- (TcpNetDriver Package.TcpNetDriver) <- ULevelBase::Serialize <- TestReach <- (NetPendingLevel Package.NetPendingLevel) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameEngine GPendingLevel[0]) <- UObject::Serialize <- (GameEngine Package.GameEngine) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Package.GameEngine) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Package.GameEngine) <- TestReach <- (GameEngine Package.GameEngine) <- TArray<< <- UObject::SerializeRootSet <- UObject::CollectGarbage <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- Level Bez tytułu <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0012FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
a gdy próbuje wejść na jakikolwiek inny serwer wyskakuje mi steam error. Nie wiem co robić i dlatego proszę Was o pomoc ( nie chce mi sie robić reinstalki, za dużo ściągania) :P.

Yab_PL

  • Guest
Krytyczny błąd
« Reply #1 on: 23 September 2007, 13:31:27 »
a sprobuj sprawdzic spojnosc cache

Konikus

  • Guest
Krytyczny błąd
« Reply #2 on: 23 September 2007, 16:31:09 »
No właśnie próbowałem, lecz to nic nie daje :con