Author Topic: RMF MOD!  (Read 13712 times)

pastor44

  • Guest
RMF MOD!
« on: 19 April 2007, 20:55:44 »
Witam
 Wlasnie przed chwilką zobaczylem na oficjalnym forum ten mod
zapowiada sie bardzo ciekawie i zajmuje 618MB!
Wlasnie jestem w trakcie sciagania, po odpaleniu i przetestowaniu powiem coś więcej :D
 http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18262 sami zobaczcie!!!

Wrona

  • Guest
RMF MOD!
« Reply #1 on: 20 April 2007, 09:38:49 »
Ja też właśnie ściągam. Tylko obawiam się, że będzie językowo kaszana, bo ten Japończyk na forum pisze przez translator. Mam nadzieję, że będzie jakieś readme po angielsku. Bo ich stronka z downloadem jest po dżapońsku... Edit: Właśnie ściągnąłem. W archiwum jest tylko to, co należy wkleić do folderu gry... :(( Zero readme... no, zobaczymy czy nie zrobi to rozpierduchy w grze...
Popatrzcie na screeny:

http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18262    u dołu pierwszego postu

A tu są filmiki z moda: http://www.youtube.com/profile?user=RIKUSYO0426

Niektórzy Niemcy wyglądają troche szmaciarsko, coś jak czasami nasi polscy żołnierze widziani na dworcu - spodnie inny wzór, kurtka inny... Tylko że polscy bojcy mają do tego zazwyczaj gustowną plastikową reklamówkę w garści, albo zamiast plecaka 'wyfasowanego' jakiś cywilny... no i te kiepskiej jakości sprane drelichy (drę-lichy)

Sorry za to, ale przykro mi jak patrzę na mundury i ekwipunek wojaków z Bundeswehr'y przyjeżdżających w moje strony na poligon, a potem spotkam polskiego żołnierza.

krv[PL]

  • Guest
RMF MOD!
« Reply #2 on: 20 April 2007, 14:24:14 »
Quote
Wrona :
Niektórzy Niemcy wyglądają troche szmaciarsko, coś jak ...- spodnie inny wzór, kurtka inny...


tak to juz jest na wojnie.... (nie jak na filmach,rekonstrukcjach i propagandowkach ew. plakatach :D)

ja mam pytanie takie... a mianowcie sciagam tego moda... i..?? co na kazdym serwie nim moge grac czy tylko na wybranych??

Desperat

  • Guest
RMF MOD!
« Reply #3 on: 20 April 2007, 17:22:35 »
a ja sie zastanawiam czy sciagac... jeszcze  poczekam na wiecej postow  ktore umocnią mnie przekonają do sciągnięcia tego otóz moda :)  :D:D  :yes

Wrona

  • Guest
RMF MOD!
« Reply #4 on: 20 April 2007, 18:01:04 »
No i pograłem sobie jakies pół godzinki na europejskim serwerze [PzDF]RO#3 Realwar Server  85.14.218.188:7757  -  pingi przyzwoite, tzn na mojej radiówce 85, mod działa jako mutator, czyli jego obecność w folderze gry nie przeszkadza w grze na standardowych serwerach i nie zakłóca działania moda AB.
Trzeba przyznać - ciekawe doświadczenie, skórki wyglądają interesująco, prowadzenie ognia z czołgu jest sprytnie pomyślane - żeby przeładować działo trzeba trzymać cały czas wciśnięty fire, zredukowano recoil, można nosić tylko 1 panzerfausta na raz, dowódca ma zarówno granaty dymne jak i "wybuchowe", dym dłużej się utrzymuje, ciężkie czołgi jeżdzą wolniej... w zasadzie nie pograłem dużo i tylko Arad i Koenigsplatz, ale nie żałuję ściągnięcia i mogę polecić wam ze spokojnym sumieniem.
Jedyny bug jaki zauważyłem, to rozmycie wizji na sekundkę przy wyciąganiu broni. przy strzale jest to zrozumiałe (tak, tak - długa seria = coraz większe rozmycie, 1 strzał = krótkotrwałe) Za to MG może w tym modzie bardziej 'przygniatać ogniem' - koleś leżący pod ostrzałem nie przyceluje precyzyjnie, bo rozmycie wizji na to nie pozwoli. Zassijcie i zobaczcie sami!

Cumak69

  • Guest
RMF MOD!
« Reply #5 on: 21 April 2007, 10:41:55 »
Wlazłem na chwile i grali na Koenigsplatz,wywgrywali kolesie biegający ala CS z full auto,ale moze to nie był mój dzień

daj5zl

  • Guest
RMF MOD!
« Reply #6 on: 21 April 2007, 23:29:55 »
jesli chodzi o czolgi to mod ma fajne dodatki jak np. 3 rodzaje pociskow w czolgu czy ladowanie za pomoca przycisku, ale to bylo planowane i bedzie w nastepnych wersjach AB. Za to system penetracji pancerzy jest calkowicie skopany, autor wogole sie nie zna na tym ile i jaki czolg mial pancerza i mozliwosc przebicia. Wszystkie jego ustawienia z pancerzami i systemem penetracji to jakies nieporozumienie... np. dal dla wiezy tygrysa slabszy pancerz niz kadluba, albo np. T34/85 potrafi przebic gorny kadlub pantery itd. Wogole cos dziwnego zauwazylem strzelajac np. z PZIV z 10m do tygrysa gdy ten nie stal pod zadnym katem, za pierwszym strzalem tygrys zrobil sie zolty, ale potem nawet i 10 strzalow i nie przynioslo zadnego efektu, caly czas dalej byl zolty. Dla mnie najwazniejsze jest to czy walki pancerne beda realistyczne, tak zeby np. T34 potrafil przebijac pancerz jak T34, bo to co jest w modzie tego japonczyka to nie sa czolgi ktore byly naprawde tylko zmyslone przez niego... a jakies glupie dodatki typu ze mozna odrzucic granat nie sa az takie wazne. Zreszta nie wiem co to za pomysl z ta czapka oficerska ktora nosili oficerowie wysokiej rangi. Ci dowodcy ktorzy sa w RO to sa dowodcy druzyny i ich bylo mnostwo na wojnie a takie czapki co on zrobil to nosili ci ze sztabu...
http://seikouudoku.info/xoops/uploads/Hans%20Sachs_1174999449000_2.jpg

Jesli chce wymyslac wlasne czolgi to ok ale niech wtedy nie nazywa swojego moda "Real War".....